陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

搬石頭砸自己的腳?

2019/09/30 05:44:52 網誌分類: 經濟
30 Sep

上週五美股先升後回,杜指收市跌70點,收報26820點,跌幅0.3%;標普500指數跌0.5%;納指跌1.1%

中美即將舉行第13輪貿易談判,特朗普例牌搞搞新意思,向中國施壓,迫中國在談判桌上就範。上週五,彭博引述消息人士稱美國白宮官員正考慮限制美國資金流入中國,包括考慮限制美國政府養老基金對中國市場的投資,另外,又考慮對在美國上市的中國企業設置限制措施,甚至可能考慮把在她們除牌。

消息即時令到原本表現不錯的杜指,即時大幅滑水近300點,午後最多跌175點,尾市跌幅收窄。報道雖然說有關的考慮正處初步階段,未有任何決定,也沒有落實的時間表,但已嚇到在美國上市的中概股大插水,其中阿里巴巴大跌5.2%,京東跌6%,百度跌3.7%,連在美國預托證券上市的騰訊(0700)亦受到牽連,較香港收市低2.7%,收320.59元。

對於特朗普向中國施壓所打出的這張牌,市場分析普遍認為行不通。納斯達克便即時回應,說「納斯達克市場的一大關鍵核心,在於對所有符合上市要求的企業提供非歧視和公平的准入,這使得我們能夠創造出一個有活力的市場,並為美國投資人提供多元化的投資機會。」而IPO研究機構復興資本聯合創始人Kathleen Smith則表示,除了限制美國政府的退休金投資中國市場這行動,還行得通之外,其餘的措施難以做到,皆因交易所和指數公司是私營企業,並非政府所有,政府很難隨意干預。

瑞傑金融首席經濟學家Scott Brown更指出,但凡有關中美貿易談判的利淡消息,都具有破壞性,只會給市場增加不確定性,並給企業投資帶來巨大負面影響。更重要的是,會影響到消費者的心理,為美國經濟製造問題,特別是美國經濟增長有66%來自零售消售。事實上,中美關係近期有惡化跡象,已對美國的消費者信心造成影響。上週五公佈的美國8月消費者支增長增長只有0.5%,放慢的速度係今年2月以來最大,已令到美國GDP增長減速。

特朗普可能也覺得出錯牌,犯了眾怒,上週六,美國財政部發言人Monica Crowley澄清,話目前沒有阻止中國企業在美國上市的計畫。

回應 (47)
我要發表
2019/10/02 06:36:26 回覆

今日各姓黨嘅黨媒老細、老總,肯定都好傷腦筋

賀壽頭條,「暴徒」二字,同版刊登,龍顏不悅!唔登,維穩不力!

都係CNN呢啲外國勢力,毫無顧慮,網上即時「Flags waved in Beijing, burned in Hong Kong」

2019/10/02 06:37:56 回覆

本來今日頭條要賀佢70大壽,點知香港份賀禮,有香港警察參與同場奉上之餘,場壽宴仲要請後生仔食「蓮子羮」(老餅先至識呢個舊潮語?)

Sparky
Sparky 2019/10/02 03:21:11 回覆
@...

https://www.facebook.com/watch/?v=498772140661911

重温一下42年前(同年以百计警察衝上美利道停车场大肆破坏)
TVB (未变CCTVB)播“决战前後”大结局。當晚全城萧瑟。

29分钟起

Sparky
Sparky 2019/10/02 03:08:12 回覆
@...

明早恒指该向南走了,刚才ADR跌紧3舊。

有樣野叫 Rapport, 我諗你知系乜。

巧多謝你首 Lili Marlen, 之前我唔認識 (惭愧)。
我一聽就入耳上口,感觉就如近期“荣光”一曲,甚有FEEL
(我等老餠絶唔容易).

我脑海嘅SIMON 吹雪係黄元申(已入佛门),不是惠天赐(已逝)

2019/10/01 23:38:12 回覆
@Sparky...

謝謝分享幾首歌…

你唔提起我都唔記得,但係一講起就出返晒嚟

西門吹雪(惠天賜)同埋葉孤城(秋官),決戰紫禁之顛;西門吹雪惜英雄,抱住葉孤城遺體離開?

