TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【DSE數學】自修好過!3個原因你唔應該搵數學補習

2020/06/03 12:40:26 網誌分類: 教育
03 Jun

如果要小編揀一科唔補習,第一科就會係數學,因為小編唔喜歡數學。甚至Google search 「數學要補習?」頭幾個result就有一段video(見下),係一個數學名師分享點解唔洗送小朋友去補習。數學補習可以自己學?Tutor Circle 尋補今日就同大家分享下數學點樣唔洗靠補習都可以考得好好!

 

1. 補習只教公式不教邏輯?

其實數學非常著重邏輯同埋理解,就唔係話你記左條式入腦就會識做...唔通唔明,就算死記左條式,都未必識得係唔同情況同題目之中應用翻出黎。好可惜,就好似video裡面嘅名師所講,可能係臨急臨忙為左應付考試,諗住想速成學數,所以唔少補習老師都好快就跳去教公式,然後就係操數操數同操數,中間就少左好多時間解釋。但sorry就真係欲速則不達,學生唔係攞住條式就可以走千里路、答萬條題,仲分分鐘掉轉係俾數操,所以倒不如係學校上堂專心啲,落堂唔明問老師啦!

 

數學 補習 - math formla

 

2. 數可以自己操?

係搞明晒啲邏輯,就應該可以靠操數黎熟練下(其實有唔少人靠操數去學習個邏輯不過小編覺得不太好,因為數學呢家邏輯野,好多時候都有絕對嘅做法同答案,岩就岩錯就錯,唔似得作文或者通識,需要有個人主觀評價你寫得好唔好,合唔合理!

所以如果你係明左個邏輯,其實無咩要特登搵補習去操數嘅需要,因為自己做完再對答案睇下邊個位出左問題就好了!再有小問題先翻學校問老師亦可。如果係未明個邏輯想補習,麻煩你碌翻去上一段睇完再考慮下。

 

總結

唔一定要靠補習先可以提升數學成績嘅!數學呢一科靠自己嘅努力都可以有所進步,多啲去理解背後嘅邏輯,只唔係死背左個做法,考試嘅時候就可以融會貫通~

 

如果大家有補習的需要,不妨考慮搵Tutor Circle 尋補幫幫手,經驗豐富,信譽良好,免費服務配對,為學生提供最優質的私人補習導師。

 

完整版本:自修-數學-補習

1分鐘為你配對過萬好評上門補習平台

回應 (0)
我要發表
user