陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

要睇中國貿易指數

2019/10/11 08:38:24 網誌分類: 經濟
11 Oct

第13輪中美貿易談判昨日在華盛頓展開,美國總統特朗普發推文說今日(週五)會在白宮會見中國副總理劉鶴,市場期望中美可以會達成某程度的協議,美股第二日造好,杜指收市升150點,收報26496點,升幅0.6%;標普500指數及納指亦升0.6%。

《南華早報》昨日報道中美兩國在高級別會談前的副部長級會談沒有任何進展,而以副總理劉鶴為首的中方談判團,可能會把原定兩日的會議縮減至一天,計劃在週四便率團回國,搞到杜指期貨大插超過300點。

其後白宮向CNBC表示,《南華早報》的報道不正確,美方沒有聽聞劉鶴會早走的消息,杜指期貨收復部份失地。

第13輪的中美貿易談判昨日正式展開,特朗普在早上便在Twitter發貼文說:「這是與中國談判的大日子。」之後又好「招積」咁話:「她們想達成協議,但我想唔想呢?」不過,最後又補充一句讓投資者有點期望的話:「我明天會在白宮會見副總理(劉鶴)。」

Opportunistic Trader的行政總裁Larry Benedict很樂觀地認為:「他們將會公布一些事情,我們暫時還未知道。我估計此舉會推動美股突破目前的水平,但至於能否再創歷史高位,暫時未知。」

中美貿易談判看似正面的消息,刺激那些與貿易戰較敏感的股份造好,其中Caterpillar升2.7%;蘋果升1.4%;高盛及摩根大通亦升超過1%。標普500指數11個板塊當中,除了公用股跌0.1%,其餘全部造好,能源板塊受惠於紐約期油升2.4%,升1.3%,領漲大市。市場期望中美貿易談判有突破,避險情緒亦大降,黃金及國債都出現回吐,黃金每安士跌0.9%,回落至1500美元下方,最新報1498美元。而美國10年期國債收益率身大漲5.2%至1.67厘。

BMO Capital Markets的美國利率部門的主管Ian Lyngen表示,有關中美貿易談判進展的消息,雖然不斷地車前褪後,但客觀上可以減低市場上過度反應。

華爾街的分析員亦認為,由於消息天天新款,有好有壞,投資者視聽很容易被混淆,最好還是直接觀察一些與中國市場最關係密切的公司的反應。CNBC便挑出收入與中國市場最為密切如蘋果、耐克以及caterpillar等美企,以及從中國進口最多的股份,如Best Buy、Kohl’s、Honeywell、 Dollar Tree等,創設了一個「中國貿易指數」(China Trade Index),用以追蹤中美貿易談判的進程。因為這些企業的股價表現,最能反映中美貿易關係的好壞。

另外,高盛亦建議投資者以同樣的概念去判斷中美貿易會談的進展。對象是從羅素1000指數成份股中篩選出收入來自中國市場最多的也是對中美貿易談判最敏感的股份,當中包括百勝飲食集團(Yum! China)其100%收入都來自中國市場;永利渡假村(Wynn resort)達到75%;射頻技術供應商Qorvo,佔74%;美光科技佔66%;Nvidia佔53%;英特爾,佔42%。以百勝飲食集團為例,過去三個月,因為貿易談判進展不順利,股價累跌了88.4%;永利渡假村股價更累跌了17.7%。

看來大家無乜好做,都要靜待週五的談判結果。

陸羽仁

回應 (84)
我要發表
Sparky
Sparky 2019/10/14 01:58:50 回覆
@...

袋鼠有心,
更重要善心。

政府没有。

2019/10/14 00:57:41 回覆

講一講對攬炒睇法。而家有啲KOL講一樣好實際嘅問題,乜嘢先至叫做攬炒?

好多人直接理解為解放軍入城,一國一制,引發『支爆』(呢度係借用部份示威者用詞,呢個術語免除一大段解釋,找晦氣嘅去揾嗰啲我愛攬炒嘅連登仔,唔好揾袋鼠)

但係攬炒其實係可以好多形式,最廣義形式,而家已經攬炒緊;之前袋鼠好誇張話係可以全世界炒埋一碟;但係有人亦只係要一眾香港高官及部份大陸官員,共享大灣區繁榮… 呢次唔多講其他攬炒形式,就講最後呢一個,因為呢個係關乎於美國參眾兩院將審議通過《香港人權及民主法》

順帶一提,講咗好多次,重要嘅地方係參眾兩院,唔係白宮(除非唔夠大多數通過法案)

一國一制,唔係中國話過算,而係要外國經濟利益持份承認先至有得玩(又係講好多次)。美國係以香港關係法,承認香港獨立關稅地位,嚟玩呢個一國兩制,中國、美國及香港都各得利益(各地內部如何分配係另一回事)。如果反起面上嚟,美國當然直接取消香港關係法便是了,但係唔會主動咁做,因為正如大陸除咗幾架軍車遊街靠嚇,結果暫時都唔會用解放軍入港,因為咁做係直接『攬炒』,各方利益即時玩完,與及即時變數難測(例如如何撤橋)。

