陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

失落

2011/06/30 09:27:33 網誌分類: 經濟
30 Jun

 

  期待以久的希臘國會通過緊縮方案的日子,終於出現兼結朿,方案順利通過,街頭並無意外地失控,一場大事後,有點失落。歐元一如所料地上升,但高位有阻力,風險資產上揚,股市上升,但歐洲股市強過美股,美國銀行與抵押貸款債券投資者達成巨額和解協議,信用卡公司收費上限獲得提升,金融股大幅造好;5月二手房簽銷增幅遠超預期,多重利好消息推動下,美股連續第三日向上。

 

杜指收市報12261點,升73點;標普500指數升11點,造1307點,杜指期貨最新報12217點,較現貨低水44點。

 

港股美國預托證券造好,ADR港股比例指數報22270點,比香港收市高209點或0.9%。匯控收76.74元,比香港收市高1%,中移動收72.18元,比香港高0.9%

 

盡管希臘首都雅典示威騷亂持續升級,希臘國會昨日以155票贊成對138票反對,通過了財政緊縮計劃。內容包括大幅削減支出、提高稅收和出售國有資産等。昨日的表決其實只係通過方案程序的第一步,希臘國會將於今日就方案每項內容投票,當中涉及以超低價出售包括郵政、碼頭等國有資產,要睇睇係唔係所有議案都可以通過。

 

即使所有細節都獲個通過,唔代表事件往後天下太平。由於呢個五年緊縮計畫實在太苛刻,例如公務員減15%工資、關閉2000間學校、大幅削減福利、大幅增加原油、煙酒稅、物業稅、公司利得稅和增值稅。咁環境私人企業一定會緊縮投資,失業率高企,國家將面對國民此起彼落的抗爭,勢必對希臘的經濟造成漫長的影響。

 

無論如何,希臘危機暫得緩解,全球投資者可算鬆一口氣,投資信心得以恢復。歐元上升及歐洲股市昨日大幅向上,歐元兌美元升上1.44美元水平,油價及金價亦轉強,紐約原油升至每桶95美元上方,黃金每安士升上1512美元。推動油股及金屬資源股造好。當中表現最好的是金融股。杜瓊斯金融指數勁升3.7%,係推動大市向上的主要火車頭。

 

假設一切順利,歐債危機暫時緩解,我估下個星期要睇下歐洲央行係唔係一如市場所料加息,估計會將歐元推高,順帶風險資產都有個小高潮,不過高潮過後,並不是一帆風順。以匯市計,美國QE2結朿,非美元外匯推高後,是否有能力再試高位,我看未必,接著又會回到一個上落市的形態居多,觀察8月美國是否通過債務上限,及聯儲局往後會唔會顯露再QE的苖頭。

 

至於以美國為首的環球股市,渡過希臘債務危機呢一浪衝擊後,亦唔係無風無浪,市場目標將轉到企業業績上,正如昨天所講,今年第1季市場預計標普500指數公司有13%盈利增長,結果有20%,遠超市場預期,對股市有推動作用,但今季市場預期有16%盈利增長,係唔係咁易做到呢?

 

市場暫時唔係好樂觀,所以美股自4月尾的高位跌咗6%,而家不少分析員預計美股未來只是上落市,標普500指數只是在1250點至1350點之間上落,如今標普500指數在1307點,差不多在中間位。咁樣市道,要多花精神去揀股,現時有個睇法係落後的金融股可以留意。

 

若然美股大勢唔係咁爆,港股要造好,只能望紅色股好,因為紅色股跟大陸多過跟環球股市大勢。

 

陸羽仁

 

 

回應 (187)
我要發表
2011/07/04 11:04:17 回覆

陸sir,
請問而家係唔係適當時機入市呢, 我見中銀香港4.2厘15x PE, 係唔係算抵買?
你覺得後市會向上定向下多呢? 6月跌完腳震震, 好在合埋眼冇理, 如果唔係又低位出貨啦...

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2011/07/04 09:42:50 回覆

貓兄,

一齊跳! {#icons_cat2}

2011/07/04 09:33:02 回覆

貧窮終結者, 我地一齊跳! {#icons_cat2}

2011/07/04 09:29:58 回覆

陸SIR

請問如何看中國旅遊相關股份(中旅:308, 錦江酒店:2006). 為什麼內需服飾, 建材, 百貨等股份股價即使大量回軟仍然比海嘯前水平為高, 而旅遊相關股份卻大落後?

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2011/07/04 09:29:28 回覆

貓兄,

你跳咗未!

