陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

衰退潮

2019/10/03 08:41:17 網誌分類: 經濟
03 Oct

美國公布的製造業數據,係金融海嘯以來最差,經濟衰落陰影,濃罩全球,搞出一個小型股災,歐洲製造業更差勁,股市死得更慘,法國及英國股大插超過3%,德國亦重創2.8%,跌浪去到美國,杜指再插494點,收報26078點,跌幅1.9%;標普500指數跌1.8%;納指跌1.6%,杜指兩日不見了837點,認真傷。

德國的製造業好唔掂,如今美國製造業都衰,中美貿易戰搞出一個衰退潮。股票恐懼指標VIX昨日再升11%20.56,市場避險情緒高漲,黃金昨日升1.2%至每安士1506美元;美國國債繼續有資金流入,其中10年期國債收益率跌穿1.6厘,最新收收1.597厘,2年期的收益率,跌得更快,昨日收1.48厘,2年期國債息率反映聯儲局的減息預期,顯示市場見到經濟不穩,預期聯儲局可能會加快減息步伐去支撐經濟。聯儲局本月底開會,據聯邦利率期貨最新交易數字顯示,市場預期聯儲局再減息一碼至1.5厘至1.75厘的區間的機會高達76.4%!再減息已經變成大概率事件。

美股昨日全線走軟,標普500指數11個板塊全軍覆沒,全球經濟不好,對能源需求自然減弱,美國昨日公布的美國原油庫存上週上升310萬桶,遠高過市場預期的160萬桶,油價自然無運行,紐約期油昨日再跌2.1%52.47美元一桶,雪佛龍及艾克森美孚分別跌3.2%2.6%,拖累能源板塊跌2.6%,係表現最差的股類。

正如Tradition Energy的市場調研部門副主席Gene McGillian所講的,中美貿易戰對出口造成壓力,令到美國製造業活動收縮,情況係10年以來最差,製造業對能源需求的減少,對油價造成拖累,紐約期油截至昨日已連跌第6日,認真慘情。

沙地指控上月中重要煉油設施受襲是伊朗在背後策動,令到中東局勢轉緊,令到油價一度急升,不過,伊朗石油部長Bijan Zanganeh昨日稱呼沙地為「朋友」,並表示伊朗承諾維持區內的穩定,尋求解除與沙地的緊張關係,另外,又估計明年石油供應方面會有些少盈餘。市場目前估計,隨著中東地緣政治局勢有放緩跡象,對油價的壓力將進一步減少,預計油價仍有一段時間會比較低迷。

專營能源商品的Powerhouse的主席David Thompson指出,石油經歷連番的沽售,紐約期油已開始跌入超賣區,油價在今年6月中及8月初跌至約50.5美元兩度不破,形成強力支持,不過要小心的是,這個位一旦失守,下一級將會是去年年底低位約42美元。

陸羽仁

回應 (61)
我要發表
2019/10/04 02:33:32 回覆

寸口嘅嘢就盡量簡短啲

盧社長話『和理非』係雪崩前積下嘅雪花,取義於波蘭詩人形容納粹統治下嘅德國人。既然攬炒係大多數抗爭者嘅共識,彷如雪崩嘅攬炒,袋鼠認為抗爭者早已明白後果(有問題嘅話,只係有部份人未必有足夠心理準備)

不過袋鼠更加要補充嘅係,首先暴力係雙向,雪花中絕對有藍有紅;但係攪炒嘅最終決定權,依然係掌握响林鄭政府、中共政權,及暫時相信一國兩制以美國為首嘅西方國家。

『誰惹的麻煩誰自己解決』,林鄭最個手段都只係令到積雪增加;假如呢幾日林鄭政府及行政會議,大聲向雪山鳩叫而引起雪崩,佢哋都要承擔後果。

攬炒就係一齊攬炒,係on99嘅先至講『後果自負』

2019/10/04 02:16:00 回覆

盧社長,更正啟示 『雪崩中,沒有一片雪花覺得自己有責任』

波蘭原文 Żaden płatek śniegu nie czuje się odpowiedzialny za lawinę.

英譯 No snowflake in an avalanche ever feels responsible.

呢句係來自波蘭詩人 斯坦尼斯洛 (Stanisław Jerzy Lec)

而唔係出自法國思想家 伏爾泰 (Voltaire)

不過既然係聽你,先至學到呢句番嚟,咁就回番 伏爾泰 所講

Aime la vérité, mais pardonne à l'erreur. (Love truth, but pardon error.)