《香港人權及民主法》,其中一個做法係每年檢討香港獨立關稅地位,但另一方面有制裁名單,制裁呢樣嘢就彈性大好多,有需要就同你玩制裁、個別人士凍結資產,仲可以玩吓一國1.5制,有別於直接取消香港關稅地位咁一舖清,就算最終一拍兩散,都係提供緩衝時間

香港啲KOLs及訪美說客唔係傻嘅,條法案只係一個里程碑,所以都叫啲後生仔要好好活下去,鬥長命

Sparky
Sparky 2019/10/13 23:30:01 回覆
@...

各位市民,唔好人講中央你又言必中央,
首先你唔係趙家人,另外你要搞淸你所指係邊個中央:

中央人民政府;
中央軍事委員會; 定係
偉大光明正確嘅黨中央 . . . . . .

2019/10/13 23:28:01 回覆
@Bigmomo ...

{#icono0_49}

已更正 (但係都唔符合國情?)

原文再補充民間捐款,當中支援包括海外升學


Bigmomo
Bigmomo 2019/10/13 23:18:01 回覆
@...

澄清一下,只要系公務員某个級數,政府就有保送外國留學架,唔係警察專利呀

2019/10/13 23:27:10 回覆

小貓兄,好耐未見你長文。

但係唔怕得罪講,呢篇嘢比起你以前好多留言,可觀性高好多。不過點都要寸口回應一吓

主權早已於97時回歸中國,係毫無討價還價空間,所以你唔好亂講乜嘢『主權會歸中方,而西方會在過程中得益』,否則係會俾啲大中華膠『主你老母』架! {#icons_girl2} 而且外國勢力已經喺香港享有既得利益,唔好唔記得五個月前,呢場抗爭運動起始於反對送中修例,當時本地商界同埋外國商會,反應非常之大,所以佢哋一定以唔同形式參與,去保障佢哋响香港嘅利益

‡(另一說法,係中國一向擁有主權,97年係恢復行使主權)

香港政府過去廿二年嘅各種施政失誤,呢段留言唔再提嘞,但係有香港人早已覺得自身利益被出賣;你諗吓,點解會係街坊出嚟媽叉啲政府、警察係佔多數,相對少嘅人會公開媽叉啲揸美國旗嘅人,係咪反映緊嗰班香港人知道自身利益所在?

你認同嘅同化,唔代表呢班香港人嘅利益,其實甚至乎中國,有礙於香港國際金融中心地位,除非存心攬炒,以利益角度中國亦難以作制度上將香港同化

†(唔好講沉默大多數,假如藍絲派系有把炮搞港島400萬人遊行,警察一定會批不反對通知書)

不過你講香港最終被同化,袋鼠都同意呢個可能性甚高(其中一個攪炒形式),不過你睇番香港政府及愛國團體,送啲警員子女於海外升學,如何同化?隨時俾外國同化喎!相比起嗰位應邀出席國慶嘅警員話送子女上大灣區受教育,呢啲政策唔合國情啦 https://www.police.gov.hk/offbeat/709/069_c.htm

「海外教育津貼」及「學生旅費津貼」 (96年8月前入職 公務員)

教育信託基金獎學金 (通訊 - 包括支援英國升學)

最後,你認為林鄭嘅拖延,係一種交易行為,係完完全全忽略以下事實;6月之前,香港從來不存在於特朗普咀邊,此外,你亦忽略咗傳聞上頭訓言『誰惹的麻煩誰自己解決』。

成功將香港擺上中美棋盤,林鄭同埋嗰啲口口聲聲全力支持佢嘅文宣機器,真係好嘢!

2019/10/13 22:14:18 回覆

額~袋鼠兄,其實呢個本身就係殖民的一種。人類史上好普遍的現象和過程。

世上任何國家民族都係咁形成的。澳洲當年也是放逐之地,今天就成為了歐裔之國,南北美洲係咁,歐洲各國相比兩千年前都係咁,中國咁大土地,九成漢人都係咁既原因。  

各國歷史上文化,制度,科技,潮流的「革新亅都係咁既過程。

過去幾十億年,地球好幾次物種大滅絕(或者叫物種大規模興替),其實都係咁既過程。

講返香港,小貓觀點是,香港現況只不過是一個討價還價的正常過程。

外國人懼怕中國人的同化是可以理解的。因中國人無論在人數比例和文化底蘊深度,都有這個實力。就更不用説香港這幾百萬人的「小圈子文化亅了。被完全同化是必然的結果。

但如果說外國不會利用香港,作為牽制中國成長的棋子,這很沒說服力吧。

作為兩股人類氣流相交的前沿,大風大雨就成為不意外的必然現象了。

如果説中央無在幾十年前預見今天香港政局,我唔信囉。

既然中西方都早就預見香港今天的情况,剩下的就是各種交易了。

這也可能解釋了,為什麼林鄭處理香港問題似乎一直在用雙方都不滿意的「拖」字方式。

咁推論下去。香港問題點都會解决。主權會歸中方,而西方會在過程中得益(把香港人賣個好價錢)

然後香港政局會正如美國總統咁講,無原無故地就自然地解決了........

