關慧玲
關慧玲
關慧玲

乍暖還寒時候

2013/04/05 08:40:49 網誌分類: 生活
05 Apr
        感覺上,今年春雨下得真多,乍暖還寒,今日用薄氈明日又轉蓋棉被,貓和人都睡得不好。

        對得貓多,慣了看牠們的反應來預知四季交替,早前肥米開始掉毛,似乎天氣和暖了,牠要脫掉身上厚厚的「毛」衣,於是我便把鋪在地上的毛氈摺好,把收起一季的底毛梳拿出來,開始為各貓爺梳毛,米米、真真、骰仔幾隻英短都梳出一大把毛髮。

        可是過兩日,氣溫又降低幾度,骰仔的噴嚏又來了,怕牠們冷親,又把毛氈取出來,心裏嘀咕肥米報流料,訊息不準確。過幾天又回暖些,牠的毛又大把大把散落地上,只見牠來回跑動時毛塵飛揚,原來牠根本甚麼狀態都在換毛,差在甩得多定少。吸塵機迫住出動,吸少一陣鼻子都受罪。

        這邊廂吸得乾乾淨淨了,吸塵機仍未放好,米米和骰仔兩隻甩毛怪又在玩打架,兩隻肥貓洗衣機般由走廊一邊滾到另一邊,剛收拾好殘局的我,真想把牠們的毛皮一下吸進機裏去!

        關慧玲

        
回應 (8)
我要發表
2013/04/05 15:14:56 回覆

關小姐,果然夠細心,咁都比您留意到,真要稱呼您為"貓之達人" {#icons_girl2}

2013/04/05 15:08:58 回覆

介紹關小姐及各位貓友認識,

黑色是"小白" {#icons_cat1}AGE 9,,另一隻是寶寶 {#icons_cat9}AGE 8

關慧玲
關慧玲 2013/04/05 15:07:15 回覆

pak ma

嘩,貓爺對你夠晒好喎!!!!!! {#icons_cat2}睇你仲專登整高隻碗俾貓爺開飯,就知你有幾錫佢地咯。

關慧玲
關慧玲 2013/04/05 15:05:44 回覆

old ox

怕架,但好靚,擺咗咁耐又未有事,咪.....擺多一陣陣咁多,哈哈

2013/04/05 15:05:35 回覆
2013/04/05 14:55:10 回覆

HI,關小姐,sammisp821,

我好有同感,,我是牠們工人一樣,,我的貓爺實在太自律 {#icons_cat1},,例如:牠們冇論幾點排毒,,也會來拍醒我,,通知我去處理 {#icons_girl9}(通常凌晨2-3AM)

但我好樂意,,覺得牠們很"生性" {#icons_girl2}

2013/04/05 09:28:04 回覆

關小姐:

你不怕班貓爺將那些玻璃貓貓擺設(肥米後面)掃落地?

Old-Ox {#icons_cat10}

2013/04/05 08:57:44 回覆

雖然成日都要做餐死, 但都係好樂意咁做....haha

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}