一齊係公司跳上升操, 迎接23000!!!

4937 4938 4939 4940 4941 4942 4943 4944 4946 4953 4950 4951 4955 4956 4957 4958 4959 4960 4952 4947 4948 4949 {#Mcdonald4.gif}.............................升 {#狗上升.gif}

2011/07/04 09:26:15 回覆

2011/07/04 09:23:57 回覆

KFC & 子龍, 理由好簡單..........

{#200810241435455252.jpg}

2011/07/04 09:23:34 回覆

貓咪主席: 非常同意, 市況回穩, 個人估計基金會補倉增持, 今天將大成交配合大升市, 愈升愈有 {#icons_dog7}(只是小弟估計)

2011/07/04 09:19:51 回覆

同我升到  無朋友! {#icons_panda27}

4937 4938 4939 4940 4941 4942 4943 4944 4946 4953 4950 4951 4955 4956 4957 4958 4959 4960 4952 4947 4948 4949 {#Mcdonald4.gif}.............................升 {#狗上升.gif}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2011/07/04 09:07:16 回覆

主席大人變了好友.... {#icons_panda26}

又是晴朗的一天呢. {#icons_dog1}

 KFC
KFC 2011/07/04 08:48:38 回覆

沽空之王,你幾時變了好友?!

2011/07/03 23:25:07 回覆

陸sir,

陸sir你講得啱。另外有些事情不懂怎樣說,但是係很好的事情發生緊,我會從錯誤中學習,去完成人生其中一件大事。

2011/07/03 23:14:10 回覆

陸sir,

您真係好忙, 長期都出差.

您說得對, 您答我們之個案之中, 每一個,我們看都可以學到野. 您在外地,都上綱答大家. 多謝您. 希望您快些,安全到步,可睡一覺好的. yy太

2011/07/03 22:17:18 回覆

噢!

2011/07/03 22:15:13 回覆

陸蛇呢噢! {#icono_7}

2011/07/03 20:14:15 回覆

請支持關愛基金, 使社會更和諧!!

勢估唔到香港咁繁榮既城市, 竟然有460 983人要靠領綜援為生....善哉!善哉
!...

面對這群無能力人士, 以時下香港生活質素, 正苦應該加設以下資助,

1. 遊學團費用-->每年發放港幣三萬八千圓---(而家話發放三千元, 去廣州定返自已鄉下探親呢! 探親又唔夠駛喎!)

2. 更新通訊設備費用-->每年發放港幣六千圓---(而家電話日新月異, 領綜援人士家庭無力買新電話如iPHONE 比子女, 會使子女產生極度自卑感, 自尊心受到極度重創, 亦可能因此出買身體(如腎臟等).

3. 奶粉錢--->每名8歲以下小童每年發放港幣一萬零伍百八十元---(兒童係未來棟樑, 此費不可慳.

4. 冷氣費--->每年發放三千元冷氣補助費, 夏天天氣炎熱, 人容易變得暴躁, 人同人之間易引起衝突, 有左冷氣費, 人同人之間都變得和諧.

5. 暖氣費--->每年發放三千元暖氣補助費, 冬天天氣寒冷, 唔幫唔得.

6. 餐飲費--->每年發四千元餐飲補助費, 弱小社群, 眼看有錢人經常可食自助餐等美食, 自己無得食, 心靈自然受到創傷.

7. 聚會費--->每年發三千元聚會補助費, 方便參加婚宴/生日會等聚會.

8. 交通費--->每年發放三千元交通補助費, 無理由有錢人先可以搭的士, 三千元一年補助搭的士, 絶對唔過份.

9. 慈善預繳費--->每年發放八千元慈善預繳費---唔係有錢人先可以睹輸錢做善事, 領綜援人士一樣可以睹馬輸錢, 咁先叫公平呀 {#icons_girl10}

10. 課外活動費--->每名學童每年發放一萬八千元課外活動費---剛睇電視有家長哭訴無錢比孩子學琴學跳舞, 真係聞者傷心, 聽者流淚, 呢筆錢, 唔比唔得, 關愛基一定要批啦!! {#icons_dog10}

 

以上費用可由特首倡議的關愛基金支取, 實在功德無量!