2019/10/13 20:52:46 回覆
@Sparky...

攬炒方式唔少… 如果去到「留島不留人」形式,你邊一個香港藍絲,比得上內地同胞更愛國?

(而且紅先至係最正確顏色 {#icons_boy2})

首歌隻雀仔幾有啟示

Sparky
Sparky 2019/10/13 20:24:48 回覆

你話齋,歌詞好應棍吓。
謹此獻畀這裡一眾藍人。

Sparky
Sparky 2019/10/13 20:17:52 回覆
@...

2019/10/13 20:18:38 回覆

小貓兄,襯你响度,順便講返你以前留言提及過(隨時係3、4年前嘅事),熊貓移民到袋鼠國,可以直到有朝一日以多人數去同化,再開發袋鼠國資源。(大慨係咁意思)

當時袋鼠當係另類言論,但係近年聽啲後生仔講150人殖民香港論,又有新彊、西藏(大致上係以色列嘅約旦河西岸模式),更切身係袋鼠响大學領教過啲小粉紅,佢哋可以作客當做主場打;所以要同小貓兄嘅呢一個前瞻,要講個服字

2019/10/13 19:55:54 回覆
@Sparky...

Joan Baez 講隻牛仔被攞去屠場劏

2019/10/13 19:39:45 回覆

小貓兄,嗰個係不記名留言,連邊個對你講粗口,你都無法確認

兩家都係咁玩,攪到Kathleen姐都引退

(以下來自香港01)

https://cdn.hk01.com/di/media/images/3065819/org/9c1f3423164e28787ce8fde0c952392b.jpg/3rPhLgQD2eNtMAuTQdInLnfZxL0N0oM6hN7AZYTewGU

2019/10/13 19:37:18 回覆

黃巾之亂之后?    攬炒!  {#iconb_226}

Bigmomo
Bigmomo 2019/10/13 18:50:50 回覆
@...

同感,不多講了!

Sparky
Sparky 2019/10/13 18:05:05 回覆

Sparky
Sparky 2019/10/13 17:50:50 回覆

Sparky
Sparky 2019/10/13 17:46:54 回覆

animal666
animal666 2019/10/13 16:00:16 回覆

小貓愛情觀你搵食行遠d

我DLLMGCFH

2019/10/13 14:41:20 回覆

呢度有人見到警察先挑釁市民,然後去拉人。

但我又不止一次見到黑衣人群由聚集,到叫口號,然後去警署門外挑釁(唔止言語囉),然後警察增援,再排陣,然後舉旗,過程中大群黑衣人暴力挑釁同叫罵。

之後警察推進,黑衣人後退,然後有零散的非黑衣市民不斷路過。警察無法迅速推進,然後叫路過的市民散開,路過的市民大多都唔避開,或直頭企向度不動。

然後就出現October先生講的情況,警察開始驅散路過的市民,我個幾次就無見過B B 車。但有老,有中學生年紀,有女仔。

或者各人角度,時段唔同吧,看到的內容都不同。

但有一點很確定。

我小貓未挑釁過這裡任何先生女仕,也未罵過任何人,也很久未留言,但我一樣被人用粗言穢語罵,這很正義?很公平?好吧,人就是如此,我明白的。

animal666
animal666 2019/10/13 14:12:06 回覆

小貓愛情觀我DLLMGCFH

爆
2019/10/13 13:07:57 回覆
@...

真係佩服你,歷史你都都咁熟,其實睇歷史從來嗰啲乜乜之亂都係政府做得唔好,民不聊生先至官逼民反

爆
2019/10/13 12:55:42 回覆
@...

你說得很好,用自己的眼睛去看。自己去查證,不過有啲人根本係唔想去睇同自己想法相反嘅嘢。

2019/10/13 13:38:04 回覆
@爆...

