食錯藥既多

2012/02/10 09:47:38 網誌分類: 未分類
10 Feb

好苦惱 {#icons_girl9}

有一隻雀這十天八天在早上未多夠五點就啼叫起來..

中氣充足..不停叫..叫不停..直至我8點左右落街才避過那些躁音..

嚴重影響我的睡眠..牠叫過不停做乜鬼呢?

難道牠有冤情?還是牠失去伴侶?

照計就唔會是因為覓食艱難..以我所知..我居住左近,,非常多昆蟲..不但種類繁多..而且肥大得很..而且d街坊好多有愛心兼想瘦身..

時時見到咬一半的麵包..拋在公園或路邊..不同種類既雀仔就圍埋開餐..一D都唔怕人..行過佢地身邊..牠們都唔驚你..亦唔駛驚牠們餓親..

咁,,呢隻雀仔想點呀??聽聲音絕不是麻雀..倒有點像烏鴉叫..

印象中..好像2月1號財政預算案一出..牠每天早上就叫..

攪乜鬼呀..{#icons_cat10}難道連雀仔都心有不甘??還是牠食錯藥??

     

{#200812042347371953.gif}

 

回應 (5)
我要發表
小女子
小女子 2012/02/11 17:05:04 回覆

{#0.JPG}

2012/02/11 16:59:24 回覆

牠是聽了 2月1號的財政預算案.有冤情.所以牠每天早上叫是為民請命呀 ......  {#icons_cat2}

2012/02/11 11:55:54 回覆

嘩!

原來天佑不單止精通音樂,連雀的叫聲都有硏究!

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2012/02/10 19:52:52 回覆

5點開始?? {#200910230019551837.gif}

陰公咯...大圍有半邊床位出租,好近您返工,可以瞓到8點.. {#icons_cat2}

2012/02/10 12:14:01 回覆

如果 是  

故. 烏~~~~~~~ 故. 烏~~~~~~~ 故. 烏~~~~~~~ 逐漸加快 的.

那是  噪鵑. 春天一到, 就大聲叫 揾 老婆. 多數在 樹頂屋頂叫, 讓聲音傳開去.

只有等 牠 揾到老婆 唯止.  希望 三數天吧.

http://www.hkbws.org.hk/BBS/viewthread.php?tid=3175

 

如果  有點似  格~~格~~~ 聲, 又或者  賊~~賊~~賊~~ 聲 的話,

可能是  喜鵲. (烏鴉科)

隨機到處叫下. "過嚟呀, 呢面"  "快閃, 有麻鷹" 之類. 有時 蒲下西, 有時蒲下東.

過幾天 或會消失.

不過,  出門見喜鵲, 萬事大吉

http://www.hkbws.org.hk/BBS/viewthread.php?tid=459

 

如果 是 沽沽~~沽沽~~.  是 班鳩.  快快 檢查 屋外冷氣機頂 之類地方, 有沒有築巢.  趁未有蛋前 趕走牠. 生咗蛋後 就不能 摧巢, 犯法的.

http://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%8F%A0%E9%A2%88%E6%96%91%E9%B8%A0

 

 

如果 是 歌聲美妙 的. 多數是一般林鳥.  豬屎渣, 白頭鵯, 紅耳鵯, 相思仔.

食完早餐後 輕鬆一下, 又或 宣示主權之類.

不過, 聲浪較細, 即是 在你家附近.

可以試下  掛啲 反光CD 碟, 貼啲 大型雀鳥 貼紙 之類

不過, 歌聲美妙, 應可以 接受的.

 

不過, 如果 是   吖~~~吖~~~~ 咁叫.

要留心是不是 家鴉.

http://www.hkbws.org.hk/BBS/viewthread.php?tid=5253

聰明 又 愛 摷垃圾, 食其他 雀蛋.   是 偷道入境. 星加坡 曾 下 格殺令.

香港 則 用 換走 雀蛋 方法. 好似話可以  舉報 的.

user

最新回應

淺雪
淺雪 2024/04/09
@wongi...

是呀.我也常常鼻子癢癢的

wongi
wongi 2024/04/09

這幾天的天氣,有點奇怪,令我的鼻子很不舒服。

經常打噴嚏啊!

不斷更換口罩啊!

wongi
wongi 2024/04/01

嘻嘻,淺雪。

今天已經是四月一日啦!

淺雪
淺雪 2024/03/21
@易明...

今日天氣也很好、也不算冷.非常好