木水火
木水火
木水火

近排怪事多蘿蘿

2018/01/04 23:00:23 網誌分類: 法治?法官治?
04 Jan

近排怪事多蘿蘿  {#icono0_20}

首先,巴佬是否食懵咗?

想用一個根本連法律地位都無的聲明,去挑戰一個具有憲法地位的人大決定,還說别人沒有法律基礎!唔通佢有? {#icono0_34} {#icono0_35}

 


另外,有些裁判官的量刑標準也非常參差和莫名其妙。對輕微犯錯的執法人員,就重判入獄三個月,而對衝撃立法會造成刑事破壞的滋事份子,則輕判社會服務令!
是否Short 咗呀? {#icono0_29}

 

 


Peter Li
Peter Li 首先,講總比做容易,批評總比實行容易,巴佬夠醒,反應夠快。

其次,判官點會short左,擺明砌你生"朱"肉。宣判前不俾你保釋同屋企人過生日過新年,不近人情,宣判後俾你保釋,假慈悲。 {#icono_39}


怪事多而且反常,過2日得翻幾度,保重身體要緊,憤怒發火不如從容應對。

國與國對抗,社會紛爭,人與人之間互相爭鬥無處不在。世界和平是遙不可及願望。 {#icono0_27}

 

 


Chris Lee
Chris Lee 無基本理由入罪,有心玩野。朱sir 有点过火,不至于坐監。 暴徒变路人,實質去搞野,搗亂。係有色髮官扮唔知 (無知)。 {#icono0_20}

 

 

无自动替代文字可用。

 

    https://www.facebook.com/JuniusHoKwanYiu/photos/a.1035763239849864.

1073741935.114759088616955/1600512723374910/?type=3&theater

 

回應 (0)
我要發表
user