關慧玲
關慧玲
關慧玲

教父

2013/08/16 08:41:24 網誌分類: 生活
16 Aug
        新成員哥哥因為年紀小,不一會已融入家中,肥米、真真不太喜歡小朋友,但對於牠在旁邊撲來撲去也忍完再忍,煩不過最多走開。

        不過,小貓總需要家長教牠做貓的禮儀,近日留意到教哥哥貓生大道理的竟然是骰仔。別看骰仔甚Cool,卻是鱷魚頭老襯底,從牠第一個願意接觸病貓Mo仔,也是第一個受感染,就知道牠其實十分和善。

        哥哥最愛纏住牠玩,兩貓互追一輪,骰仔開始不介意任牠在自己身上撲咬,有時又會抱住舔哥哥的頭,也鍾意跟在哥哥身邊,教牠家裏哪個位置最涼快,哪裏有貓抓板。見牠太淘氣,就會出手輕力拍打,要牠收斂。

        二貓出雙入對,加上骰仔外表威嚴,看起來就像是哥哥的教父般,令哥哥更加放肆,因為牠知道有乜事發生,骰仔總會走出來,情況有點像從前阿寶守護着紅豆小姐一樣。

        貓與貓之間互動,也講求緣份,肥米就沒有這種耐性了。

        關慧玲

        
回應 (10)
我要發表
2013/08/18 22:21:18 回覆

關小姐:

都睇唔到骰仔對眼!!

據我養過19隻貓的經驗(現時16號大灰熊, 18號冬冬同19號小金仍在), 不論大小貓關係如何, 隻小貓會跟足隻大貓的特別舉動, 如去洗手盆的水龍頭喝水, 往發掘到的新大陸遊覽等, 同時隻小貓見隻大貓睡過的地方, 就知一定安全, 很安心往那處安睡.

Old-Ox {#icons_cat1}

2013/08/17 10:09:19 回覆

關小姐:

不用太擔心, 一切等療程完結再作決定, Mo仔加油。哥哥你越睇越靚仔。

 

2013/08/17 07:20:07 回覆

哥哥仔真係好靚仔呀!!!!!!

關慧玲
關慧玲 2013/08/16 16:11:36 回覆

臻淇貞子,

是的,真係兩難的抉擇.........

2013/08/16 15:57:31 回覆

真係估唔到,原來紅豆小姐係最強壯果個... {#icons_cat1}

2013/08/16 15:03:26 回覆

關小姐,為雙方著想,最穩陣我諗都係要送mo仔走架啦,留佢響關家一世困住都唔公平,但如果佢隻菌係咁惡,睇怕都無咩邊個敢收留佢. {#icons_cat3}

關慧玲
關慧玲 2013/08/16 12:20:20 回覆

各位,

報告一下近況。mo仔和哥哥進入最後一個療程,哥哥無乜問題,反而mo仔繼續有紅印走出來。其牠貓就下星期才開始最後一個cycle的藥,下下星期就知真章,誰是完全好了,誰有手尾跟。

mo仔怪慘的,想日後可能一直被隔離的生活。我正在想解決方法。

其他貓爺沒大礙,阿kidd甩了兩個圓印般大的毛毛,像鬼剃頭般。肥米近鼻子處的一小撮甩毛長回來了,繼續靚靚仔,皇位坐很隱陣。

全家只有紅豆小姐最強壯,一點事也沒有,不過為穩陣計,也陪吃藥。

 

2013/08/16 10:29:57 回覆

好有父子相 ^o^

肥米同真真都仲係小朋友性格,邊有耐性教人? 唔打埋一份已經偷笑.

 

2013/08/16 09:58:41 回覆

哥哥真係好精靈可愛呀 {#icons_cat8}

我家也養了一隻像骰仔的黑貓 {#icons_cat7},都是很好品性,,,家中還有一隻只細牠一年的貓爺,,牠也讓步,包括食物和玩具及主人貓奴,也先讓給牠,哈哈,,,,我是極欣賞黑貓的表現,所以我是最錫牠的! {#icons_girl1}

2013/08/16 09:03:29 回覆

肥米也驚自己皇位不保,邊有咁多時間去管教哥哥... {#icons_cat2}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}