關慧玲
關慧玲
關慧玲

學到足

2013/08/30 08:41:27 網誌分類: 生活
30 Aug
        骰仔和哥哥扮演兩父子真的好搞笑,兩隻貓出雙入對並排行走,哥哥有時行歪了,骰仔會出口又出手,叫牠走回正道。骰仔行過的、睡過的地方,哥哥特別放心跟住做。骰仔食飯,哥哥緊跟在旁用同一個姿勢吃,連尾巴的擺位,也是一模一樣。

        有天哥哥又玩到癲喪,滾筒般滾到骰仔身上,不小心一把掌打到骰仔的面,換了是肥米,兩貓爺必然又有一番扭鬥;骰仔卻是一手按下了牠。再小心地舔起牠的貓頭來,盡顯父愛。

        想不到從沒有做爸爸經驗的骰仔對哥哥有咁大影響,依家骰仔每轉天氣就打噴嚏,哥哥也感染了這個習慣,細細聲乞嚏。可能每一隻貓B加入大家庭,都會有一隻成貓做牠的守護神,從前是襪仔對黑雪、阿寶對紅豆,現在輪到骰仔對哥哥。

        骰仔行事為人比較粗豪,看哥哥學足骰仔四隻腳全攤開抖涼,就知道牠將來又會是另一隻大情大性的肥貓爺。

        關慧玲

        
回應 (6)
我要發表
2013/08/31 11:02:27 回覆

係呢, MS. 關, 阿MO有冇好番啲呀?! 真希望您唔駛做四條腿拯救隊隊長, 人貓愉快! {#icons_girl3}

2013/08/30 10:08:02 回覆

看到哥哥有個圓潤padpad, 極有潛力做隻大肥貓 {#icons_girl10}

2013/08/30 09:31:41 回覆

呢隻美短真可愛

2013/08/30 09:26:01 回覆

燒乳豬仔 {#icons_cat9}

2013/08/30 09:03:08 回覆

{#icons_cat8}

2013/08/30 08:58:56 回覆

正所謂"近朱者赤,近墨者黑".....所以"近骰仔就似骰仔"....看哥哥的瞓覺姿勢,其實已經唔駛睇將來,依家已經係骰仔2號了.... {#icons_cat2}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}