你秋官嗰首,好幾句歌詞,其實幾應棍…

不過我哋啲嘢真係老餅過頭,啲後生仔女應該聽唔明 {#icons_dog10}

問題係呢一度聽得明嘅中坑、老坑,對秋官一詞,尤其是秋官效應,十分敏感

爆
2019/10/01 22:48:39 回覆
@泛民只會説你們柒...

你講得呢啲咁涼薄嘅說話,乜你真係會在乎人哋父母傷心咩?dllm

animal666
animal666 2019/10/01 21:02:35 回覆

RE

//

火

2019/10/01 20:50:29 回覆
@Tony Leung...

為咗錢有人可以做妓女黑社會殺人放火,咁為咗錢寫文有乜咁出奇?

//

DLLM...

佢已經財務自由啦...

2028...

SIGH...

泛民只會説你們柒
泛民只會説你們柒 2019/10/01 20:54:58 回覆

有學生吾做,走去做暴徒,出事只有父母會傷心。

火
2019/10/01 20:50:29 回覆
@Tony Leung...

為咗錢有人可以做妓女黑社會殺人放火,咁為咗錢寫文有乜咁出奇?

animal666
animal666 2019/10/01 19:44:17 回覆

RE

//

Tony Leung

Tony Leung 2019/10/01 19:34:07 回覆

現在開槍殺人,,盧永雄條仆街仲喺度講經濟大於一切,淨係識講中共有幾咁強盛,呢啲人做一份報紙嘅社長,簡直係冇風骨,冇人性,正宗禽獸

//

Totally agreed...

2028...

SIGH...

Tony Leung
Tony Leung 2019/10/01 19:34:07 回覆

現在開槍殺人,,盧永雄條仆街仲喺度講經濟大於一切,淨係識講中共有幾咁強盛,呢啲人做一份報紙嘅社長,簡直係冇風骨,冇人性,正宗禽獸

火
2019/10/01 18:09:41 回覆

支持你香港人靈活有腦又勤力同,認同知道普世價值,賺少啲有乜所謂,香港人嘅價值觀唔係剩係得錢!

Sparky
Sparky 2019/10/01 17:44:29 回覆
@Sparky...

For you Big Kangaroo, and my Marlene.

Sparky
Sparky 2019/10/01 17:43:44 回覆
@...

2019/10/01 16:31:19 回覆
@On9ber...

放心,我對自己好有信心,有本事又勤力怕咩冇工做?

反而你就要檢討下囉,係陸SIR既投資地盤蒲,都搞到自己冇錢使,凳你慘。

二五警賊
二五警賊 2019/10/01 16:26:56 回覆
@On9ber...

閣下唔需要擔心食唔飽,我地三萬多個隊員會日日不間斷疴屎你地班奴隸食 {#iconb_324}

On9ber
On9ber 2019/10/01 15:16:05 回覆
@...

哈哈,好快就連份工都冇埋,唔使返工,唔會攰,唔使逼車,天天可以去行街、shopping,同家人食飯,間間舖、酒樓、條條街都無人,不過,到時無錢使,喊都無謂。

2019/10/01 09:41:21 回覆

日日放工已經好累,依家火車終於有個位可以坐下、放假想同家人輕鬆咁行街食飯,現在冇咁人逼人了,啲經常阻住人行路既喼唔見晒,沙田間SARA,啲衫以前成日俾人摷到亂晒,成堆垃圾咁,見到都唔想行唔想買,依家終於擺返整整齊齊,我地終於可以入去買下野......呢排對後生仔所講既 “光复香港” 既意思深有體會。

Sparky
Sparky 2019/10/01 01:48:30 回覆
@...

Ella 系美国肥妈,人称 The Queen of Songs。
声音甜美,我一度甚喜。

亦系俾你首德文歌勾起我回忆。

Sparky
Sparky 2019/10/01 01:42:24 回覆
@...

多谢赐教。亦令我想秋官起此曲,
今夜何夜,一边听,鼻酸楚,眼含涙。

爆
2019/10/01 00:14:19 回覆

鍾逸傑今日過身真係唏噓,香港美好的日子跟隨鍾逸傑遠去了。阿門。

2019/09/30 23:43:32 回覆
@Sparky...

