關慧玲
關慧玲
關慧玲

新造型

2013/08/23 08:41:14 網誌分類: 生活
23 Aug
        朋友送來型帥貓頸巾,不過只得一條。我家貓放任慣了,很多都不受束縛,試過套在真真身上,可是牠的頸太粗,扭頭說不要,紅豆小姐則不住向後退要擺脫它,骰仔呢?就像給人點了穴一樣一動不動。

        其他貓爺不要,頸巾最後還是落在肥米身上。不是我大細超,可能是牠出過街見過大場面,也戴過貓繩跟我Walk,比較適應頸上黏住東西,不一會已習慣了,像個小童軍一樣,超靚仔。

        從前試過替貓戴上皮製的項圈,不過其中一隻唐貓頸項太幼,項圈被牠推到卡在上下顎之間唔上唔落,幸好發現得早。見過鬼怕黑,貓命要緊,以後都不敢替牠們附加任何束縛。

        如果想為貓佩戴頸圈,最好先留意貓爺性格,有些實在十分討厭受拘束,夾硬替牠穿衣扮靚,牠可能會因反抗而受傷。肥米性情和順,忍耐力高,所以搶盡風頭都無辦法。

        關慧玲

        
回應 (12)
我要發表
淺雪
淺雪 2013/09/01 09:51:24 回覆

..果然型.我都想買條給胡雪巖...

2013/08/28 22:54:00 回覆

關小姐:

廿幾年前又試過在北角華豐國貨獲贈1條塑膠仿珍珠項鍊, 當然又贈給隻貓女戴. 過年時些訪客見到牠, 皆很驚訝"你隻貓戴珠練!!"

Old-Ox {#icons_cat2}

2013/08/26 10:22:21 回覆

真係威武 {#icons_cat7}

2013/08/24 12:16:24 回覆

{#icons_cat7}

2013/08/23 16:35:14 回覆

米米媽一D都唔偏心, 只係肥米最搗蛋, 我地都忍唔住要講多幾句... {#icons_cat2}

關慧玲
關慧玲 2013/08/23 14:52:34 回覆

哈哈。事實証明,但凡寫米米都特別多留言,証明不只是我偏心啦 {#icons_cat8}

2013/08/23 14:19:32 回覆

關小姐:米米個樣好靚仔 {#icons_cat8}  不過有d唔耐煩咁....  哈哈, 可能想食野 {#icons_cat9}

 

Old-Ox:你個 description  好搞笑  {#icons_cat2}

2013/08/23 10:26:25 回覆

關小姐:

以前吉之島寵物用品部間中也有這些寵物圍巾特價出售, 貓貓的每件$10. 我也試過買給我當年的貓貓佩戴, 戴上紅色圍巾的貓仔化身成一個Cow Boy, 戴上橙色底+白點圍巾的貓女, 卻變成一個"八婆"!!

Old-Ox {#icons_cat2}

 

 

2013/08/23 09:39:47 回覆

5個字形容:型,英,帥,靚,正!!! 睇真D, 點解肥米伸脷仔? {#icons_cat2}

2013/08/23 09:32:13 回覆

肥米個樣怪怪地咁 -_-

2013/08/23 09:15:15 回覆

咪幾睛米...哈哈

2013/08/23 09:14:52 回覆

肥米你超靚仔 {#icons_cat8}, 問候一下Mo仔近況, 哥哥仔應該又大隻了, 小毛孩大得很快, 關小姐要多點為牠拍攝寫真嗯 {#icons_cat1}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}