木水火
木水火
木水火

翁靜晶谷氣 揭戴耀廷往事

2014/09/23 22:00:02 網誌分類: 議員政棍
23 Sep

港大法律學院副教授戴耀廷提出「佔領中環」,忽然做咗民運大旗手,可以話一夜成名。  {#icono0_18}  {#icono0_24}  

人出咗名自然是非多,巴辣律師翁靜晶早前就喺facebook講咗一單同賓利哥(戴之洋名)有關嘅往事。

晶姐講,當年佢讀法律,賓利哥係教佢憲法嘅老師之一(仲有陳文敏)。學期之初,老師同學生講,鼓勵大家用不同角度、不同聲音去分析,只要有足夠論證及法律基礎支持,即使學生政見同老師唔同,亦唔影響分數。

但晶姐在模擬考試中,對《人權法》提出論點,力數英國人偽民主,以及撤出殖民地時種種「例行破壞」,結果成績只得個「C」,而其他科都攞「A」。

到正式考試時,晶姐又再寫憲法論證,呢次就改變咗「立場」,猛讚美國同英國,狠批中國,最後就攞咗個「A」。成績公布後,老師仲致電向佢祝賀,佢話至今仍覺慚愧。

晶姐冇講明畀分嗰位老師係咪賓利哥,亦可能幾個先生一齊畀分,總之證明分數高低同老師政治立場有關。

 

翁靜晶讀法律時,戴耀廷教過佢憲法,當年一段往事,令佢覺得教授政治立場影響畀分。

 

     翁靜晶谷氣 揭戴耀廷往事

    http://eastweek.my-magazine.me/?aid=25535

 

回應 (0)
我要發表
user