關慧玲
關慧玲
關慧玲

虛驚一場

2013/03/22 08:41:33 網誌分類: 生活
22 Mar
        有了小甘前車之鑑,對於年紀漸大的貓,真要打醒十二分精神。老貓身體機能漸弱,病痛日多,近日見阿寶一直瘦下去,擔心牠身體有事,捉了牠去看醫生。

        醫生摸勻牠全身,問了牠的生活習慣,發現牠有口氣,說要驗血,報告出來一個指數偏高,一個指數偏低。他再觀察牠在籠子裏不知是緊張還是亢奮,心跳快得幾乎爆燈。他再問阿寶是否不時表現亢奮,擔心牠是甲狀腺機能亢進症。

        想起阿寶有時會無端追咬自己的尾巴,便跟醫生說了。他認為最好多做兩個測試,包括T4(甲狀腺素水平),因為甲狀腺素高,嚴重的會因為心跳太快而心律不正,甚至猝死。

        等報告的那個下午,真的食不知味。結果呢,是正常過正常。其實阿寶不過是牙肉發炎,令牠無心機吃少了,才日漸消瘦。

        和醫生面面相覷,瞎擔心搞出一場大龍鳳。不過錢是大把的花了,知道阿寶無事,唯有說花得值。

        關慧玲

        
回應 (13)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2013/03/30 18:02:11 回覆

sammcheu ,

有人話綠豆水可助去燥熱,尤其長年吃貓餅的貓咪,口腔常熱氣。但我唔知怎樣令貓對綠豆水有興趣呢? {#icons_cat10}

2013/03/29 00:47:09 回覆

貓可否飲涼茶 , 菊花水之類.

2013/03/26 10:14:08 回覆

同意!錢洗左可以慢慢賺番,健康先最緊要,尤其家中寶貝,佢地唔識講有乜唔妥,靠既係我地觀察同帶佢定時 body check. 大家加油!

2013/03/25 12:02:11 回覆

關小姐:

說得對!錢花一大把不打緊, 最緊要得知牠們身體無辜就安心, 並可對正照料。

 

2013/03/23 16:11:43 回覆

食多 d 嘢 , 身體強壯 d , 病都少 d .

2013/03/22 21:57:01 回覆

貓貓25, 26 歲都可以很健康, 還可以跑跑跳跳.

紅豆小姐很有儀態 {#icons_cat1}

2013/03/22 17:22:16 回覆

嘩,,,,,阿寶十五歲喇,,,,好犀利呀,,係太爺爺來了,寶爺加油,您有關小姐照顧,,生活一定繼續愉快和安心 {#icons_cat1}

關慧玲
關慧玲 2013/03/22 11:47:56 回覆

臻淇貞子,

kidd都瘦不少,不過佢比較精神。下次再帶佢驗血。

關慧玲
關慧玲 2013/03/22 11:46:56 回覆

mtleung,

阿寶十五歲了。現在是家中老大啦。

sammisp821,pat ma,

係丫,仲要俾阿寶食營養高的。不過首要是替牠剝牙,但牠年紀大,唔知麻醉會否有問題,要問醫生意見。

2013/03/22 11:46:42 回覆

瘦到腳仔軟,咁阿Kidd呢?上星期你話佢同寶爺爺都瘦左架喎

2013/03/22 10:57:02 回覆

阿寶真係廋了好多,,,,牙肉發炎都好辛苦,因唔會即刻好返,,暫時比些流質食物阿寶,補充營養先喇,,太廋冇營養,,會影響倒牠的身體機能架,,請教下獸醫吧,,飲奶奶(貓專用),或要食住營養高的濕糧。

關小姐,您是位非常負責任的好主人,對每隻貓爺都照顧有加,我好敬重您的 {#icons_girl1}

2013/03/22 10:28:05 回覆

好彩無事...一於開罐罐啦, 仲要係每位貓爺一罐...yeah...

2013/03/22 09:22:40 回覆

既然無事, 咁要開罐頭當同佢擺大壽慶祝下囉 {#icono0_51} {#icono0_7}

其實阿寶今年幾大呢!?

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}