運動開頭,我係有啲體諒警察係俾人擺上台的,到後來,當我親眼目睹,警察做野唔係要驅散示威人群(示威者冇暴力,只係喊口號,唱歌),而係挑釁居民,同一個推著BB車經過既師奶對罵、居民離遠觀看,鬧警察,就成班警察衝過去捉人(由我家平台花園停車場完全睇到曬),警察無端端開搶射人來人往、好多居民經過既天橋、示威者及居民係商場喊口號,唱歌,氣氛好和平,但成班防暴警察勞師動眾咁衝入去,之後仲要捉盡忠職守既保安人員,警察完全係想挑起事端、惡化事件,等等事情之後,我就開始相信,香港件事到左今日咁既地步,警方及林鄭係推手。

由歷史還原真相
由歷史還原真相 2019/10/13 10:49:08 回覆

暴徒外出放火同破壞的確少左,但吾會完全消失住,台灣大選未到,聞盡黨要 keep 住蔡姑姑人氣,未可以停香港D亂象,當中仲未計江氏集團既政治因素。

自由表達意見,是耶非耶,由歷史結果話比世人知。

黃巾之亂之后呢
黃巾之亂之后呢 2019/10/13 02:29:49 回覆

黃巾之亂之后呢

2019/10/13 01:59:28 回覆

漢末百年,外戚與宦官權鬥,制度崩壞,民不聊生,最終引發大規模民變

哈哈,講得好呀!

黃絲黃巾黃絲黃巾
黃絲黃巾黃絲黃巾 2019/10/12 23:42:49 回覆

古有黃巾之亂

現有黃絲之亂

爆
2019/10/12 23:12:31 回覆
@...

請問你點解唔話,呢兩日警方似乎有所節制,冇咁亂咁打人呢?其實只要你留意一下大部份情況都係因為警察濫捕令到情況更加激烈。

你估時我又估,傳聞謝sir係美國爆料,如果真嘅話你估啲狗狗唔驚?聰明嘅都等消息睇定啲先啦

Sparky
Sparky 2019/10/12 22:25:27 回覆

2019/10/12 19:46:58 回覆

小貓温馨提示:〈美國總統的香港預言〉今早留意到一則奇怪的新聞:在上周六日,全港最大規模破壞事情之後。正當香港人懷著絕望的心情迎接這個星期六、日時。竟然身處千里之外的美國總統竟然在香港時間星期六早上「預言」:香港示威大幅緩和,問題自行解决?..................如果未來真的如此,那就證明了一件過去幾個月,香港人爭論了很久的事...............好吧,可能很多香港人寧願相信是美國總統有預言能力吧?

animal666
animal666 2019/10/12 16:35:57 回覆

中原城市領先指數 CCL


日期 Date 中原城市領先指數 CCL
(所有成份屋苑)
2019/09/30 - 2019/10/06 180.98
2019/09/23 - 2019/09/29 182.24
2019/09/16 - 2019/09/22 182.66

2028...

SIGH...

animal666
animal666 2019/10/12 16:34:32 回覆

(圖片來源:AP)

2028...

SIGH...

animal666
animal666 2019/10/12 16:34:04 回覆

RE

//

唔買貴嘢

2017/07/25 09:28:51 網誌分類: 經濟

25Jul

          外圍股市變化不大,杜指跌66點,趁住市靜少少,我又無咁忙,答一答問題。

      近日經常有人貼我在2012年的舊文,質疑我在當年話樓貴,他們問我兩個問題,1. 點解「股平樓貴難永續」(當日文章的題)?  2. 2012年樓市是高還是低?

        簡答如下: 1. 仍然覺得股平樓貴難永續。2. 2012年樓市是高。我當日講樓升地產股唔升,兩者不會出現這麼大的差價,差價終將拉近。邏輯上之後會出現三種可能,第一樓價跌向下收窄和不高的地產股價的差距。第二地產股上升追趕樓價。第三樓價大跌樓價股價皆跌。

        如今暫時接近第二種情況,2012年樓價,以中原城市領先指數計,當年年中上升到110,比97年高位還要高。但當日恒生地產分類指數只有25000點左右。到今天中原指數升到159,地產分類指數升到36326點,中原指數升咗44.5%,地產指數升了45.3%,兩者升幅相當接近。

        唔買樓買地產股一樣升。你可以駁我買樓有槓桿,買股唔借錢無槓桿,呢樣確實係。你又可以駁我細價樓升幅比大價樓多,中原指數不完全反映現實。呢樣亦係,不過若你咁唔好彩走去買豪宅,或者新樓貴貴單位,而家比2012年跌了要蝕讓的大有樓在。

        我當日想講兩個觀點,第一是2012年樓價是高(這是第二個問題的答案,今天仍然覺得如此,不是今天更高,當日便不是高,樓價高低從租金收益率可以看到)。第二是有其他替代投資。

        第一點針對「自住的我」,第二點針對「投資的我」。先講第二點「投資的我」,這個世界有很多投資目標,不買本地港島樓去投資其他東西,可以買股票,也可以買其他地方的樓,如大陸樓,這就是所謂替代投資。最笨的如買我經常講的越秀房地產(405),每年派7厘息,2012年中3.6元,如今5元,賺價39%,加埋每年7%息,夾埋5年有70%以上回報,唔係好失禮。