Ella Fritzgerald咁出名,當然聽過佢個名,但袋鼠無點聽過佢啲歌。

不過佢戰後嗰期,應該係Frank Sinatra、Buddy Holly嗰班?袋鼠後生時聽好多

Lili Marleen 原本係德文歌,响二戰前並唔出名;但係戰時俾Radio Belgrade日播夜播,傳聞納粹文宣頭子 Goebbels 想禁都禁唔到,後來仲晚晚 9:55pm 收台做sign-off,全歐洲不論軸心國定係盟國軍人都準時開機聽。二戰後期盟國索性譯做英文,Marlene Dietrich經常帶埋呢首歌上場為軍人慰勞。

同時期另一首膾炙人口嘅時代曲,尤其是與歐陸佔領區一海之隔嘅英國,就係We'll meet again。聽聞諾曼地登陸前嘅多個軍人送別舞會,都以這首歌作為最後慢舞完場

袋鼠覺得今晚有啲咁嘅情懷,就放上呢兩首歌。

Sparky
Sparky 2019/09/30 22:02:35 回覆
@...

真正老餠,系咪德文?

有听 Ella Fritzgerald 吗?

2019/09/30 19:48:23 回覆

2019/09/30 19:45:38 回覆

謊員
謊員 2019/09/30 16:11:34 回覆
@沈默的大多數...

沈默的大多數是少數有權勢,喜弄權物體的欺壓對象,我們警謊集團是為少數物體剷除異己的,沉默的大多數正是我們豚體的打壓對象呀!

沈默的大多數
沈默的大多數 2019/09/30 15:39:26 回覆
@沉默的大多數...

香港是文明社會,大多數香港人都不會歧視弱智人士,更會尊重保護他們(除左3萬黑綠色物體),真正沈默的大多數不會罵他們智障白痴咁不文明,所以我才是真正的沈默大多數呢

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/09/30 15:17:18 回覆

kaka: 持倉到十月, 小注是可以呢. 大注就不如假期后才算呢. 反正唔差太多.

老美十年期債券息率要睇下是否見底呢. 等多陣唔傷肝........ {#iconb_62}

謊員
謊員 2019/09/30 15:13:43 回覆
@沉默的大多數...

小心,你有人格分列病徵阿!但放心,我們正需要這類物體,歡迎你加入警謊社團!

沉默的大多數
沉默的大多數 2019/09/30 14:40:36 回覆
@沈默的大多數...

白鳩癡!智障就是你

2019/09/30 12:57:16 回覆

穿頭破腳好,破腳穿頭又好,明日又有很多人要穿頭跛腳了…

SIGH...

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/09/30 12:56:32 回覆

kaka: 噢...美少女細妹來了, 下午才可回覆......

大戶兄: 咁絕.......

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2019/09/30 12:50:12 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

阿爺長假期間, 好友會唔會偷襲? {#icons_dog10}

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2019/09/30 12:33:17 回覆

{#iconb_62}

2019/09/30 12:30:54 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

將軍,我要破腳穿頭 {#iconb_24}如果今日收陽收升,可以繼續持倉到十月嗎?

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/09/30 12:26:12 回覆

叮噹....半日大市升舊幾, 成交363億, 收26088....

kaka: 又插.....救我...... {#iconb_67}

包
2019/09/30 12:12:13 回覆
謊員
謊員 2019/09/30 10:02:33 回覆
@沈默的大多數...

據我所知,我們是捉到-個物件(object), 沒有證據顯示那是一個人呀!

2019/09/30 09:29:52 回覆

將軍,又插 {#icons_dog5}繼續堅持嗎? {#icons_dog5}

沈默的大多數
沈默的大多數 2019/09/30 08:51:23 回覆

謊員,

琴日你就開心了,不過係咪好唔夠數?竟然聰明到捉個弱智人士,真係心狠手辣,大公無私!冇論乜嘢人都唔會放過,扺你發達!

小隊搜捕示威者期間,警員截查一名疑似唐氏綜合症男患者,並將他按到鐵閘上;該男子被警員截查時明顯受驚。速龍小隊警員及後將該男子制服地上,男子不斷呼叫求饒,「媽咪啊!媽咪啊!唔好啊!」速龍小隊其後令他提供身份證明文件,該男子跪在地上,再求饒道「對唔住啊!」

社工表明身份,希望上前協助該神情慌張的男子,但被速龍小隊警員喝止,「攞咩名啊!走!走!」

2019/09/30 08:04:03 回覆

各位早

小貓
小貓 2019/09/30 08:03:59 回覆

陸DLLM

user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。