陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

騰訊翻生

2018/05/17 08:57:27 網誌分類: 經濟
17 May

      美元續升,美國十年債息升上3.1厘,港元走弱,金管局在紐約交易時段買入近95億港元,結餘將降至1174﹒3億,兩日合共買入110.7億港元。

      不過資金外流的負面消息,難敵騰訊(0700)的好業績。昨日港股收市後,騰訊控股披露了一季度財報,股東應佔盈利232.9億元(人民幣),按年增加60.89%,優於市場預期。

       業績公布稱,主要受惠於智能手機遊戲、支付相關服務、數字內容訂購與銷售及社交廣告是整體收入增長,期內收入按年增長48.39%,至735.28億元,每股盈利2.47元。

      騰訊今季總營收和純利超預期,主要受益於上季度環比下跌的遊戲業務恢復增長,另外微信合併用戶亦持續增長。

      近期騰訊大幅回吐,跌穿400元,反覆試低位。今次業績表現靚仔,有利股價翻身,在美國上市的騰訊ADR,在盤初已漲超5%,到盤中漲幅一度擴大至8%;最終收漲6.83%,報53.80美元的五日最高,折合422.3港元。預計今日騰訊股價在香港一樣會沖高,也會帶動大市向上。

       另外講講美股。美股週二唞一唞,昨日又升過,杜指收市升62點,收報24769點,升幅0.3%;標普500指數升0.4%,報2722點;納指升0.6%,收報7398點。而中小型股份指數羅素2000更創出歷史收市新高。

       Johnson Research Group的行政總裁及研究部主管Chris Johnson表示,當羅素指數帶領大市走高,意味著這是真正的牛市,這也是投資者可以入市的市況。就算美股現正走入節股市淡季,相信仍然可以玩幾轉。

       他提醒投資者,在這個夏天,即未來幾個月,可能繼續出現「見消息沽貨」(sell-the-news)的市況,他留意到有過半數的美企在公布了好過預期的盈利報告之後,股價在第二日就跌近2%,成為投資者趁低吸納的良機。

       無獨有偶,瑞銀的高給投資組合經理Jim Lacamp亦睇好後市,不過,角度有點不同,他認為當市場連續多次觸及200天線,之後升離這條線,是一個很健康的信號,另外,大市也造了一個較前一個低位更高的低位。Jim Lacamp建議投資者吼金融股、非必需性消費品股、原材料股和科技股。

陸羽仁

回應 (13)
我要發表
2018/05/18 07:20:41 回覆

2018-05-17

Dow Jones Industrial Average (^DJI) 

24,713.98 -54.95 (-0.22%)

前收市價 24,768.93
開市 24,752.40
成交量 314,650,345
今日波幅 24,639.40 - 24,839.49
52 週波幅 20,553.45 - 26,616.71
平均成交量 390,743,770
animal666
animal666 2018/05/18 06:15:37 回覆

騰訊大媽鬥大行
2018年05月18日

  股王騰訊(700) 股價及相關新聞 周三收市後公佈業績,純利表現好過市場預期,股民預期會帶動大市向好,但好消息刺激維持唔到太耐,大市好快就偏軟。我覺得大市早幾日扯上近31600點已想回調,騰訊業績好是劇本以外故事,最後大市仍然要回歸回調劇本。

  股王騰訊昨日出現外資審慎、大媽買進場景。騰訊公佈業績靚仔,股價大幅飆升,成為大市中流砥柱。好似佢呢啲萬億市值兼高估值股價,業績對股價影響唔可以憑第一眼感覺決定。騰訊業績比大行預測好,市場初步有驚喜,分析員睇過後,認為主要係收入主要來源的手遊有表現,其他業務都有出色表現,但就擔心強勢是否可以持續,從呢個角度睇,外資對騰訊態度轉向保守,有好消息都打折扣,呢點可能係大行對整體科網股睇法,唔單止係針對騰訊。大家唔好忘記,騰訊係一隻45倍市盈率大股,佢值幾多由大戶話事。

  多間大行調低目標價

  騰訊第一季純利增長61%咁勁,富瑞發表報告坦言季績穩固,毛利率上升有驚喜,廣告收入動力強勁,要關注係第二季手遊業務或會回落。該行指,騰訊首季手遊收入強勁反彈,PC遊戲一如預期相對疲弱,預期第二、三季仍然受壓。手遊方面,基於四月份數據及假設無新遊戲貢獻下,料亦出現回落。該行把騰訊今年手遊收入增長預測調低至約40%,至於《堡壘之夜》(Fortnite)內地PC版本正待政府部門審批,或潛在為PC遊戲帶來增長。該行將騰訊今明兩年收入增長分別上調1%及2%,non-GAAP純利預測,則分別調低4%及2%,以反映業務組合結構性變化,主要是廣告及金融服務收入貢獻將較高。由於對手遊前景唔係咁肯定,富瑞將目標價由530元,調低至515元,維持「買入」評級。另一間大行瑞信都指出,騰訊行銷成本持續增加,在公司可以從新產品獲得足夠收入之前,恐怕會侵蝕利潤,因此降低盈利預測和目標股價,對2018年和2019年盈利預測分別下調4%和3%,目標價由540元下調至523元,但維持跑贏大市評級。