        其餘如2008年、2009年我都幾經常講在大陸買樓,在2008年廣州市區天河樓1000元人仔一呎,即使到2012年也是1200、1300元人仔一呎,如今是5000元一呎,當然亦唔係咁多人買咗,我唔好講咁多,費事俾人媽我。不過對唔住,我自己過去幾年無在香港買樓,不過在大陸在倫敦買了樓,回報也不俗。所以覺得香港呢度樓貴,唔買有乜咁出奇。

        講番第一點針對「自住的我」,雖然我當日主要針對投資者,無叫人自住唔好買,我對自住用家買樓的問題都通常答案是「量力而為」,但如果你當日追問我,我會認為自住其實亦都唔太建議買。原因好簡單,我當日已覺得樓價貴,若財力唔夠夾硬去買,咁就咪制啦。

        我的心只想叫大家「控制風險」,自住樓也是長線投資,咁貴買風險幾高(今天係好高,明天可以係極高)。我見過1997年、2003年樓價大跌,好多人買了樓輸身家的慘況,有人被銀行斬倉,有人收入高頂得順,也供了20年貴樓,到今天才剛剛供完,20年收入主要拿了去供樓,特別是下跌之初頭5年,供貴樓搞到自怨自艾,搞到家嘈屋閉。所以我就扮晒巴菲特,叫大家不一定要買貴嘢。我年紀大啲,乜都見過,難免保守。

        講多兩句巴菲特,佢投資的基本點是不買貴嘢。但不冒風險不買貴嘢,貴嘢繼續升,提建議者會俾人鬧。巴菲特係芬佬,佢話試過唔買貴嘢,佢的巴郡表現跑輸大市,俾客戶日日鬧,又要沽佢隻股贖回投資,佢壓力好大,搞到電話都唔敢聽,捱幾年先至捱得過。

       都係唔好扮晒股神,我同巴菲特唔同,佢叻啲,我蠢啲。但佢搞基金怕客戶沽貨,我只係在免費網站吹吓水,無咁大壓力。我呢啲投資建議,你覺得啱睇可以睇,覺得唔啱睇可以咪睇,兩不相欠,相當自由

//

2012年樓市是高還是低?

2028...

SIGH...

animal666
animal666 2019/10/12 16:33:18 回覆

股平樓貴難永續(大結局)

2028年xx月xx日 (xx:xx AM)

 

陸羽仁

 

 

 

 

 

 

 

 

 

金融High Tea——
股平樓貴難永續(下集)
2012-07-16
      
上周五是「黑色星期五」,但股市並不黑色,內地公佈第二季經濟增長只有7.6%,市場相當冷靜,內地上證綜指微微升鰦一點都唔夠,等如無上落,收2185點。港股亦撐住19000點大關,收19092點,升67點。

        不過呢個黑色星期五去到美國仲精采,早前摩根大通深受「倫敦鯨」交易員投資失利影響,但上周五佢公佈上季業績較市場預期佳,股價勁升6%,帶動整片美國金融股抽上,再加上歐美投資者認為中國7.6%經濟增長,不是硬覑陸,杜指爆升203點,大升1.6%,終止連跌六日的頹勢,港股應有反彈,特別係跌得好殘的內銀股,應有像樣一點的反彈。

        大戶操控詮釋權

        股市就係咁,上上落落,壞消息面世時,又話「好過預期」、「其實唔係咁壞鎹」,股市升彈。股壇老雀極短炒時鍾意炒相反,認為如何詮釋市場資訊的權利在大戶手上,佢地鍾意同散戶做對手,所以要極短期炒作,只能在市場評價好差時買,在評價好好時賣。

        上星期寫了篇文「股平樓貴難永續」,講起網友「硬道理」在09年中因錯判市況,將05年入市的自住樓賣掉,然後將所有資金分段投放在A50(2823) 及工行(1398) 上,如今樓價升了,投資的股票跌了兩成多。文章見報後,迴響不少,有不少甚為專業的老友都有評價,可以寫寫他們的寶貴意見畀大家參考。

        第一,順大潮流炒作。有一個擅作價值投資的老手,睇完「硬道理」棄樓買股的手法,有此感歎,「買股票要年年有表現,其實近乎炒作,不是投資,炒作要順勢,唔講你個網友『硬道理』把自住樓賣掉,要冒上替代使用成本高升的風險(租金上升),單就炒作而言,佢鱓做法都是逆勢施為。」

        投資老手話,股神巴菲特咁成功,除鰦佢善睇公司價值,低價入市之外,佢都有「順勢投資」的味道,才不止長線有表現,而且中短期都有表現。例如佢在2002年、2003年以2元多的低價大手買入中石油(857)
,除了因為中石油股價低迷外,還睇到2002年911事件後,美國大幅降息,美元將持續走弱,石油等商品價格將長線走強的大趨勢,當時美國石油股唔便宜,就買纒中國石油股,結果食正油價連年大升的潮流,多年後就在10元以上沽出中石油獲利。

