KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

數字人生

2008/05/06 23:12:06 網誌分類: 科技
06 May

 

講開數字, 好多人都覺得很頭痛o其實大家加D聯想力, 很多數字的組合是充滿了奇趣的, 君不見政府D車牌, D組合賣成百万嫁!

D儍瓜, 亂鬼咁買, 1663都話好嘢, 話係一路路生, SIR就掩咀而笑嘞!1663, 一碌落山就真!仲唔大吉利是乎?

例如163 , 162, 168 就好好多嘞!一路生, 一路易, 一路發也o

SIR以前去親澳狗場, 差不多次次都嬴, D人都唔知黄SIR有乜招數, 其實好鬼簡單, 以前跑六隻狗, 我就買one two six (温 食)即係揾倒食咁解!次次多數揾倒食o

其實揾倒食, 都有D理論根據溉, 跑狗係跟籠位排序, 一同二係內欄, 冇遮冇檔, 梗係佔先D, 而六號大外檔, 如果隻狗夠快就頂住三四五, 係唔係三四五下風D呀?可能狗會怕咗我, 後來改跑八隻, 打斷了我條財路!而家只係間中得一两場六隻, SIR就冇玩囉!

上周日, 頭五塲馬都有一號, WINQ, SIR最鍾意買一號, 通常一號隻馬質數係果塲最高(成組馬最高分!)不過要孭重磅(磅最重!)一旦果日重磅馬啱跑果日D塲地, 嬴開就嬴!黃SIR係咪好有腦呢?

SIR就係靠D數字, 生活充滿了奇趣了o

好玩啩?

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?