TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

點教私補學生佢考試都係做錯,原因係邊?

2020/06/03 12:32:38 網誌分類: 教育
03 Jun

好多大學生都會做私補,原因係導師可以用好少嘅時間就賺到一筆唔錯嘅收入。而私補咁好賺都有人望之而卻步嘅原因就係「唔知點教」。例如:好驚教唔好個學生;唔知果個幾鐘做咩好;明明上堂教完佢,佢係學校果到又做錯等等。以上呢啲事都會令到有心教嘅導師感到沮喪。以下Tutor Circle 尋補就為有心做私補導師嘅讀者提供一啲小技巧啦。

 

1. 對症下藥

係第一堂之前,可以先係電話詢問一下點解你嘅學生需要補習,係呢一科上面佢有咩係識,有咩係完全唔明。然後再根據呢啲資料去決定教學內容。例如好似語文科咁,你嘅學生可能閱讀能力好高,但佢係說話分卷嘅表現較差,捉唔到拎高分嘅技巧。咁係課堂上就可以用少啲時間教寫作,多啲時間教說話。另外,導師仲要因應學生唔同嘅學習程度去為佢地訂下學習目標,同根據學生嘅程度去設計題目俾佢地做。

 

私補 點教 - 對症下藥

 

2 .教完唔代表考試識做

呢一個問題成日都會係數理科出現。用數學科做例子,就係當你係堂上面教你嘅學生做一題數果陣佢係明嘅,但係去到考試果陣佢又做唔出。呢一個問題大多出自學生只係識係你嘅輔助下做岩果條問題,而當佢獨立做果陣就會唔識。

解決方法:係做題目果陣除左解題之外,亦要培養佢嘅獨立思考同埋解題能力,例如最簡單嘅就係見到keywords果陣條題目應該點樣做等。同埋最緊要嘅係放手俾你個學生自己落手落腳去做,唔好俾任何提示佢,可以俾佢地自己做出黎,咁就知道佢地識唔識同明唔明呢條題目。

 

總結

最後,私補雖然唔易做,但係見到個學生係自己嘅教導下進步,其實係一件好成功感嘅事。而hea教其實呃人錢之餘,仲係誤人子弟,令一個學生失去左學習機會。所以各位有意想成為私補導師嘅話,一定要俾心機教好佢地呀!

 

如果大家想搵補習或者想搵補習學生的需要,不妨考慮搵Tutor Circle 尋補幫幫手,經驗豐富,信譽良好,免費服務配對,為學生提供最優質的私人補習導師。

 

完整版本:私補 教法

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user