關慧玲
關慧玲
關慧玲

屎面

2013/11/08 08:41:19 網誌分類: 生活
08 Nov
        米米屎面了好一段時間,我本來不察覺,但某天有朋自遠方來,一見牠即驚呼:「米米做咩唔開心?」真的嗎?真係七情上面?

        朋友一個下午在觀察,之後數說我對兩隻貓特別友善,我叫屈,他舉了幾個例子,嗱,你口裏成日哥哥前哥哥後,經常把牠抱在手裏,Mo仔行過你又摸牠的頭仔,對着哥哥說話特別溫柔,叫米米卻總加個「肥」字……

        自問對八貓一視同仁,又不見真真呀、骰仔呀鬧情緒?朋友說,有些貓冷靜而獨立,但有的貓是小朋友性格,對人的觸覺特別敏銳,對牠笑、對牠大吼大叫,牠都記得。

        肥米,呀不是,是米米怪我冷落了牠?有沒有咁誇張呀?我抱牠入懷,牠嗲嗲怨怨地低叫,聽得人渾身酥軟,叫了一會,又跳落地走開,自己行到窗邊望街。以前已很自覺,會安排兩隻新貓隔開,和六貓大玩一輪,原來米米要求咁高。再細望牠,還消瘦了呢!

        當局者迷,既然朋友都覺得米米唔開心,我就關心佢更多一些啦,就由唔叫「肥米」開始囉。

        
回應 (11)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2013/11/13 18:07:04 回覆

臭蕃薯

放心,會小心的 {#icons_cat1}

2013/11/08 22:57:39 回覆

Victorchancc:

如果叫米米做大米, 容乜易變成老鼠愛大米,米米反轉頭驚老鼠嫁?!好邪呀! {#icons_girl8}

2013/11/08 18:11:38 回覆

如果叫"大米"會唔會好衰呢? {#icons_cat4}

我家既小黑越來越大隻, 比我改左叫大黑,就來又要變巨黑了, 我估米米應該未到巨米既...不過哥哥仔就可能會變成最大隻,因為美短應該大隻過英短 {#icons_cat3}

 

2013/11/08 18:05:54 回覆

關小姐, 請不要怪我多事! 我之前跟你現在的狀況差不多! 又係有新B來了我家, 我冷落了小白仔, 他生病了我也不知, 他本來是大肥仔一個, 短短一個月輕了一公斤! 後來睇醫生先知, 他因不開心影響情緒患上了脂肪肝! 他已去了彩虹穚! 我而家仲怪責緊自己! 你千萬要留心呀!

2013/11/08 15:23:01 回覆

關小姐,我仲有好多新名推介:關米米,愛米米,同埋米米哥,心干米米,(全是響音) {#icons_cat8}希望米米喜歡!  {#icons_girl2}

關慧玲
關慧玲 2013/11/08 14:50:39 回覆

看來要大家幫忙,替米米改個勁響朵嘅名至得咯 {#icons_cat10}

2013/11/08 14:34:25 回覆

哈哈,,,我家有兩隻貓,一隻好乖且溫柔 {#icons_cat1},另一隻樣靚但霸道 {#icons_cat4}

但一見到我(牠們視我如媽媽),兩隻同樣都要媽媽錫,所以我一定要分配得均勻,如果唔係咁做,霸道個隻,會出手打乖個隻,好大件事架 {#icons_girl9}

關小姐,您改口叫米米做:靚米米,乖米米,或叻米米啦,佢一定鍾意 {#icons_cat8}

2013/11/08 12:58:50 回覆

咁不如叫米爺啦, 個"朵"夠晒響之餘, 仲由媽媽個口親口叫, 等mo仔同哥哥都感受到, 原來米爺地位都係超然既, 再由分貓餅開始, 米爺要食多幾件先 {#icons_cat1}

2013/11/08 10:42:40 回覆

諗唔到米米有番一把年紀都呷新貓醋, MS. 關真係要呵佢多兩呵嘞!  {#icons_girl10}

2013/11/08 09:44:41 回覆

關小姐:

佢地真係知架, 以往你肥米前肥米後佢都好開心, 是因為你對佢特別包容, 有得去街街地位是超然, 所以佢會停留在萬千寵愛在一身的地位, 現在來了兩新貓你又少左關心佢, 米米感覺極不爽耶像地位動搖, 會出現情緒低落唔開心, 快快再寵回牠吧。

來EE先來親一個米米豬先

2013/11/08 09:31:13 回覆

唔叫得佢肥米,咁可唔可以叫佢做大隻米呀! 威d架喎!

米米乖呀,叫關小姐私人醒多2塊貓餅俾你好無?

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}