        股神都要順勢買

        又例如巴菲特在2011年1月以440億美元收購美國第二大鐵路營運商伯林頓鐵路公司(BNSF)。巴菲特雖然聲稱這次收購是對美國經濟前景的一次豪賭,但如果真係咁睇好美國經濟前景,點解係買鐵路公司而唔係買銀行?巴菲特係睇住美國正發生可能長達10年的非槓桿化過程,靠借貸賺錢的銀行唔係咁掂,投資進入低回報年代,加上油價高企,所以就買入鐵路這種回報較穩定的傳統公用事業,這種行為和李超人去英國買電廠、水廠有異曲同工之妙。當然,巴菲特偶有睇錯大潮流出事的投資,例如油價高睇好電動車,過份放大呢個行業的發展,入股比亞迪(1211)
,結果概念掂生意唔掂,股神勝在以8元入股比亞迪作價夠平,所以佢未死只是跟風者死晒。

        投資老手話「硬道理」在09年買入工行和A50基金長獱,事後睇係逆勢投資,因為阿爺在08年驚得滯大力投放4萬億救市,令股市和樓市當年升得太勁,再加上基建泡沫,觸發巨大通脹,2010年開始要收水救亡,這種收水潮,對投資內銀的氣氛不利,「硬道理」投資失利,係睇唔飱呢個收水大勢。反而好多人中短線炒纒內銀,跌得多買鱓,升一兩成走人,仲搵到食。

        第二,買樓有利長獱。我有另一個老友是極資深投資銀行前輩,佢20年前係巨型銀行的投資銀行部獱fit人,一直鍾情股票長線投資,唔喜歡買樓,當然佢亦有兩三間樓畀自己和屋企人自用,但他和香港人大多數發達方式不同,主要投資放在股票之上,而且係20、30年咁長獱。

        這位投行前輩舉鰦個例,佢話當年佢在包銷上市的公司中,揀鱓好鱓公司,用好少錢例如一、兩萬去買它們的股票(呢鱓錢在他而言只是零錢),買鰦十家八家公司股票,夾埋只是用鰦十幾萬,到而家無計歷年收的利息都值400幾萬,當中仲扣埋有一家公司執鰦笠股票變廢紙。佢話我可能唔覺得400幾萬係乜№錢,但佢只想試纒證明,長獱優質股票,獱得夠長有好回報。

        散戶買股難長獱

        當然,佢當年係投行大佬,睇住呢鱓公司上市,知道晒佢地盤數真假,佢長獱的股票有質素。佢承認呢個係事實,普通股民唔識揀,好多時會揀鰦鱓垃圾股,佢以內銀為例,雖然好多人怕內銀有壞帳黑洞,佢就唔係咁驚。呢個前投行大佬係中國好友,話中國第二季經濟仲有7.6%增長,仲話已經見鰦底,咁有乜№大問題,你睇纒歐美日的經濟有幾多增長?點解覺得美國好似安全過中國?美國最好的年代也只月3點幾巴仙增長,美國今年第1季增長只有1.9%,有幾好?所以拉長十年睇,佢唔覺得股票投資有乜問題,但你要日日問股價,日日去比較,咁就大問題囉,心理好易不平衡。

        前投行大佬話,一般人買樓好過買股,除了因為買樓有槓桿外,還因為買樓焗你長獱,但買股好易出出入入,但完全唔贊成投資者買股「游水」(將長線投資的股份高位沽出低位獱番),因為覺得大部份股民沒有合適的心理質素,所謂高沽,可能升少少沽鰦,結果只有輸錢股會長獱,賺錢股一早就沽走。內銀現價息率4厘、5厘,點解唔可以長獱?佢認為若有心理質素長獱,買樓買股都得,只要選擇低位入市獱佢十年廿年就得啦。

        第三,最怕係樓價追股價。聽完呢兩個朋友的意見,雖然好似一個話內銀唔得,一個話內銀得,其實只是中短線和長線的分別,內銀價殘,卻是大家都同意的事實。

        有一個靚女朋友上周問我,好買唔好買一個西半山樓盤投資,16000元一呎,佢想買一個500呎細單位租畀人,話利息咁平,隨時供平過租,有租金淨收入。我計一計,500呎單位盛惠800萬大元,呢鱓單幢樓實用率好低,500呎樓有300幾呎都偷笑,呎價真係貴得好緊要。但我見靚女貌美如花,好怕叫佢唔買一年後升到20000元一呎佢鈬找我晦氣,只能咁同佢講,樓價咁貴,但利息續低,升3成變20800元一呎當然有可能,但跌4成變9600元一呎也有機會,好似跌的機會大過升少少,就算升鰦上20000元一呎,兩年內賣要畀特別印花稅,利潤無鰦一大截,叫三思才好後行。

        靚女又問睇完我話「股平樓貴」,係唔係股價會大升?我見靚女一面「炒相」,好似唔炒樓想炒股咁,就提佢小心係「樓價追股價喎」,在這種百年不遇的金融海嘯中,投資唔好太冒進啦。