*以上所提只是鳳毛麟角, 請各朋友提出意見增加, 有助社會和諧!!** 

五月份領取綜援個案數字
***********

  社會福利署今日(六月二十二日)發表最新的領取綜合社會保障援助(綜援)個案數字,五月份整體領取綜援的個案較四月份減少228宗,按月跌幅為0.1%。

  五月底領取綜援的個案總數為282 123宗(詳見附表),受助總人數為460 983。

  就個案類別分析,失業類別個案的按月跌幅為0.3%,有29 131宗,而低收入類別的個案則下跌1.3%,有13 804宗。單親類別個案下跌0.1%至34 149宗。

  而永久性殘疾類別個案則上升0.4%至18 567宗。

  年老及健康欠佳類別個案則均保持平穩,分別有153 982宗及25 195宗。



2011年6月22日(星期三)
香港時間16時00分

陸羽仁
陸羽仁 2011/07/03 20:09:34 回覆

陸羽仁覆網友

飛機晚點,在機場等到發呆...........

亨記:我比較傾向叫大家盡量用公開回應提出問題(要保障私穩扭曲一點事實都唔緊要),因為我答一個個案,其他類似個案的朋友看到都有幫助,我同樣出一分力,可以幫多啲人。

牆頭草:上半年呢種上落市,收在較低位置,投資不易贏錢,不過投資可以坐吓等運到。

如果美國經濟數字強番啲,小心美元向上呀。

飛仔:李佛摩縮手不動能賺錢,主要在一個長期增長的股市。他講那番話時是1922年,20年代是一個增長性市場(1929年止)。70年代後美股長期係增長性市場,唔郁死揸都得。但你買日股縮手不動就唔得啦。所以先要選一個可以持續增長的市場,然得買進,短期或有上落,長線OK,我始終睇好中國經濟。

 

 

2011/07/03 17:40:02 回覆

Kathleen,咖啡… 醒神! {#icono_7}

2011/07/03 17:36:03 回覆

木子大哥,好狗無見!好日都唔見你出嚟,一出嚟係咪又見股災?? {#icons_panda7}

大笨仲有10%茄殊,好驚好驚好驚有錢都買唔到股票噢! {#200812262310082020.gif}因此你可以估吓個「美」字係點發音… 話時話,突然諗起港式快餐店,五寶飯「上色」(加卥水) {#icons_panda4}

2011/07/03 17:27:31 回覆

雖然陸sir很慷慨,花時間分享投資心得和見解,亦不時公開解答問題,以個別個案做例子作公開參考,或者日後亦可整理成書,但係要記住,陸sir嘅時間係佢自己的,亦有選擇回應權利,更不應該太過份去使用他的慷慨,用私人回應方式,要求他為你指點迷津。

這完全只是袋鼠見解,也許不一定和陸sir見解或意願相近,但絕對是袋鼠自己的時間觀念。

包
2011/07/03 15:11:40 回覆

hi~all

今日是天氣晴朗的一天,陽光很猛。

我最想做神仙,最鍾意用動態PE,因為有動感 {#200812262310082020.gif}

2011/07/03 11:25:34 回覆

貧窮終結者, yeah! {#icons_cat2}

2011/07/03 11:24:36 回覆

Eric,

"比如說經營一盤生意,找到一份高入息的工作再存錢,買樓保值等等。" 這確實人生的重點了。CFP理財不掂,但收入掂,笨笨地月供股票都可以財務自由了。

2011/07/03 11:09:31 回覆

Henry你好,你說的應該是 CFP (certified financial planner) 的工作, 但是他們大部份,都只是教你買基金,保險等,他們本身理財也不一定成功。

如果要理財成功,必須要投入多點心思,有一個計劃,(必須要自己制定,不能假手於人)比如說經營一盤生意,找到一份高入息的工作再存錢,買樓保值等等。股票投資只是理財計劃一部份而已。

 

2011/07/03 10:21:31 回覆

陸SIR, Eric, 各位,

"作為一個investor,應該有一個財富目標(e.g. 十年後財產要增加一千萬),然後選擇合適的工具把目標完成。"

不如大家私人回應俾陸SIR, 將個人狀況和目標寫給陸SIR, 陸SIR作為個案分析investment的步驟。比如中學生, 大學生, 剛出來工作人士, 30歲, 中年,快退休, 退休人士, 不同行業的個案怎樣做才好,真係造福人群了!

