KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

數字人生2

2008/05/08 00:16:16 網誌分類: 科技
08 May

 

可能仲有D人以為黄SIR隨口噏, 就當秘笈, 誰知黄SIR所寫之文章, 背後包含了極深遠的意義o

例如數字的研究, 在純數學上就是數論的學術研究, 是純粹揸支筆, 楂張紙就可以天馬行空的去做學術研究, 諗倒就攞諾貝爾獎嫁!

根本冇人會理你研究D嘢會有乜用, 因為就算而家冇乜用, 但將來也可能好有用, 純數學就係D嘢!

舉個例說, 你可以研究有乜數字會被2除盡, 所有呢D數就叫做雙數嘞, 在整數列內, 唔係雙數就係單數嘞!

而世界上只有1, 同自已本身才可除盡的數, 就叫做質數. 而家世界最叻溉數學家仲揾緊世上最大的質數, 但揾倒又有乜用, 冇人知!

又例如1 3 組成 13 是質數, 而組成31也是質數, 世界上有幾多個泥D數呢?泥D就係數論的研究範籌了o

其中有個費馬最後定理最好玩, 費馬先生發覺 3的二次方加4的二次方等於5的二次方(即916等於25)佢就諗有冇三個連續數(如3 , 4 , 5)的三次方或多次方符合此條件呢?佢在一書边寫緊解法, 但到了用盡書边, 再寫不下去(唔夠位!)

結果呢個謎, 玩殘了不少數學家幾百年, 最近先俾美國普林斯頓大學, 一位數學家破解了, 諾貝爾獎啦!

在之前, SIR差小小就諗倒, 不過啱啱俾人叫咗去唱粵曲同跳舞o

唉!如果唔係, 我都攞諾貝爾獎啦!唏!

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?