        陸羽仁

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

金融High Tea——股平樓貴難永續

      

2012-07-09

 

       中國減息沒有為上周五的市況帶來太多刺激,主要因為外圍唔好,內地股市上周五早段一度唔升仲要跌,搞到港股早段都要插,尚幸上證綜指當日午後都炒番上去,最後升1%收場,造2223點,港股都算收復失地,恒指只微跌8點。不過美股上周五又因為新增職位不理想,杜指跌124點,港股今日都要捱一捱。

      股市唔好景,炒股的人愈來愈少,傳統智慧話無人買才是投資股市最佳時機,不過在歐美大崩圍兼大放水時代,傳統智慧係唔係咁啱用,都令人存疑。股票買唔買都得,但買樓有實際使用需要,就必須處理,令人有好大煩惱。網友「硬道理」早前在頭條網留言提問,我覺得問題有普遍性,所以不妨引述一吓。

      網友「硬道理」咁講:「自問是紀律良好但不善投機的長線投資者,在09年中因錯判市況,將05年入市的自住樓賣掉,然後定下長遠投資目標,當時看好中國的長遠投資前景,將所有資金分段投放在A50(2823) 及工行(1398) 的股票之上,期間看着樓價不斷上升,雖然十分痛苦及無奈,但依然嚴守紀律,分段吸納,但3年過後,租金已將賣樓的利潤耗盡,自己的投資卻原地踏步,後期更是反覆向下調整,其中持貨較高的A50已比我入貨的平均價下跌28%,工行也下跌了22%,在後期將買貨目標轉至民行(1988) 及中銀香港(2388) 才止血,但倉位已滿,分配大概為A50 50%,工行30%,民行10%,中銀香港10%,由於A50及工行佔去總投資額的80%,令總投資虧損嚴重,本來看錯市受教訓是應該的,唯有處變不驚,靜待市況逆轉……工行、民行及中銀香港的投資,暫時偏向以不變應萬變,除非歐盟真的出現架構溶解的危機才考慮減持,這策略在這時勢還可取嗎?」

      沽樓買股受重創

      「硬道理」又問:「尤幸內子沒有給予太大壓力,亦從未有因為經濟緊逼而爭辯,但總會有片言隻語流露出對自置物業的渴求,但現在似乎在2014年利息回升之前,也看不到有再上車的時機,要說置業的好時機,可能還要再等2016年,因樓市縱然下調,開始時也會比較反覆,大量的剛性需求,會促使樓市在下跌初期不斷有小幅反彈,直至積壓已久的購買力完全釋放後,樓價便會正式受到考驗,陸老師同意這觀點嗎?」

      他又說:「由於對自己的長期投資策略開始抱有懷疑,我在銀行跟我推銷3個月超低息借貸時,借了一些額外資本,總利息成本為0.3%,我以這些額外資本嘗試以5%止蝕及高位回5%止賺的硬道理進行短炒操作,最低目標是保本,幸運地由於市況好轉,暫時的成果比預期更成功,由於要控制風險的關係,所以不打算加大短炒的資金,但的確對自己的投資紀律挽回不少信心。」

      「硬道理」的提問很長,佔了不少篇幅,希望《頭條日報》老總不要以為我在騙稿費,我覺得「硬道理」講了不少等買樓的市民的心聲,所以不妨長篇引述,我以點列回應。

      第一,賣自住樓要小心。我一直在講,如果是投資的樓,覺得樓價好高,賣咗出街,即使樓價再升,也只是賺少了,只要平常心對待即可,但賣自住樓要小心好多,這是一個百年不遇的金融海嘯,各國中央銀行也以百年不遇的手法去應對問題,結果難料。聯儲局主席伯南克的博士論文,就係議論美國1929年的大蕭條,主要觀點是若當時央行大力放鬆銀根,就不會蕭條10年咁長。伯南克如今正試驗他的理論,係唔係咁簡單放啲水就得,無人知,正因為咁,美國的利息政策係點,亦好難估。利息影響樓市,所以樓市的中短期後向無人摸得準,人人都知到加息時香港樓市好可能唔掂,但到底幾時加息呢?

