KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

生活數論

2007/09/16 18:25:27 網誌分類: 科技
16 Sep

 

 

數論就是研究整數(1 2 3 4 5 6 7 8 9 …..)的理論o

 

例如37有什關係呢? 98又有乜交情呢? 56又有什麼一性質泥?都是和生活息息相關的o

 

有所謂3唔識7, 所以37係冇關係的, 因為唔識嘛o 9因為就唔搭8, 所以如果9(做司機)車,  8就上不了車了o

 

至於5就是鬼, 6就是馬, 有所謂鬼五馬六吖馬o

 

你又可以諗吓點解?一會不離二, 二會不離三, 點先至會唔三唔四, 七嘴八舌有有意思o人點解講數要四四六六拆握佢之類o將數字溶入生活之中, 十分有趣!

 

D想像力, 本來很冇趣的數字, 就有了生命o

 

人的一生, 一定離不開數字, 林子祥有首歌叫做數字人生, 有冇聽過呀?

 

到了今天, 數學家還未找到天下間最大的質數, 而研究質數的性質己成為數學上一大課題, 在科學上冇咗數學. 根本寸步難行o

 

所以黄SIR向來覺得數字非常有趣, 如果唔係點會成日係馬塲大嗑乜號乜號, D!快D!嗌中就有錢收矣!

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?