陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

製造業唔掂

2019/10/02 07:40:30 網誌分類: 經濟
02 Oct

美國9月製造業數據奇差,觸發市場對經濟衰退的憂慮,搞到週二美股顯著回吐,杜指大跌343點,收報26573點,跌幅1.3%;標普500指數跌1.2%;納指跌1.1%

繼德國公佈的9月製造業採購經理指數(PMI)只有41.4,遠差過預期的44,製造業連續第5個月收縮,美國的製造業狀況亦好不到那裡,昨日公佈的9ISM 製造業採購經濟指數只有47.8,係20096月以來最低,而且已經連續兩個月收縮。而新出口訂單指數亦下跌至41,更係20093月以來最低。與製造業股如Honeywell3M以及Eaton首當其衝,昨日都跌2.8%以上。

歐美製造業都在收縮,令到投資者擔心全球經濟可能出現衰退,趕緊把資金轉入較安全的債市,債價上升,美國10年期國債收益率昨日題著回落,10年期國債昨日由最高的1.76厘急滑至收市的1.635厘,大跌7.1%;而2年期國債收益率亦由75厘回落至1.642年期國債收益率由1.68厘下滑至收市1.542厘,亦跌8%股票恐懼指標VIX指數昨日升14.3%18.56,避險情緒的高漲,可見一斑。

美國製造業不行,美國總裁特朗普把問題歸咎於聯儲局主席鮑威爾,認為是他讓美元和美息高企,傷害了美國的製造業。他昨日又在Twitter上炮轟鮑威爾,他說:「正如我預計的,鮑威爾和聯儲局容許美元相對於世界其他貨幣強勁,對我們的製造商造成負面效應,而聯邦利率亦太高。」特朗普很不客氣地用「差勁」來形容聯儲局在經濟方面的表現。

不過,分析普遍認為美國以至全球製造業不濟,主要還是受到貿易戰所累,ISM的主席Timothy Fiori昨日就指出,貿易問題令到製造業受壓;而Tribeca Trade Group的行政總裁Christian Fromhertz表示,美國製造業的現況,告訴了我們一個事實,這是由環球經濟增長放慢和長達一年半的貿易戰的綜合結果,它令到所有事情都凍結了。而貿易戰拖得越長,造成的損害將會越大。正如一些分析所講的,關稅正將美國以至全球製造業帶上衰退之路。

股市踏入第四季,SunTrust Private Wealth的首席市場策略師Keith Lerner提醒投資者,按過往歷史,美股在第四季都有不錯表現,不過要留意的是,估計至今年年底,美股還有一波比較顯著下跌的風險,因為標普500指數年每平均會有三次跌超過5%的回調,但今年只出現過兩次,所以會有好大機會還會出現一次超過5%的回調。不過Lerner認為,只要中美貿易談判不至於出現明顯的惡化,標普500指數應該不會出現如2018年年底這樣的巨大回調。

陸羽仁

回應 (81)
我要發表
animal666
animal666 2019/10/03 13:17:16 回覆

盧冥雄...

我DLLMCFH...

2028...

SIGH...

2019/10/03 09:04:02 回覆

中國係澳洲最大貿易國,中國經濟仆街,澳洲預咗陪攬炒。

唔少警察叫其他香港人曱甴,又唔見你話煽動?你記撚住,係你自己轉載講嘅,雪崩時,無雪花係無辜嘅。

其實
其實 2019/10/03 08:21:37 回覆
@拜高...

心平氣和咁答你,睇咗整個網上條片,睇唔到佢打頭,只睇到佢打手,而如果唔想打心口,我相信一定可以控制打肚。

包
2019/10/03 08:09:43 回覆

香港再任由爆力升級,最終係攬炒,這是可以預見的事。雖然好似唔關係外國生活又有香港護照既人,但請記住一點,就係你地煽動和支持攬炒,令香港變成咁樣。

拜高
拜高 2019/10/03 06:13:04 回覆
@其實...

點解你認為暴徒用鐵錘描準警察頭部打就可以,警察開槍就唔得?你要打人,就算俾人打L死,就算活該!另外,點解你會見到警員瞄準該暴徒的心臟打?明明係隨手一槍,打中左胸,你用屎眼看到的嗎?

2019/10/03 03:12:09 回覆
@animal666...

真·獸人bro,

爆粗降火可以,不過入面有幾句真係有意思,幫佢段章取義,可以曲解吓; {#icons_boy2}反正日後大清算時,對家都隨時可以段章取義呢啲嘢嚟大攪文字獄。

PS 單單個標題,就唔使曲解,甚至乎袋鼠都有啲同意

2019/10/03 02:43:24 回覆
@包...

