Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

罰抄1000次 補鑊𠱁Honey 男友「自私食」絲打嬲嬲豬

2017/11/07 08:41:07 網誌分類: 生活
07 Nov
        激嬲女朋友,後果嚴重,唔係講笑。有網民喺社交平台搞咗個「十萬個激嬲女友的理由」專頁,交流補鑊心得。Kelly見到有女網民喺專頁上分享咗一張相,影住有隻手重複又重複咁抄寫「我以後唔自私食」呢句說話,自爆男友激嬲自己,罰男友抄呢句說話一千次𠱁番佢,一張相激起網民熱烈回應!

        件事係咁嘅,有女網友返到屋企,發現男友冇幫佢煮飯,「當你收工仲要煮飯畀個男人食,而個男人收工煮飯畀自己食,當你返到屋企仲要同你講好好食……」佢當然嬲爆。為咗𠱁番嬲豬嘅呢位女網民,佢男友唯有接受懲罰,就係學番小學雞,罰抄「我以後唔自私食」一千次。

        有網民笑爆咀,自爆自己曾畀另一半罰抄聖經和三字經,「上次我抄論語太濕碎」。另一網民話︰「好彩佢係自私食唔係偷食。」人亦好奇到底自私食咗啲咩,令女事主咁激氣。有網民關心男事主會太攰,建議學小學生用幾支筆一齊寫,「兩三支筆綁埋一齊寫快啲。」

        KellyChu

        
回應 (0)
我要發表
user