Reference:

https://en.wikiquote.org/wiki/Voltaire#Misattributed

https://en.wikiquote.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Jerzy_Lec

本來想寫第二啲寸口嘢,不過認識吓呢個詩人,看來更加有意思

但因為袋鼠都係首次認識,直接去維基百科網頁更好

https://en.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Jerzy_Lec

TL;DR: 呢位波蘭詩人,年輕時左翼思想,曾參與反納粹抗戰,戰後對共產主義失望。

==========================================

原文時間印章 2019/10/04 01:42:19

附加巴士的報原文節錄

巴士的報原文

………

 法國思想家伏爾泰有一句名句:「在雪崩的時候,沒有一片雪花會承認自己的責任。」這句話的合理解釋應該是,雪崩之後,沒有一片雪花,可以逃避責任,雖然他們不承認………

2019/10/04 00:42:37 回覆

救救消防署嘅 幪面 mascot 任何仁

「任何仁」的圖片搜尋結果
『你因住俾警察扑到你藍變紅,仲要俾林鄭捉你去坐監』(設計對白)
2019/10/04 00:32:35 回覆
@Sparky...

你咁講袋鼠好難爆粗啊 {#iconb_220}

animal666
animal666 2019/10/04 00:10:23 回覆

RE

//

奇

2019/10/03 23:27:23 回覆

盧永雄我又DLLMCFH

//

Totally agreed...

你覺得啱睇可以睇,覺得唔啱睇可以咪睇,兩不相欠,相當自由

2028...

SIGH...

Sparky
Sparky 2019/10/03 23:53:10 回覆
@...

甚具 MODERATOR 風範

2019/10/03 23:45:37 回覆
@...

『曱甴』二字應該係班友,今日响所有討論區嘅指定必用字眼

2019/10/03 23:40:47 回覆

@終結者  @子龍將軍  @卡卡422617

聽緊光明頂,如果林奠政府真係週末玩幪面法,重點係利用緊急法(其實應該違反基本法),由行會直接立法,繞過立法程序,外資應該會重新考慮投資香港嘅政策風險。

聽日有乜部署、等下星期一睇吓有無大戲睇 (雖然国家队可以入場)

2019/10/03 23:29:14 回覆

k-i,你真係好彩,其他五毛、藍絲唔理,袋鼠就專係要指點吓你迷津

『外國護照』敏感一詞,你竟然夠膽用,可睇得上你肯用腦時,都有啲思考,但就無知;五毛都未必夠膽用呢個詞,因為關聯字並唔係「海外黃絲」、「外國勢力」,而係「走資國企、貪官」、「海外紅二代」,即刻見到加拿大富二代愛國法拉利車隊 - 呢啲係大陸微訊好快下架嘅嘢。

另一方面,你就講『網上話…』,咁你自己呢?有外國護照,又使乜『又有香港護照』?用吓腦啦,真香港人係講『特區護照』,已經可以講,你啲『網上話…』嘅源頭好大機率係來自港外。

攬炒為咗股市、樓市大跌,之後買貸?你都傻嘅,攬炒完都係俾根正苗紅嘅國企,唔會俾你香港人搶貨啦,何況外國人!外國人都唔會投資一個攬炒嘅香港及中國;更仆街,不加思索直接借埋啲『網上話…』嘅言論,就當係自己嘅思考,袋鼠已經教埋你國際貿易關係,你又唔學吓 — 就算你認為袋鼠錯,又唔見你識得駁。

睇你連借用盧社長今日篇文章,都係無思考。

法
2019/10/03 23:28:49 回覆

盧永雄我再DLLMCFH

奇
2019/10/03 23:27:23 回覆

盧永雄我又DLLMCFH

animal666
animal666 2019/10/03 23:25:53 回覆

盧永雄我DLLMCFH

animal666
animal666 2019/10/03 23:22:11 回覆

Ok盧永雄我DLLMCFH

火
2019/10/03 22:56:44 回覆
@奇...

閣下想學我哋玩諷刺,但係你真係玩得好差,冇point又完全都冇道理,講得通先可以服人㗎!流淚係歌詞你唔識嗎?講乜嘢啊法輪功可以刀槍不入,有腦嘅都知唔會啦,你生活係咩時代呀?民初啊?有冇讀過書?講啲嘢make sense啲, ok?

奇
2019/10/03 22:44:26 回覆
@animal666...

今晚黑衣又在到處大肆破壞了,你應該興高采烈才是,流淚?唔通已經預知牠們時日無多?