2011/07/03 10:09:36 回覆

Ki, 我看見你的博文,我覺得你像是trader多一些,但我卻是個investor,大家用的手段不一樣。

Henry,我也覺得動態市盈率比較簡單,實際分析的時候,應該是複雜一些。

作為一個investor,應該有一個財富目標(e.g. 十年後財產要增加一千萬),然後選擇合適的工具把目標完成。

作為trader來說,這個工具(投機)的上下波幅太大,我覺得不太合適。

2011/07/03 06:29:57 回覆

eric,

公司出季度或中期業績修訂預測pe會較準確,這是ABC,純粹俾其他博美參考,不要見怪,多言了 {#icono_85}

包
2011/07/03 00:35:53 回覆

能算出動態PE,乃神仙手段 {#icono_3}

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2011/07/03 00:20:16 回覆

貓兄,

約定你星期一早上9:30, 一齊係公司跳上升操, 迎接23000!!!

4937 4938 4939 4940 4941 4942 4943 4944 4946 4953 4950 4951 4955 4956 4957 4958 4959 4960 4952 4947 4948 4949 {#Mcdonald4.gif}.............................升 {#狗上升.gif}

最多一齊食魷魚做全職投資者! {#icons_panda27}

2011/07/02 21:44:22 回覆

傳統P/E 的問題就是沒有考慮到公司未來的增長情況,但是估算動態市盈率便可以算出公司實際的市盈率。

動態市盈率=靜態市盈率/(1+年複合增長率)N次方 

動態市盈率,其計算公式是以靜態市盈率為基數,乘以動態系數,該系數為1/(1+i)^n,i為企業每股收益的增長性比率,n為企業的可持續發展的存續期。比如說,上市公司目前股價為20元,每股收益為0.50元,去年同期每股收益為0.40元,成長性為25%,即i=25%,該企業未來保持該增長速度的時間可持續3年,即n=3,則動態係數為1/(1+25%)^3=51%。相應地,動態市盈率為20倍。靜態市盈率:20元/0.50元=40倍。

如果n = 10, 動態市盈率 = 40 *1/ (1+25%) ^10 = 4.3

所以公司能持續增長(n 越大),或者是增長率越高 (i 越大), 公司的靜態市盈率會越高。所以利豐之前股價大插,就是因為分析員修改了 n 的預期,利豐的市盈率便不可能這麼高。

動態市盈率的缺點是 i , n 是 主觀算出來的。但是作為基礎分析者來說,也是樂趣所在。

 

 

2011/07/02 21:13:16 回覆

"譬如你睇人分析大市跌得最甘果十隻今年都大反彈, 但原來真正跌得最甘果十隻可能已經唔見佐"

8.....? {#icons_cat3}

2011/07/02 19:04:00 回覆

大袋鼠哥哥﹐你嗰句“佢老美.......” 個“美”字係發邊個音㗎﹖” {#icons_dog10}

2011/07/02 16:52:10 回覆

大笨袋鼠, 我是賣雪糕呀!

貧窮終結者, 我知! {#icons_cat9}

是噢! 你都快d返公司做上升操啦! {#icons_cat2}

ki, 未離場,未算羸. {#icons_cat10}

2011/07/02 14:20:32 回覆

袋鼠: You have a nice weekend, too. 呢排無買美國股票噢 {#icono_41}

 

請你飲咖啡    我就食雪糕,Starbucks 啲咖啡雪糕都幾好食 {#icono_1}

 

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2011/07/02 14:08:04 回覆

子龍兄,

同意月供也要好好管理呀!

如果供正隻「以前股王」 「未來蠱王」就唔多好!

最出名如 4+4.

又如近年供2+3, "66" "88",  到現在 {#icons_panda7}

在高位獲利後的資金也要計劃如何再投資。

 

包
2011/07/02 14:05:26 回覆

貓咪:你就好啦~快d借五舊來啦 {#200812262310082020.gif}

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2011/07/02 13:26:09 回覆

貓兄,

你冇留意個雪糕密碼, 要多想像呢!

「X {#icono_74}C {#icons_cat10} 」   {#icono_86}   {#icono_73}   {#icono_64}

 

雪是開玩笑呀!

 

升操  理想地點  辦公室 {#icons_cat9}

咁樣好易被變成全職投資者架!!!

 

2011/07/02 11:50:06 回覆

如果今日傾唔掂數...
次輪希臘救助方案或推遲到9月達成
[00:05] 2011/07/02   

Afternoon everybody, Brother Kangaroo:^^

【on.cc 東方互動 專訊】據歐元區政府消息人士透露,有關方面可能要推遲到9月份才能就第二輪希臘救助方案達成最終協議。

消息人士稱,7月份中旬之前唯一要做的就是決定是否向希臘發放第五批救助貸款。歐盟和國際貨幣基金組織(IMF)去年同意向希臘提供1,100億歐元救助貸款。

消息人士稱,沒有必要急於達成第二輪救助方案,最終決定可能會在9月份達成。消息人士還稱,周六的電話會議只會決定是否向希臘發放第五批貸款。


If so...

