關慧玲
關慧玲
關慧玲

疼你的方式

2013/04/12 08:41:29 網誌分類: 生活
12 Apr
        網上流傳一套貓疼人的方式,最普遍是在你腳下磨蹭,最友好的表示是跳上你肚子印印腳。

        我家貓爺疼我,亦各有方法。阿寶和紅豆最直接,任何時候都跳上我身,找個最接近我頭的位置賴着不走,睡覺時索性壓在我心口,大家一齊暖。

        骰仔和真真是聽到我叫牠們的名字就會走過來挨身挨勢,要想抱住牠,對不起,只能抱半分鐘,牠就要跳走。阿Kidd最斯文,只會遠遠的看着你,但只要你一叫牠,牠都會望望你。至於小Miu,這麼多年鮮有互動,牠只是靜靜地在屋裏生活,但我知道,牠在心裏疼我。

        至於肥米就硬橋硬馬得多,牠會把我的銀包、紙巾、鎖匙,總之在手袋找到的東西,都會逐樣叼在口裏,一邊喵喵叫一邊叼到我身邊,之後再把東西用肥肚腩壓住,對住我唱歌;沒有手袋就叼我的拖鞋、外套,所有我用過的東西,都有牠的牙印!牠疼我的方式,相當肉緊。

        關慧玲

        
回應 (5)
我要發表
2013/04/13 10:02:24 回覆

很可愛的肥米 {#icons_cat1}

2013/04/13 09:16:02 回覆

肥米: 打左個印,有我味道, 宣示主權,哈哈哈

2013/04/12 16:32:03 回覆

米米:呢啲係合格証明, 有我嘅牙仔印先係好嘢嚟架!媽媽可以放心用同埋帶出街街! {#icons_cat2}

2013/04/12 12:05:47 回覆

肥米 "  "你o既即係我o既,我o既都即係我o既."

2013/04/12 10:37:07 回覆

關小姐,,,你形容得太有趣了,,,您應該開心,,家中有愛貓 {#icons_cat8}如此親近和貼身,,,令我太羨慕 {#icons_girl2}

米米又真係特別熱情的,,好可愛呀! {#icons_cat1}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}