關慧玲
關慧玲
關慧玲

無情力

2015/01/23 08:41:18 網誌分類: 生活
23 Jan
        和貓生活,身上不時會掛彩,都是貓無心之爪,記得最嚴重一次是為勸交,大腿被狠狠抓了一下,傷痕經年仍在。

        早前運動拉傷了膝蓋部位的筋,不太嚴重也沒看醫生,正緩慢好轉中,冷不防為救貓而再受傷。

        話說家裏七貓與遲來的四大孖沙未能融合,兩批貓仍然分開生活,各自放風。某天清理貓砂時,犀利仔一溜煙竄出客廳,與米米碰個正着,米米胡了一聲,犀利仔作勢欲撲,開打之際,我心急得一衝出去就蹲下撈起犀利仔,冷不妨左膝蓋一下痛……又拉傷了。懷裏的犀利仔驚魂甫定,我卻站不起來。

        都說貓是來討債的,今次真的要睇醫生了。不過在貓和自己之間,我還是選擇貓,而且義無反顧。

        關慧玲

        
回應 (5)
我要發表
2015/01/27 10:49:44 回覆

關小姐,一係你試下放隻最無殺傷力最就得人o既出黎等大家習慣左佢先啦,總好過要大爺們一下子習慣4隻大大咁有壓力丫

關慧玲
關慧玲 2015/01/26 16:30:01 回覆

臻淇貞子,

係丫長住,有咩計??

關慧玲
關慧玲 2015/01/26 16:29:02 回覆

王可力,係丫,大家都加油。

2015/01/23 13:47:25 回覆

犀利仔好似同關小姐講 "Oh, sorry 囉, 你有無庶?"  {#icons_cat9}

好贊同最後一句 "在貓和自己之間,我還是選擇貓,而且義無反顧". 完全反映我們的心聲.  身同感受, 我的貓貓病重, 要24小時定時用胃喉餵食, 我地為左令佢有能量對抗及感覺舒服d, 就算零辰也照樣做, 貓貓亦感受到我們的愛同堅持, 因此佢好叻, 無放棄自己!  希望佢繼續努力, 為我地一家同即將來臨既新生命加油! 

2015/01/23 10:02:12 回覆

犀利仔個樣好傻呀.

關小姐,四大係咪長住架?

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}