「雪崩時,沒有一片雪花是無辜的」

你記撚住,尤其是係到時攬炒,係邊位仁兄發文,同埋係你自己有份推文引用嘅,再照鏡睇睇自己

2019/10/02 23:32:30 回覆
2019/10/02 23:14:22 回覆

幾條友繼續開口埋口講曱甴,唔知係咪有妄想病見曱甴,無警察阻你五分鐘,唔好延醫

不過有一個有啲創意,對曱甴交配性幻想,出口成文,如果你係高級五毛,呢個地方浪費你嘅才華;如果你只係正義化身藍絲,亦都係同一句,呢個地方浪費你嘅才華。無論如何,你應該去搵藍絲第一嘅王晶,叫佢將你個劇本拍成電影,雖然唔使指意响香港上到畫,但肯定可以响大陸賣個滿堂紅,勁過啲抗日神劇,下年你一定獲邀國慶赴京!

2019/10/02 22:56:39 回覆

各位藍絲發言者,請你哋啲激進示威者,早於第一場民間記者會,話咗解放軍出嚟,佢哋就返屋企瞓覺;好心你班友,撐警還撐警,真係運用吓你哋啲大多數力量,無200萬人,都要有170萬人,出嚟遊行強烈要求解放軍出嚟啦!到時林鄭都要換錄音帶,用普通法第14條,阿爺唔單止外交部出口,搵埋解放軍出手,咁你哋口講啲『暴徒』咪返晒屋企瞓覺啦,你哋咪太平囉!

其實
其實 2019/10/02 22:34:11 回覆
@...

佩服

2019/10/02 22:33:57 回覆
@animal666...

唔使道歉,最緊要爆完粗之後,條氣順返 {#icons_girl10}

其實
其實 2019/10/02 22:31:59 回覆
@Sparky...

本來還有一絲期望,以為警察不會開真鎗,現在大家都要小心啲,以後開真鎗可能陸續有來。

Sparky
Sparky 2019/10/02 22:20:40 回覆
@...

{#icons_cat2}巧乸劲!!!

2019/10/02 22:25:03 回覆

1991年係黑人Rodney俾警察揼

1992年係警察被判無罪釋放引發LA暴動

人哋美國成街都係槍,香港最強街頭武器係摺櫈;所以以相對武力比例去計,啲HKPF真係將LAPD比低咗。

根據周星馳電影講嘅 — 由於「攞你命2000」仍然處於研發階段,與及研發地為深圳,唔計

Sparky
Sparky 2019/10/02 21:49:16 回覆
@Sparky...

1991至啱

Sparky
Sparky 2019/10/02 21:47:09 回覆
@其實...

今早我都係諗起at arm's length, 本来好嘢嚟。

但衣家够胆死军装警会shoot at the chest at arm's length。

公职人员意图谋杀!

老嘢应该记得1992年 Rodney King 被警暴引致天使之城暴动:


2019/10/02 21:19:52 回覆
@Sparky...

我相信有人天生就係奴才格,會欣然咁接受或根本就熱切期待被强姦…

SIGH...

其實
其實 2019/10/02 21:09:27 回覆

讀法律時成日提及arm length,意思是有足夠距離,網上片段顯示伸直一隻手再加支鎗嘅距離應該足夠自衞,咁都要瞄準心臟開槍,不禁懷疑其動機。

所以藍絲講得啱,乾脆叫解放軍來吧,反正財政儲備都已被轉移,留得低條命嘅將來都係要幫中國人打工!

真的相信盧同志所講嘅不要暴力要以經濟為重嗎?你睇一下而家四大地產商不是在捐錢保命嗎!

Sparky
Sparky 2019/10/02 21:00:45 回覆
@Sparky...

Sparky
Sparky 2019/10/02 21:00:07 回覆

For you Big Ben Kangaroo, and friends.


Enjoy a sonic massage !

其實
其實 2019/10/02 20:49:21 回覆

睇明報條片真的是見死不救啊,真的不能接受。

Sparky
Sparky 2019/10/02 19:47:19 回覆
@爆...

擺明要姦你,
咁你自己選择沉默,歡呼,定反抗囉。

Sparky
Sparky 2019/10/02 19:43:24 回覆
@爆...

