TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【GBUS】Global Business環球商學係咪真係好難入?

2020/05/20 12:34:07 網誌分類: 教育
20 May

名校secrets曾經都有個post係講每一科既前景,環球商業( GBUS )的確係神科,話晒Global Business喎,狀元先入到。當你係Reg Day講自己major既時候會令人當你神咁拜,係咪諗起都興奮呢?Tutor Circle尋補 今次就同大家講下環球商學Global Business呢科到底有幾難入,希望幫到想完Gbus夢嘅你!

 

GBUS 差啲唔記得介紹添 ,全名係Global Business 。而八大入面較有歷史既係

 

HKU既IBGM、 CU既GBS 、同埋 UST既GBUS

 

冇錯,你睇GBUS個stat的確好似好遙遠,但係實際上你reach到佢既minimum score,就會guarantee有second round interview,而如果你dse既成績唔係太突出,就最好係interview要發揮得好好,咁當然呢個所謂既minimum score都有返咁上下高,大概係LQ低少少啦,都唔係咁容易入架! 始終競爭都好大。而詳細嘅DSE收生分數請大家去睇返各大學嘅官網搵下有無相關嘅資料。

 

Gbus呢科要求學生極之講求有口才同急才,當中要presentable就一定㗎啦,想知點樣令自己變得更加presentable?

睇下以下嘅網:

想知多啲 present技巧

究竟我可唔可以讀Global Business

有人會問:

「我中學淨係讀Phy Chem Bio,冇讀過Econ或者BAFS喎…GBUS會唔會唔收我㗎??」

 

我只可以話:

少年你太年輕了XD

 

其實宜家係大學揀科都有好大既彈性,據我所知都係可能得Medic,一定要有讀Chem、Physio要讀Bio或者Phy。大部份科,尤其係Business School,都唔會特別要求你讀咩科,最多只可以話你入到黎既時候會冇咁輕鬆。因為對於大部份人黎講,佢地中學已經學過一半既野,而你就要好努力追上佢地。

 

當然啦,值得留意既係UST既admission score計分方法係:

(Eng + Math) x 2 + Best 4 Subjects

 

咁你之後既文章係咪淨係講GBUS㗎?咁無聊?

暫時會集中講下關於GBUS既入學野,同關於interview呀讀書既野先,不過我都明白,唔係咁多人都咁想了解咁多關於GBUS既野,所以之後都會嘗試講下,interview既小技巧,同埋準備公開試既tips既,甚至係排JUPAS既技巧,為中六既你地減輕負擔 ,如果你地有咩主題想了解既都歡迎向我提供意見㗎!

 

完整版本:gbus

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

 

 

 

回應 (0)
我要發表
user