Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

港大生商業案例比賽奪冠

2019/06/10 05:12:13 網誌分類: 生活
10 Jun
          第十二屆滙豐/香港大學亞太區商業案例比賽,由香港大學嘅「同學仔」喺全球二十四支參賽隊伍中脫穎而出,贏得一萬美元。滙豐希望透過比賽,鼓勵年輕人積極裝備自己貢獻社會。Kelly都覺得比賽好有意義,助年輕人擴闊視野!

          今屆賽事,由香港大學經濟及工商管理學院組成嘅隊伍奪冠。喺四輪競爭激烈嘅比賽中,得獎隊伍展示了他們對商業策略嘅理解,並提出創新嘅企業管理解決方案。比賽之餘,他們仲參加了提升團隊凝聚力同相關嘅培訓課程,從而培養團隊協作,同促進文化交流。

          比賽由滙豐贊助、香港大學工商管理學院亞洲案例研究中心舉辦。今年比賽,二十四支來自全球多家大學的參賽隊伍,在香港一較高下,而比賽邀請到超過六十名滙豐嘅高級管理層和國際商界領袖擔任義務評判。

        Kelly Chu

        
  
回應 (0)
我要發表
user