2019/10/03 22:43:55 回覆

藍人成日淨係識得曱甴來曱甴去,完全將自己困在曱甴既牢籠內,果然係“你既心有幾大,你既世界就有幾大”。

法
2019/10/03 21:40:43 回覆

不過我地法輪功由於每次遊行無需打仗,所以出場費當然無各位異士們高啦,無需流血,各有千秋。

animal666
animal666 2019/10/03 21:20:13 回覆

何以 這土地 淚再流

何以 令眾人 亦憤恨

昂首 拒默沉 吶喊聲 響透

盼自由 歸於 這裡…

SIGH...

法
2019/10/03 21:13:21 回覆

哎,革命唔係玩war game,流血或犧牲應該一早預佐,唔係話幫人擋子彈嗎?(雖然好多人話唔需要你擋子彈,只想過平靜安穩的日子)。死的就封作為曱甴國烈士,未死的就封曱甴國一等勛章。其實都係法倫功最好,強身健體,刀槍不入,同共黨玩佐咁耐,都未能打死我地,都係咁人強馬壯。

雖然曱甴國有天使,但我地法輪功都有好靚的女弟子的,但不夠天使十幾歲咁翠卜卜,我地一樣大把自己的資金,每次遊行統一服設(當然無曱甴幾千蚊的裝備貴),敲鑼打鼓,几壯觀。大家共同的目的就是共黨。繼續革命,繼續加油!

Sparky
Sparky 2019/10/03 20:47:53 回覆

我喺贊育出世,前半生祗接觸兩種曱甴:

大大隻係美國曱甴 (Periplaneta americana)
细小小西德國曱甴 (Blatta germanica)

自少見惯見熟唔太抗拒,黄子華起親䁥叫佢地做小强。

問題嚟啦,近廾幾年本地多咗隻好核突嘅東方曱甴 (Blatta orientalis),
好大好醜好惡心,我知来自北方。

我真系好憎呢種曱甴。

Sparky
Sparky 2019/10/03 20:27:41 回覆

唔係有班曱甴,我都唔知住緊間屋靜雞雞畀白蟻蛀晒。

間屋已經摇摇欲墜,有人重扮冇事喺度開P。

其實屋契係一大班人同名,成750人,

收埋收埋租金有人撻鳩晒,當中有四大惡人。

Sparky
Sparky 2019/10/03 20:16:28 回覆

火
2019/10/03 19:48:00 回覆

CCTVB我相信唔會播呢個片段,有良心嘅南師睇吓第二個台啦,如果你仲係一個人嘅話

火
2019/10/03 19:44:23 回覆

今日電視上邊好清楚播出年青人被槍擊時只係揸住一支白色長通,睇質地唔似係鐵而且亦都唔係尖嘅,但係警察就攞咗一支長好多的鐵通擺喺佢身邊!

黃藍是政見,黑白是良知!

插贓嫁禍好低妝!知法犯法正仆街

animal666
animal666 2019/10/03 19:26:37 回覆

盧永雄我DLLMCFH

法
2019/10/03 18:59:13 回覆

曱甴國的國民們,係時候練一下法倫大法了,有神法護身,刀槍不入,如果唔係,點同共產黨攆過,淨係蒙住面扮恐怖分子無用的,始終扮都係扮,一定要練法倫大法。

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/10/03 18:11:28 回覆

kaka: 噢....子龍老了...無用了...... {#icono_53}

袋鼠兄: 噢...收市指數往往是多空角力后的結果, 所以子龍很多時都會等到收市才有股感呢. {#iconb_62}

2019/10/03 17:05:37 回覆
@...

今日呢個戰場唔使將軍上陣

佢預備緊以收市指數作抗爭 {#iconb_210}

2019/10/03 16:48:09 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

將軍,一日好友,一世好友? {#iconb_22}

Sparky
Sparky 2019/10/03 16:47:20 回覆

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/10/03 16:38:28 回覆

叮噹....全日大市升幾十, 成交626億, 收26110....... {#iconb_62}

大戶兄: 噢....劇情需要...... {#iconb_261}

火
2019/10/03 16:14:26 回覆
@花生友...