同意你,对不公不義不能不闻不问,不能噤聲。

不过我係俾某師兄煽惑或勾引所致。

animal666
animal666 2019/10/02 19:34:48 回覆

盧永紅我DLLM

爆
2019/10/02 19:17:18 回覆
@Sparky...

Sparky兄及各位,

我都好似你一樣係近排先至出嚟講嘢,我相信呢度越來越多人講嘢嘅原因係因為我哋再頂唔順林奠,黑警同埋日漸崩壞的社會。

老實講以後會點禍福難料,但如果你相信念力又或者天道酬勤又或者天有眼,我哋一齊繼續努力,香港人加油!

地主
地主 2019/10/02 18:34:01 回覆
@藍絲老細...

捐軀?捐地得唔得呀?我地有好多瓜比年屆70年既政權去摘,摘時摘,請留活口!

Sparky
Sparky 2019/10/02 18:25:46 回覆

警察開槍會好似我咁。

CD-ROM 咗N年,破咗戒宜家越来越多口啦。

藍絲老細
藍絲老細 2019/10/02 18:06:31 回覆

比錢你地去食飯?咁你地咪好著數?雙重得益?藍屍餐廳就由佢為國捐軀好了,肥佬何x平有辧比你睇!用完即棄!為國犧牲係你既光榮!遲啲克狗都一樣

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/10/02 17:50:27 回覆

kaka: 夜期又插.....救我........ {#iconb_67}

沉默的大多數
沉默的大多數 2019/10/02 17:50:19 回覆
@爆...

我們沒有你們那麼傻,沒收錢便行動,當我們收到錢後,就會依上頭指示行動的,但指示多是郁手打黑衣人,暫未有幫襯藍絲餐廳指示,藍絲老闆為國要忍耐-下了!

2019/10/02 17:35:02 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

將軍,夜期又插 {#icons_dog5} 請問是升破262先加注嗎? {#icons_dog1}

Peace
Peace 2019/10/02 17:33:37 回覆

If there is machine gun with rubber bullets, then few policemen can control the whole field.

I hope the secondary student can be recovered soon, and he learns from this lesson.

Peaceful objection can get many supports, while violent and just damage would sooner or later lose support from most HK people.

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/10/02 17:30:04 回覆

kaka: 噢...咁要睇能否破位加注呢..... {#iconb_316}

爆
2019/10/02 17:26:42 回覆
@沉默的大多數...

你話你唔遊行,咁你都要食飯,如果你地真係大多數,點解啲藍絲餐廳依家咁淒慘?冇人去?聽聞黑心上個月已經蝕咗3千萬

2019/10/02 17:15:49 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

將軍,子龍大軍仲有小隊係場內? {#icons_dog1}

曹孟德
曹孟德 2019/10/02 16:53:45 回覆
@黑衣曱 ...

我代表的是有良知的人, 你有没有良知我不知道, 你是不是人我更不知道, 所以抱歉了, 我並不代表你呀!

animal666
animal666 2019/10/02 16:53:52 回覆

k-i我DLLM

袋鼠對唔住今日遲左

2028...

SIGH...

黑衣曱
黑衣曱 2019/10/02 16:49:05 回覆

@曹孟德

系吾得你心或部份人心姐, 成日都講到好似你地代表晒所有香港人咁, 我不須要你代表我, 多謝晒 

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/10/02 16:40:07 回覆

叮噹....全日大市跌幾十, 成交619億, 收26042....... {#iconb_316}

黑衣曱
黑衣曱 2019/10/02 16:37:12 回覆

其實黑衣人點解一定要追住警察來打?

曹孟德
曹孟德 2019/10/02 16:35:24 回覆
@花生友...

講後好, 此謂人心之所向也, 你個政權唔得民心, 即使你出多多人民幣都無用, 要錢買的打手, 點都唔及真心為港的人多呀!

其實
其實 2019/10/02 16:23:43 回覆
@其實...

你係人造人嗎?點解扮成第二個我?

花生友
花生友 2019/10/02 16:18:39 回覆

尾國佬唔洗出一兵一卒,出少少美金,和幾個CIA就睇你地班香港人自己打餐死,自己搞死自己,想拖中國落水,無腦的曱甴!

曹孟德
曹孟德 2019/10/02 16:11:08 回覆

光頭警長劉澤基接受內地傳媒訪問時話自己係劉備後人, 相信這是我聽他說過的唯一真話了, 劉備為人如可大家各有說法, 但劉警長實在太像劉備之子劉嬋了, 難怪他一到京城, 就樂不思港了, 希望他真的帶兩個劉嬋後人快快離港, 一路好走就好了!

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。