KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

旅遊奇譚(五)

2007/10/11 09:37:51 網誌分類: 旅遊
11 Oct

 

 

有一次黃SIR到泰國巴提雅旅行, 見人玩D所謂降落傘, 用隻遊艇將人拖上半空, 後面有個所謂教練攬到實, (女人專利), 男人就話之你死!我見一個一個男團友被掟了下海, 或者掟佐上茅屋頂!而女人降落, 𢦓班泰仔爭住去搶抱, 雖然五十皮港紙, 我死都唔肯制!更加唔俾老妻及女女玩!

 

至於有D團友, 平日在香港又冇運勳, 連單車都唔識踩o一到異地, 居然成了運動超人, 又踩水上電單車, 又滑水, 又玩降落傘, 真係冇有識死!試過有個親戚直程玩水上活動玩到死鬼咗!半边面被削咗去!就係冇常識也!

 

D高危嘢, 千祈咪制o叫我去滑雪?雪我都係第一次係哈爾濱見識過, 係馬塲飲雪水就經常事, 滑雪滑水就咪鬼制嘞!騎馬反而後生時試過, 騎佐隻死吓死吓溉老馬, 又推又打都唔去, 仲企定定, 疴尿, 疴屎, 吹到漲!騎駱駝又係, 隻駱駝臭到死, 一影完相, 走都走唔切o

 

又試過被條大腩蛇纏住影相, 但走埋D獅子, 老虎處影相就咪搞矣!(曾試過有人被失控的動物咬傷, 咬死!)不可不防也o

 

香港出發的旅行團特色, 是參觀動物園, 見倒乜鬼動物, 都諗住點煮泥食, 好鬼變態也, 香港人旅行. 就是如此!

回應 (2)
我要發表
2007/10/11 19:31:25 回覆
𢦓班泰仔爭住去搶抱,男人便不抱,衰格.
2007/10/11 10:15:15 回覆
haha
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?