TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

香港補習老師 - 我們都需要補習嗎?

2020/06/03 12:05:31 網誌分類: 教育
03 Jun

準備踏入DSE既第九個年頭,熾熱既補習風氣似乎已經成為左常態,大家已經習慣左係璀燦耀目既霓虹燈、巴士車身、地鐵站內既廣告中見到名師處處留影,彷彿已經成為左生活既一部份,補習已經由以前既奢侈品變成左今日既必需品,呢篇文並唔係抨擊呢種風氣,或姐係評價個別香港補習老師 ,而係想對補習呢樣野略陳己見。Tutor Circle尋補談補習!

 

小編個人經歷

香港 補習 老師

小編係考2016DSE既,係升中四既時候,見到成班同學日日係到討論補邊個邊個,加上密集式既資訊轟炸,巴士、地鐵、Facebook、IG,結果忍唔住好奇心既驅使,再加上好驚比其他補完既同學成績大幅拋離,你知啦班名師個個都「領先全港」,十五、六歲既我好難唔比人拋窒。結果加入左大型補習社門外水蛇春咁長既人龍,每次上堂上live既時候,都以為去左演唱會咁熱鬧,加上大家手中都拎著筆記,封面係一張名師既型仔相,而家睇返轉頭真係以為成班係到追緊星。

 

昂然回首

香港 補習 老師

睇返轉頭,其實唔補又唔會特別落後。想當初為左食晒補習名師既notes,每日都花大量心機去鑽研同做練習,不如自己鑽研試題、做past paper對答案,分別真係差唔多,個schedule仲鬆動左,搭程車一來一回點埋名都冇左成個鐘。自學反而會因為自己解決問題而有更多既滿足感推動你去學習,甚至會想了解更多科目以外既野,同時亦都因為自學既能力得到認可,而越黎越有信心,越有學習既動力。但係點解咁多學生仲會去搵香港補習老師呢?

 

總結

相信大家都明白教育唔單止係學習知識,好多讀書以外既野都值得我地去學習,而過份依賴補習就會反映左學生缺乏獨立自主既能力。相信自己,靠自己贏大學學位返黎,成功感一定會更大。

 

如果大家有通識補習的需要,不妨考慮搵Tutor Circle尋補幫幫手,經驗豐富,信譽良好,免費服務配對,為學生提供最優質的私人通識補習導師。

 

完整版本:香港 補習老師

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user