  騰訊手遊業務其實相當強勁,《堡壘之夜》都獲市場看好,大行分析畀人感覺有啲吹毛求疵,又或者可以話呢個只係佢哋批評騰訊表面原因,內裏包含咗佢哋覺得騰訊估值高,估值高自然要求高,甚至有點高到不能達致地步,所以連盈利增長60%都話唔夠好。再者,騰訊為咗不斷增長,動用好多資金入股其他公司,呢啲投資部份帳面有潛在損失,而且騰訊仲要大力燒錢去支持這些公司,慢慢形成壓力,所以騰訊要不斷搞分拆來籌集資金應付,咁樣等於會增加呢類科技股票供應,同時亦好依賴市況要保持興旺,如果資金成本繼續因為加息增加,慢慢就會對需要大量投入的科網股形成壓力。

  大行係密底算盤,樣樣都計過數,但一般投資者反應就唔係咁,借住好消息,騰訊股價無懼大行吹淡風彈升,主要係內地散戶仍然保持舊記憶,對騰訊興趣十足。內地人對騰訊產品接觸多,你話估值貴佢哋未必識睇,亦未必感覺到,但騰訊產品好多人用,佢哋就實實在在感受到,所以佢哋覺得由高位跌近兩成好抵買,所以見到靚靚業績就即刻郁手。騰訊喺大股東減持前,股價基本上係大小戶齊齊睇好,現在就變成大小戶睇法有啲分歧,股價走勢相信都反映呢個變化,好難學似去年一口氣咁上升。

  醫思診所未開市值先升20億

  騰訊交出靚靚業績,市場本來估計大市會搶番高,但結果表現唔係咁,說明市場係有市場規律,騰訊業績有驚喜,資金就沽番其他股份出來獲利食吓胡。美國總統特朗普喺劉鶴同美國代表開會前,忽然發文話美國傳媒亂報貿易談判消息,聲稱美國會堅持立場,下午恒指借勢回落,騰訊升幅都稍為收斂。恒指跌穿31000點關,收報30942點,跌168點;國企指數收報12278點,跌161點或1.3%,成交1113億元。騰訊(700) 股價及相關新聞 收市升3.7%,收報411元。藥業股炒完大股炒吓細股同概念股,阿里健康(241) 股價及相關新聞 逆市急漲26.13%,收報5.6元,成交仲超過10億元。

  阿里健康啱啱公佈,截至三月底止全年業績,股東應佔虧損1.07億元人民幣,去年同期蝕2.08億元。期內收入24.43億元,按年上升4.14倍。集團主打係發展健康產品銷售和電商平台業務、提供產品追溯平台、探索智慧醫療和個人健康管理服務,同時係醫療健康大數據和人工智能領域積極佈局。阿里健康咁炒作,可能亦同本港綜合醫療集團醫思醫療(2138) 股價及相關新聞 一話與騰訊旗下「企鵝醫生」簽訂戰略合作協議,計劃於香港開設全科醫療機構,股價昨日暴升62%有關。醫思預計今年下半年將在本港開設兩間診所,未來兩至三年計劃共開設20間;選址傾向於居民密集地段,而非商業區,將視乎地區居民人流等因素決定診所面積。消息公佈醫思股價升至六元收市,市值升咗22億元,開20間診所咁值錢,對於呢類股份,炒家說法係「不要問、只要信」。

  陸羽仁

2018/05/17 21:20:17 回覆

{#iconb_31} {#iconb_316}

幪面馬仔
幪面馬仔 2018/05/17 16:22:50 回覆
@animal666...

動物兄

2018啦…………SIGN

animal666
animal666 2018/05/17 15:04:07 回覆

發展商算無遺策
2018年05月17日

  美股終止多日連升,杜指收市回跌193點,主要係美國零售數據強勁,市場關注美國加息步伐會否加快,加上10年債息又升穿三厘心理關口,美股受壓回落。金管局又再入市買港元,亦加重市場心理負擔。

  正如陸羽仁所講,美國經濟好就變成股市不明朗因素,因為大家怕央行加息減低通脹壓力。從美國勞工同設備使用率睇,呢個係無可避免趨勢,股市就會喺矛盾中波動漸進,直至經濟見頂。呢個過程中,股市會先炒上然後率先回落,10年期美債價格回落,有說法係中國停止或減少咗買美債,但唔講中國因素,美國利率向上,咁資金自然要求債券回報提高,以反映機會成本增加,即係要跌低啲價先至肯買債券,可以估計10年債息升穿三厘同時企穩在此之上係遲早之事,O依家只係等市場慢慢適應呢個水平而已。

