關慧玲
關慧玲
關慧玲

狗仔哥

2013/09/27 08:41:29 網誌分類: 生活
27 Sep
        哥哥始終是細路貓,玩得癲喪起來,甚麼也不顧。給牠一個膠波仔,牠可以由屋頭踢到屋尾,一直踢到波仔爛晒、解體為止。當然牠所到之處,物件四散是尋常事,可幸暫時未有打爛嘢。

        貓B心肺功能比較弱,只見牠跑了一會,就抖不到氣了,成隻狗仔般把鮮血色舌頭伸出來,下下聲地透氣,心仔砰砰聲急速跳動,有時真怕牠會心臟病發。縱然如此,牠還是一路「扯蝦」一路玩,不把玩具收起來,恐怕玩到地老天荒。

        諗深一層,這隻狗仔哥心肺功能好,也許更健康一點,將來也大隻一些。事實上牠的身軀和心臟同樣與日俱增,快有大半個肥米的長度了;牠吃的能力也是驚人,一放貓餅就猛吃,吃完自己的再吃多兩份人家的,趕也不走,一直吃到肚仔上圓圈形花紋鼓脹,嚇得我不敢再放長糧,連累肥米、骰仔都要陪牠減吃。

        有貓B的家是忙碌而熱鬧的,狗仔哥到處撩貓陪牠玩,家裏塵土飛揚,牠們能自得其樂,我也就快樂了。

        關慧玲

        
回應 (7)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2013/09/30 16:26:04 回覆

before 114

佢成隻老虎仔咁丫 {#icons_cat8}

2013/09/29 22:58:56 回覆

嘩, 好大隻

{#icons_cat8}

2013/09/27 22:52:58 回覆

小孩子精力充沛

關慧玲
關慧玲 2013/09/27 15:23:12 回覆

係丫,bb貓的日子好快流逝。

2013/09/27 15:09:41 回覆

個樣大個仔左好多, 好快出現佬樣, 快D影多D相, 蘇州過後無艇搭

 

2013/09/27 09:36:46 回覆

狗仔哥真係好可愛,佢同肥米又係唔同style,如果唔keep住佢d食量,恐怕好快又會出現肥米2號

2013/09/27 09:21:52 回覆

狗仔哥.....哈哈, 很可愛的外號, 能夠見到哥哥健康快樂地成長的同時, 肥米又能慢慢地減磅, 都係一件好事黎既.... {#icons_cat1}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}