TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【中文說話】4大技巧令你係小組討論站於不敗之地?

2020/06/03 11:54:47 網誌分類: 教育
03 Jun

中文卷四嘅小組討論除左內容同埋論述能力之外,其實都有各種基本說話要注意嘅技巧同細節,只要好好把握每個微小嘅位,刻意練習,就可以助你係中文說話考試中立於不敗之地啦!Tutor Circle尋補今日就同大家講下中文小組討論既貼士,希望幫助到各位應付DSE同校內試!

 

1.攞足印象分

小組討論技巧 - 中文oral

印象分對口試都非常重要,老師都係人,人都主觀既。

中文小組討論考試嘅分數「一錘定音」,考官個一下點諗你就會點俾分。而當佢地聽過十幾廿萬組之後,佢地真係無心機再逐粒字聽你講得岩唔岩,你嘅儀容、態度、坐姿、笑容,呢啲細微到你考試一緊張就未必再留意嘅野,就好影響考官俾你嘅印象分,所以同學唔好以為呢啲細微野人地唔睇,但其實都好重要,同學要加倍留意。

簡單而言就係,佢對你好感多啲,只要你講野符合邏輯無大錯,俾分都自然鬆手啲,所以最好由你踏入考試室個一刻,都保持微笑(唔好咁假呀下),對考官點一點頭,展示你嘅鬆容同自信!坐低嘅時候,唔好翹腳,唔好腿張開,正常合埋對脾就好了。

坐直啲個人,考試途中千奇唔好轉筆,講野都唔好攞住枝筆係到指,咁樣俾人地感覺會好無禮貌,記得要抄野先拎起支筆,自己講野個時唔好死望住自己張紙,都唔好拎實張紙,要望多啲組員同考官,咁就可以保持眼神交流之外,都自己做多啲手勢幫助表達你嘅言論同投入!咁樣考官就會覺得你好投入係口試嘅過程當中啦!

聽人講野個時雙手握住放係枱面,唔好放大脾,唔好俾個考官以為你好驚驚捉實自己條褲,另外可以稍微側身,配合埋輕輕點頭,示意你真係有聽人講野!至於露肉、頭髮遮住塊面個啲,咁你都唔記得就抵打啦!記住要好好留意啦!

 

2.十分鐘點準備好?

當然首先要介定到你係咩題型先。共識題?立場題?咁先可以介定到你地嘅討論係要往咩方向發展(最尾係咪要有共識),然後就要介定翻題目嘅重要字眼,例如係「最」「比較」呢啲,自己注意到之外都可以捉下人地有無錯,既然話得係討論,咁就最好有唔同意見先多野講啦,但你又唔可以排除有啲豬隊友唔識轉彎,幾個人都講埋同一個立場。

 

總結

中文討論要考得高分,除左要你本身有推論能力之外,同埋要注意考試既細節:

  • 整潔儀容
  • 認真、積極、友善態度
  • 善用10分鐘準備時間
  • 有條理既發言結構
  • 引用正確

當你係每個細節都比其他人做多一步,諗得多少少,慢慢就會累積成為你係試場上既優勢,希望大家睇完呢篇文都會學到少少小組討論既技巧,期待係Tutor Circle尋補Blog再同你見面!

 

如果大家有補習的需要,不妨考慮搵Tutor Circle尋補幫幫手,經驗豐富,信譽良好,免費服務配對,為學生提供最優質的私人補習導師。

 

完整版本:中文 說話

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user