Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

港鐵專人揀歌仔 讓乘客時刻輕鬆

2019/04/12 04:12:15 網誌分類: 生活
12 Apr
          Kelly近日搭港鐵,喺站內聽到一首輕音樂,人都輕鬆起來,周圍八卦吓,先知道呢首歌叫《You’ll be mine》,旋律優美,歌詞浪漫,原來港鐵有一個專責團隊為乘客揀歌仔,等大家趕路之中亦可以享受時刻嘅輕鬆。

          港鐵朋友對Kelly講,呢首《You’ll be mine》(你將是我的)純音樂版,喺港鐵站內播咗一排。小妹上網搜尋,原來呢首歌仔係日本嘅一首廣告歌,純音樂有一份獨特嘅簡約美,安靜而且甜蜜。至於歌唱版中嘅歌詞,其中有「I wish on a star to get to your heart whisper into the night sky. I ask for the moon to get through to you to hear you say. You’ll be mine.」(我希望一顆星能讓你的心在夜空中低語,我要求月亮通過你聽你說,你會是我的。)真係聽到人都暖笠笠。

          港鐵朋友話,喺港鐵站內播音樂嘅目的,係為大家提供一個舒適嘅車站環境,令大家更輕鬆愉快咁享受港鐵嘅旅程,而背後有一個專業嘅團隊選歌,仲不時更換歌曲類型,好似爵士樂同古典音樂咁。

          目前喺站內播放緊嘅有五首歌,包括《Swept off her feet》、《Mediterranean Romance》、《All together》、《Its gonna be a good day》同《You’ll be mine》。Kelly覺得喺港鐵內聽吓音樂,人都冇咁燥,抵讚。

        KellyChu

        
■港鐵有專人揀選歌曲喺車站播放,等乘客輕鬆吓。 p/  
 ■港鐵有專人揀選歌曲喺車站播放,等乘客輕鬆吓。

   

回應 (0)
我要發表
user