      若伯南克成功救番美國經濟,可能在2014年,甚至更早就加息,樓市壓力就來。萬一相反救極都唔掂,而且再步向衰退,美國有通縮而唔係通脹問題時,只能令利息超乎想像長期低企,咁樓價又唔係咁易碌番落去。賣咗自住樓要長期租樓,好似「硬道理」老婆咁唔嘈已經好好,若一方賣樓,另一方老婆老公唔同意,鬧得一兩年,離婚都有可能,最悲哀係離咗婚樓市先至跌,證明當初賣樓的決定係啱,但一切都太遲,所以賣自住樓,除了睇市之外,還有一個感情因素要考慮。

      第二,做咗不要後悔。好似「硬道理」咁,睇落有清晰思路,有自己邏輯,就不要動搖。他的理論是樓貴股平,所以賣樓買股,而家睇落唔啱,因為樓升股唔升,佢有少少動搖,仲借錢炒股,我建議佢唔好借錢炒股,因為咁樣就開始偏離長線投資的基本策略,好易一錯再錯。堅持買股長線投資,可能5年後發現係啱。

      長揸平貨是正道

      第三,股樓背馳難永續。由於央行的行為「反常」,長期低息,大量放水,谷高通脹,推升實物資產,令房產和商品等供應好難短期增加的實物資產大幅炒起,但供應相對彈性的股市炒唔郁,結果出現內地十年股市原地踏步,樓價升咗10倍的畸型現象,雖然內地早幾年因為股改將原本不能買賣的公司大股東持股投入市場,令股票供應大增,但兩者背馳成咁,都有股票太便宜、樓價太貴之歎,恐怕差距會慢慢修正。貴嘢會跌,睇商品已睇到,反映商品價格的商品研究局指數(CRB CCI Index)去年4月上到691的高位,現已大幅回落至545,技術上跌20%已入熊市,佢已從高位跌21%,熊味不輕,再大幅下滑就確認大趨勢。CRB指數在2002年美元大跌之前,長期只是在200至250中間浮沉,未來若全球經濟再走弱,對商品需求再減,商品價格下行空間極大,其他貴價資產亦然,內地房產價格已回吐,香港樓價又能否長升不跌?當然,我講的是長線走勢,短期一年半載內樓價唔回甚至再升都唔出奇,對無樓者仍然係好大煎熬。

      第四,長揸收息唔失禮。我自己愛做長線投資者,本來好唔鍾意將長揸的股票出出入入,認為散戶點解買樓易搵大錢,買股無乜進帳,皆因持股坐唔定,升少少就走,所以一直建議「投資的我」買股要長揸。有人話而家啲股票係「呢世唔會再見到咁平」,所以你忍得住長揸,或許可以發達。不過好似「硬道理」咁,長揸A50基金和工行,而家仲要輸20、30%,心理上的確好惡頂,本來長揸A50基金有1.7厘息,好過放銀行,揸工行有5.8厘息,簡直吸引,唔睇股價就得,我的建議係揸落去,唔好低價出貨。若真係頂唔順,又估大市可能都係波動上落,可以等大市從低位升3000點時沽部份股票(只沽部份,不要清倉),博佢回吐跌番2000點時揸番,也是降低成本的方法,但要好有紀律去做,唔好太受市場影響,唔係沽咗唔去買番,就變成低位出貨,這種「游水」動作,要有定力才好做。

      最後總結,一般人覺得買樓容易炒股難,主要係揸股票無定力,買樓迫住你長揸而已。長線投資一定要買平貨,才是正道,如今樓貴股平,要長線投資,選擇清楚不過。

      陸羽仁

麥美娟
麥美娟 2019/10/12 15:57:06 回覆

林鄭月娥我DLLMCFH

李澤楷
李澤楷 2019/10/12 07:42:54 回覆

林鄭月娥我DLLMGCFH

李小加
李小加 2019/10/12 07:23:59 回覆

林鄭月娥我DLLMGCFH

Sparky
Sparky 2019/10/12 03:01:27 回覆

爆
2019/10/12 00:41:59 回覆
@...

噢我完全冇諗到Omen, but it is now in the form of an OLD WOMAN  in HK, and Her evil  number is 777 instead of 666

Sparky
Sparky 2019/10/11 23:57:28 回覆

Reportedly, audience died in the theatre viewing this . . .

THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU, CARRIE LAM !!

Sparky
Sparky 2019/10/11 23:55:43 回覆

Sparky
Sparky 2019/10/11 23:49:09 回覆

The viewers were shocked by the kid's
evil smile near the end of the movie.

Sparky
Sparky 2019/10/11 23:45:05 回覆
@...

2019/10/11 22:54:46 回覆
@爆...

仲以為你哋講 OMEN (1976) {#iconb_272}

https://e.kiwip.pl/14/270162

爆
2019/10/11 22:42:21 回覆
@...

袋鼠大哥,

法利賽人你都識,果然係法王。你講嗰間教堂兩個禮拜之前狗狗都圍過。真係耶穌都要發火

識咗佢20年原來佢係咁,我都失落左一陣,都係自己睇人未夠通透。

Sparky
Sparky 2019/10/11 21:41:25 回覆
@爆...

http://www.epochtimes.com/b5/14/3/6/n4098949.htm


Chinese emperors were scared of meteors and meteorites, and they should be.

Apart from the 3 big commie pockets who died in 1976,
more than 240,000 were buried in the Tang Shan Earthquake same year.

The gang of four were arrested shortly after the death of Mao.

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。