關慧玲
關慧玲
關慧玲

貓界技安

2013/07/12 08:41:15 網誌分類: 生活
12 Jul
        因為新貓Mo仔來臨,肥米擔心王位受到影響,開始做出些有趣行為。

        怕新舊貓未融合,Mo仔仍然是自己住的,每日放飯出來與眾貓爺碰碰鼻。貓爺不太理牠,見牠走近就走開或胡胡聲,肥米卻是眯起雙眼,成塊面皺成一團,口中唸唸有詞,直至Mo仔識趣走開。

        有一天,發覺肥米鬼祟地溜入Mo仔睡覺的地方,在那裏轉了兩個圈,躺在Mo仔喜歡的毛巾上,用貓面來回擦拭,務要把自己氣味留低,再走去吃人家的BB貓餅。這樣搞局一番,臨走時更上了Mo仔的廁所,大剌剌地去了一次小解!

        我看得笑破了肚皮,可是Mo仔顯然不甚高興,不滿自己地頭被「貓界技安」惡搞,轉頭只見牠也走進我從未教牠使用的眾貓廁所,一樣留下一泡尿作為反擊!

        不斷觀察Mo仔,開始有點擔心牠或可能是人家走失的貓,意外被愛協救走,皆因牠十分熟悉與人相處,卻不喜歡群貓共舞,希望這不過是我胡思亂想吧。

        關慧玲

        
回應 (13)
我要發表
2013/07/17 01:36:20 回覆

係呢,,ms. 關,提起忌廉哥,您諗咗成個禮拜,有冇諗派邊個貓爺踩忌廉哥場呀?我個人驚如果派肥米,第三次世界大戰都有份,不如派嗲精紅豆咯!睇吓紅豆小姐會唔會令忌廉哥好冧佢同忌廉嫂呷醋,條片實好睇,諗諗佢啦,ms. 關! {#icons_girl10}

關慧玲
關慧玲 2013/07/15 14:29:36 回覆

old ox,

哈哈,好傳神丫!!

現在貓爺不太理會mo仔,反而係mo仔到處挑機。

2013/07/15 10:42:36 回覆

關小姐:

睇落似係米米以"大佬"身分向垂頭的MO仔訓話, 講授入關家家門的家規:

每朝6點起身, 準備罐罐早飯, 忌廉哥做代言貓既貓湯同清水;

開飯時, 我未食, 你不得起筷;

食完飯, 要洗乾淨所有貓兜;

然後同我洗頭, 洗頸, 洗身, 洗手, 洗腳......

乾淨的聚寶盆, 我未曾放低幾兩你不准用;

大熱天時, 洗手間個洗手盆係我既貓床;

天寒地凍, 關小姐大髀床係我既;

全新的貓玩具, 貓傢俬, 貓爪板, 我未曾享用, 你不准觸摸;

電視機, 睇無線, 亞視定有線, 我話事;

上互聯網我優先;

我搗蛋時, 你要幫拖; 穿崩時, 你個新仔要同我頂包;

唔聽我話, 駁咀, 打爛野, 要頂罐罐!!......

但看似留心聆聽訓辭既MO仔心諗, 睬你喱隻肥野都傻!!

Old-Ox {#icons_cat2}

 

2013/07/14 09:31:19 回覆

i like 肥米

2013/07/14 00:11:25 回覆

匯豐銀行門口石米米

2013/07/13 12:48:59 回覆

米米的行為就好像骰仔初到妳家時一樣,米米現在已成為貓老大了,當然要給新仔 mo仔(有阿寶影子的)一個下馬威吧! {#icons_cat9}

2013/07/12 20:42:00 回覆

點都好喇 , 佢今日有緣到你家 , 成為關家貓一份子 , 是大家嘅緣份 , 就算真係人家走失嘅貓 , 只怪佢同前主人有緣無份了........

 

2013/07/12 15:22:42 回覆

肥米個樣好不滿, 又好搞笑

2013/07/12 11:21:09 回覆

sammisp821

hi,,我極同意您的說法,,,,,,米米係極度不滿,,醋意大發,, {#icons_cat5},,

原因;點解企在關小姐大腿上..係MO仔,,而不是我米米 {#icons_cat5}

2013/07/12 09:54:15 回覆

關小姐:

3年前領養冬冬後, 起初將她安置在貓籠, 每晚只讓她出籠自由活動約15分鐘. 她每每利用這一刻到全屋探險, 探到我從未教她使用的大灰熊廁所, 留下一堆黃金; 大灰熊也趁機潛入冬冬的貓籠, 在冬冬的聚寶盆去了一次小解作為反擊!
Old-Ox {#icons_cat2}

2013/07/12 09:27:06 回覆

我有個意見, 既然肥米個醋樣出晒黎, 不如叫佢做"肥醋米"..... {#icons_cat2}

2013/07/12 09:24:18 回覆

或者你可以咁諗, MO仔本身可能是有人收養過, 只是給主人遺棄後被愛協救走, 再來到你身邊呢, 依家好多不負責任的主人都係咁.....所以我覺得你不必顧慮太多, 努力地照顧好眾貓爺... {#icons_cat1}

2013/07/12 09:22:10 回覆

米米個惡樣 {#icons_cat10} ...

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}