Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

攝影比賽「溫馨重現組」好過癮 尖東聖誕燈飾起動喇!

2016/11/09 08:41:04 網誌分類: 生活
09 Nov
        天氣轉涼,Kelly感到聖誕節不遠了,又係時候去尖東海傍睇吓璀璨嘅燈飾啦。昨晚第三十四屆「閃爍尖東耀香江」舉行咗亮燈儀式,尖沙咀區內同海濱長廊一帶多棟大廈外牆燈飾同時燃亮,七彩繽紛,大家去尖咀買聖誕禮物畀親友時,記得提前感受一吓聖誕嘅節日氣氛呀。

        由東尖沙咀地產發展商聯會(聯會)主辦嘅亮燈儀式,小妹見到好多名人撐場,包括商務及經濟發展局局長蘇錦樑、旅遊發展局主席林建岳博士同旅遊事務專員朱曼鈴等,而聯會主席邱文華話,尖東嘅璀璨燈飾,見證香港的發展,也為大家留下歡欣嘅回憶,希望呢個年度盛事繼續為香港增添活力、喜悅與關愛喎。

        同家人老友翻拍「當年今日」

        Kelly仲知道今年嘅「閃爍尖東燈飾攝影比賽」,仲增設「溫馨重現組」,邀請參賽者與家人一同前來尖東重溫昔日印記,喺同一地點同親友翻拍一張一六年版本,上載今昔對比嘅照片,嚟一個當年今日咁話,參賽者只須以個人facebook或instagram上載參賽的尖東燈飾照片,並#hashtag#tstephotocontest及@tsteast,即可參加比賽,小妹覺得認真過癮,一定同親友玩一次,睇吓當年的我與今天的我,有咩分別。

        KellyChu

        
■亮燈儀式當然有名人撐場啦﹗
■亮燈儀式當然有名人撐場啦﹗
■「閃爍尖東耀香江」舉行亮燈儀式。
■「閃爍尖東耀香江」舉行亮燈儀式。
回應 (0)
我要發表
user