Wa.... {#icons_panda25}

2011/07/02 11:42:19 回覆

輝兄NSX,好狗無見! {#icons_dog1} 呢兩年去咗邊頭發財?

貓貓,做乜「雪」「雪」聲?莫非買咗幾球道指熊仔? {#icons_panda7}

仲以為貓貓會去欺凌狗添,喵!

2011/07/02 11:11:36 回覆

貧窮終結者, 是.....雪! {#icons_panda7}

上升操d公仔, 你可去我個blog內, 我已經收集o左好多.

佢原本叫  藍藍路

你可以自己去google找到.

2011/07/02 10:53:16 回覆

Eric - 沒腳鳥:

>袋鼠,我試過輸入405,1/1/2011 - 30/6/2011, 年回報是 -7.05%, 所以程式應該不會計算股息。

 

對, 靠別人的程式或者數據都要小心

免費數據要小心以下的東西
拆細, 幾合一, 發新股, 股息 都會影響個價錢, 要調整過先可以比較
另外一樣係有 d 股會中途唔見佐, 停牌, 除牌, 有 d 數據可能會唔理佢地,
譬如你睇人分析大市跌得最甘果十隻今年都大反彈, 但原來真正跌得最甘果十隻可能已經唔見佐
所以如果用呢個方法買, 不少人會被誤導為好著數..

2011/07/02 10:42:32 回覆

Kathleen,呢排有無買美國股票? {#icono_56} Have a nice weekend

PS 妳張渡假相好多海鷗,好悠閒,餵雀仔係幾開心嘅事 {#icons_boy9},但唔知香港人,會否俾香港政府收雞牌時嘅傳媒攻勢,教到就只係會叫禽流感 {#icons_panda5}

2011/07/02 10:36:08 回覆

佢老美食咗邊一隻過期藥?月頭升到毫無節制,怕唔怕月尾好易虛脫? {#icons_dog9}

2011/07/02 10:30:55 回覆

Henry,你嘅jetlag起身時間夠正常了,早睡早起,四點鍾起身咪走去做晨運囉!

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2011/07/02 09:23:01 回覆

噢....動態月供法是月供的優化版呢. 指數基金對於不懂選股的投資者是很不錯的選擇, 以偏低價買入, 以偏高價沽出, 相信可以做到對抗通脹的效果呢.

但這個選擇是以一個假設為前題, 就是大市會以過往形式運行, 即是一個區間中波動呢. 但如果大市破舊, 以一個新的方式運行, 月供亦可能令你不斷虧損, 或者不能盈利, 情況一如日本過去20年的走勢, 愈跌愈買, 將會跌入價值陷阱, 萬劫不復呢.

結論: 投機不一定盈利, 反而很大機會虧損. 風險管理才是王道呢.

{#icons_panda2} 

2011/07/02 05:59:55 回覆

Eric幫我平反左,動態月供法不是我亂想出黎既。

動態月供法的真義是按PE發揮動仁,如果12 PE供,到20-22PE放,可是差不多一倍的利潤,如果股災在單位PE供,又係股顛時放,一定係一倍利潤。咁斷估拉番平均,年回報加股息,10-15%不過份的。好過靜態月供法咁,年回報加埋股息只是6-7%呢。

動仁動仁,美麗動人呀! {#icons_cat1}

另外,動態月供法係發揮左陸sir的奧義之一︰「花無百日紅」噢!

繼續jet lag中,晚上九點訓到凌晨四點幾又醒左 {#icons_cat3}

2011/07/02 04:57:35 回覆
Dow Jones Industrial Average(DJI: ^DJI )
Index Value:12,582.77
Trade Time:4:01PM EDT
Change: Up 168.43 (1.36%)   
Prev Close:12,414.34
Open:12,412.07
Day's Range:12,404.08 - 12,596.13
52wk Range:9,596.04 - 12,928.50

Dow Jones Industrial Average (^DJI)

2011/07/02 00:13:53 回覆
草兄真厲害!
2011/07/02 00:13:29 回覆

電能上半年成為 5強,勁勁勁
2011/07/01 23:32:30 回覆

上半年 投機/賭 倉長了三成 {#icons_panda9}

投資倉要蝕.    {#icons_panda10}

我要返回投機陣營  {#icons_panda27}

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。