阿Tom_hk
阿Tom_hk
阿Tom_hk

5月7日 股市非弱

2011/05/07 00:12:29 網誌分類: 未分類
07 May

股市非弱,算係近期諗到既標題,大市現在雖然下跌,但係細心睇,其實股市從高位回吐左其實唔多,每次下跌較少,但時間較長,變相部份之前當炒既個股下挫得好緊要。但整體,小弟組合中股票損失極少!

好耐冇講小弟組合,之前沽出泰坦2188後,已經加入了一些股份。小弟組合長線既有410,902,2722,2628,3988, 短炒部份為956同1117, 中線為新加入既1020,我打no.懶得打字囉!

整個組合,現時除了中人壽外,其他都冇問題。2011年,我到依家都並未改變睇法就係電力股會係2011年見底回升,基本因素將會改變,可以加電費及對煤價再有進一步政策,當然現在仍然靠估,希望看法正確。

中行,soho中國同重慶機電唔講,太多,想講一講華耐,現時pe較低,全年業績不錯,所以早已經由0.7升上黎,我相信黎緊鋼材需求有一定數量,但佢應不受鋼材價格影響,始終係做鋼材加工。(更正)

1117現代牧業感覺係築底中,成交同走勢似待變,所以入貨短炒。

好小講到咁耐,做左接近一年多d野,時間都少左,不過已經想換新環境了。

小弟並非推介。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

Tom 兄

我也回來了。不過又要走了。

{#icono_67}

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2012/03/25

Tom 兄

希望你地有時間,在頭條寫下博。我會有一天回來的。

{#icono_67}

阿Tom_hk
阿Tom_hk 2011/02/23

Hi irislau

其實我都幾喜歡建行, 郁動較快。

股價跟派息3988又比較好, 真係難揀

唔經唔覺 買左中行接近5年

irislau
irislau 2011/02/22

Dear Tom,

You are right.  $3.9 is good price for 3988.  I brought 3988 again at $4.0.  I have 33,000 share 3988 at $2.96, accumulated since 2008.

Irislau