藍C都有咁做啦,較少係因為第一,根本社會上大部分是黃,第二,藍C通常年纪大唔識起底,但識揸刀,第三,冇錢收睬你嘥氣

花生友
花生友 2019/10/03 16:00:05 回覆

我發現依家有唯一一個好處係你同邊個有仇,或曾經被邊間公司炒過,你就係網上爆佢的料,然後話佢係撐警或撐中的公司,咁就有人幫你報仇噶了,不用買兇殺人了。曱甴暴徒真係爛過爛仔,黑過黑社會,所到支處,寸草不生,片甲不留,情況有如日軍入城之時。

Sparky
Sparky 2019/10/03 15:18:31 回覆
@香港普通市民...

我同你一九樣,
祗係普通屎民,

最緊要係中立,

對手肯咪中出。

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2019/10/03 15:07:01 回覆

倒升 {#iconb_626}

火
2019/10/03 14:51:13 回覆
@香港普通市民...

知唔知點解70國慶冇一個國家去觀禮?因為全世界都討厭大陸人,除左啲好似你咁嘅傻瓜甘願做奴才!

你唔好話大陸自己唔請人,睇下歷史次次都請!唔識就去讀吓書!

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2019/10/03 14:28:56 回覆
@子龍 (kaka就是大叔的契哥)...

將軍繼續看好? {#icons_dog1}

香港普通市民
香港普通市民 2019/10/03 14:28:51 回覆

所有暴徒一個都不能少,一定會被逐一入罪,包括爆眼女!就算黃官放生,都要你留有案底,等你地無法無天地打砸搶放火咁過癮啊,根本就是黑衣極權,黑衣ISIS,港版文革!曱甴以為唔認同曱甴過套就滅你聲,打到你怕,砸爛D店鋪等普通市民唔敢去幫襯,宜家係普通市民響應你黃絲唔去幫襯美心咩?大部分市民根本唔響應罷工罷市罷食,你地就用極端暴力唔比人去食,阻塞地鐵交通逼人罷工,起人底再圍人地工作地方,兇鳩人逼人地唔敢公開發聲。曱甴用極權的方式橫行了3個半月,我始終相信邪不能勝正,不是不報,,時候未到!香港是中國的土地,任何人任何國家都改變不了的事實!要移民的黃屎歡迎離開中國香港土地,有案底的拿唔到良民證就係咁啦!

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2019/10/03 13:28:09 回覆

{#iconb_62}

火
2019/10/03 13:18:52 回覆

藍C好可憐!你撐狗,但人地根本心中睇唔起你!不過佢都係電光火石之間講出心底話姐

animal666
animal666 2019/10/03 13:08:11 回覆

Bro沉默兄

好快Point34就有housing

係condition of service

努力

2028...

SIGH...

animal666
animal666 2019/10/03 13:03:28 回覆

我係仆街...

盧永紅我DLLMCFH...

2028...

SIGH...

a
a 2019/10/03 12:47:41 回覆

應該有好多藍絲住公屋?

你地玻璃心粉碎未?

警方於田心警署外發射數枚催淚彈驅散示威者,一名男街坊頭破血流,滿地鮮血。傷者友人指出,該名男街坊並非示威者,被不明彈類擊中,事發前完全聽不到任何警告。大批警員之後與警署附近身處隆亨邨的街坊對罵,其中一名防暴警喝罵,「你住公屋有乜 X 嘢地位。」

精神分裂
精神分裂 2019/10/03 12:22:44 回覆
@Sparky...

系機闗鎗,咁你都睇吾到

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2019/10/03 12:16:15 回覆

叮噹....半日大市跌舊幾, 成交299億, 收25918....... {#iconb_62}

kaka: 又插.....救我....... {#iconb_67}

DLLM animal666
DLLM animal666 2019/10/03 12:01:53 回覆

DLLM animal666

正仆街!

Sparky
Sparky 2019/10/03 11:53:36 回覆
@包...

弊家伙,俾你发现咗添 {#icons_cat10}

沉默又唔順氣
沉默又唔順氣 2019/10/03 11:53:30 回覆

我係有外國護照的香港人,打政府工($70,000),有咁上下家,但攬炒對我好著數嗎?

包
2019/10/03 11:30:37 回覆

網上話,有一班有外國護照又有香港護照既人,唔單係網上煽動和支持香港暴力升級,仲出埋錢。其中一個目的就係攬炒。令到股市和樓市大跌,之後買貨。香港暴力升級,所有住係香港既人係最大輸家。係外國既人,身家有番咁上下,又打政府工,佢地覺得香港攬炒對佢地好著數。

Sparky
Sparky 2019/10/03 11:29:19 回覆

当下我更關心的是维稳部隊到底朝18歲中学生胸口開了一槍还是两槍!

我重覆慢速翻看好似係两槍

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。