  美息向上,港匯自然受壓,金管局又要出來維穩。相比月前資金流走速度,O依家港元受壓未算太明顯。同樣資金流出,拆息向上都係可以預見,現時同樣係等市場去習慣。

  覓地小組被人「兜篤將軍」

  港元拆息向上,金管局總裁陳德霖話,預期超低息永遠維持係不切實際。就喺息口向上日子裏,本地最大發展商新地(016) 股價及相關新聞 出價251億元買入啟德地王,都令市場幾震驚。

  陸羽仁早前披露話,新地好想要海航啟德「癲價地」,埋門一腳被恒基(012) 股價及相關新聞 截胡,有啲幾猛的財金界聽咗都半信半疑,但見到新地出手買地王,出價仲高過恒基當日買海航塊地一成八,都打來問發生乜事。新地有海航的臨海靚地唔去追價買,如今卻走去高價投呢塊官地。雖然話呢塊地亦近港鐵站,但論質素有行內人就覺得,都係海航塊海景地條件勝一籌。新地願意高價追貨,一來說明佢睇好後市,二來可能佢想買直接同政府買一手地,覺得咁好過買二手。

  有人奇怪,O依家覓地小組提咗18個搵地方案,擺到明公私營合作係佢哋心儀的一杯茶。若然要同私人發展商合作,新地都走唔甩實受惠,咁仲點解要買貴地呢?提出呢個問題的人,好明顯唔夠地產商深謀遠慮。

  O依家政府推出官地明顯少咗,大發展商擸埋佢,將來如果要公私營合作,其他無農地的發展商根本無得玩,咁無論官地同農地,所有供應都喺幾個財團手上,咁對佢哋有乜唔好先,呢個解釋咗點解手頭最多農地的新地同恒基呢排買地最多。從佢哋角度,覓地小組就算拆咗四分一個粉嶺高球場,都造唔到幾多短期供應,其他方案根本無心做,咁公私營合作傾得成固然好,傾唔成佢哋都贏晒,呢招叫做「兜篤將軍」。

  覓地小組搞咗成年,大發展商又贏咗一年時間,小組未提方案,就先打開口牌話畀香港人聽,土地短缺原來比政府估計仲嚴重喎,咁發展商仲唔出手買地收乾供應?呢啲咪叫算無遺策囉。

  騰訊首季賺232億勝預期

  美債息上升,雖然有賣地消息刺激,但地產股多數走低,大市開市偏軟,但由於之前一日指數已經調整,所以到下午個市有啲跌唔到落去,尾段一度倒升。恒指收報31110點,跌41點;國企指數收報12440點,跌不足1點,成交1005億元。騰訊(700) 股價及相關新聞 連跌兩日,收跌0.45%,收報396.2元。騰訊公佈首季淨利潤232.9億元人民幣,比市場預期174.2億元人民幣為佳;營收735.3億元人民幣,同樣比市場預期707.8億元人民幣佳。騰訊話智能手機遊戲、支付相關服務、數碼內容訂購與銷售以及社交廣告,係首季收入增長主要動力。

  教育、醫藥板塊表現較好。四環醫藥(460) 股價及相關新聞 收報2.14元,升8.6%;石四藥(2005) 股價及相關新聞 收報8.53元,升6%;同仁堂科技(1666) 股價及相關新聞 收報13.32元,升2.8%;麗珠醫藥(1513) 股價及相關新聞 收報64.3元,升2.39%;金斯瑞生物科技(1548) 股價及相關新聞 收報30.35元,升4.3%。醫藥板塊市盈率普遍偏高,主要係炒增長概念,O依家港交所(388) 股價及相關新聞 仲話研究准許無盈利的醫藥股上市,加上日前有報道話,上海復星醫藥集團是諾華制藥公司價值20億美元資產的入圍競標者之一,唔多唔少引起咗跟炒效應。當然,要跟炒都要留意住神經刀特朗普,因為佢啱啱先開口話藥費太貴,矛頭指向大藥廠,好難估佢會唔會出招嚇嚇啲醫藥公司。

  陸羽仁

2018/05/17 14:37:35 回覆

839 高高高 三年高

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2018/05/17 10:26:18 回覆

{#iconb_62}

2018/05/17 10:03:55 回覆

{#icons_cat7}

2018/05/17 09:59:44 回覆

貪定唔貪,賺得到先好貪😂😂😂

我家新增短炒個股提示🙏🙏🙏

入279@0.15

2018/05/17 09:30:42 回覆

新版好似無左‘陸sir最近10個留言’呢個制,admin可以加返嗎?謝謝

2018/05/17 09:28:01 回覆

將軍,股鵝係咪已離開鵝頸危險區脫險?

2018/05/17 09:26:01 回覆

早呀~

 KFC
KFC 2018/05/17 09:08:54 回覆

{#iconb_62}

user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。