Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

曆法專家蔡伯勵:來年大局「好頭好尾」

2016/12/08 08:41:12 網誌分類: 生活
08 Dec
        臨近年尾,不少人為來年籌謀一番,曆法專家兼堪輿界翹楚蔡伯勵相約一班老友食飯,講吓流年,Kelly聽到蔡伯勵話來年香港大局無咩特別變化,正月同尾月運程都幾好,可以話「好頭好尾」,不過時逢三月「特首選戰」有少少嘈吵喎!

        測CY:天德守命

        蔡伯勵話,丁酉年正月「春光明媚」,十二月則「晚年安度」,即係「好頭好尾」。不過,特首選舉三月舉行,屆時可能「天剋地沖,中原逐鹿」,不過選舉後就會「塵埃落定,和氣生財」咁話。蔡伯勵話整體明年大局唔會有咩特別,相信除選舉外,無咩大事會發生。而Kelly班朋友拎咗十二生肖運勢去分析選戰,財爺所屬嘅兔就「犯破之年,凡事謹慎」;CY所屬嘅馬就「天德守命,喜上眉梢」;林鄭所屬嘅雞則「過剛易折,和氣致祥」喇。

        KellyChu

        

        
回應 (0)
我要發表
user