TutorCircle
TutorCircle
TutorCircle

【Tutor Circle 尋補】Tutor Circle 好唔好?

2020/07/17 13:20:51 網誌分類: 學習
17 Jul

 

Tutor Circle 創辦人都係從補習老師做起 

尋補(Tutor Circle)由三位90後於2014年在求學期間創立,初時建立網站,由派宣傳單張開始,逐步擴展至現時已累積有35, 000人次使用。雖然多人用Tutor Circle,但係究竟Tutor Circle 好唔好㗎?創辦人之一Andy Ng,畢業於科技大學的化學系,在學期間與其他兩位創辦人同為補習老師,後來三人以港幣一萬元的儲蓄創業,成立現今的尋補(Tutor Circle),服務學生。

創辦人曾經都係一個兼職補習老師,如果要談論Tutor Circle 好唔好,其實就係要睇究竟Tutor Circle 有無了解補習老師同埋同學嘅需求係咩。作為一個曾經嘅補習老師。相信佢都十分了解使用者嘅需求。

香港社會競爭激烈,補習嘅需求日漸廣泛,尋補(Tutor Circle)堅持服務為本,專注於提高客戶滿意度,為有補習需要的學生配對最貼切的補習老師。

 

共抗逆境 攜手同創新景象

香港嘅小朋友成長路上競爭激烈,父母都希望佢地能受到最優質嘅教育;尋補(Tutor Circle)一直透過網上平台為成人同中小學生配對合適嘅上門、私人補習或技能教授嘅導師;截至依家(2020年中旬)已成功配對超過二萬對師生。現時尋補服務範圍包括銜接上門或自組補習,當中包括DSE文憑試、IELTS、高中、初中、小學、IB課程、GCE課程和功課輔導補習,都能提供有豐富經驗嘅專業老師。你仲係度唸緊究竟Tutor Circle 好唔好?唸咁多,試左先啦!

 

自動化系統 縮短師生配對時間

有別於以往的補習中介服務,尋補採用了自動化的網上系統,亦同時提供客戶服務,讓家長和學生可以自由揀選其一;自動化的系統只需一至兩小時就能完成配對,只需要輸入資料和要求,系統便能篩選出合適背景和學歷的導師名單,更會附上學生對其導師的評語,學生可因應個人需要作出選擇,家長和學生在過程中無需支付任何行政費用。現時尋補已有超過三萬名導師登記,九成來自三大,超過95% 補習老師更擁有不少於一科的DSE 成績為 5*或5**,導師團隊人才輩出。

為有效地完成家長/學生和導師的配對,尋補推出電話「面試」服務;當家長/學生揀選了合適導師後,便可透過電話以「三人會議」的方式會談;家長/學生、導師以及尋補的代表會同時在通話中,深入了解導師的資歷和背景。如有任何疑難,尋補便可即時提供協助。為保障雙方利益,過程當中若任何一方出現問題,導師和學生雙方均可以結束合作關係,個案亦不會需收取額外手續費。

 

價錢

相比起其他補習中介,Tutor Circle 更是有更低的收費。

 

總結

大家如果還在考慮 Tutor Circle 好不好的時候,不如親身嘗試一下,網路上的評論不可盡信,因為也有那是因為有誤會。大家不妨到Tutor Circle 尋補 看看有沒有適合你的補習個案!

還在擔心 Tutor Circle 好不好嗎?去自己體驗一下吧!

完整文章來源:【Tutor Circle 尋補】Tutor Circle 好唔好?補習配對平台

回應 (0)
我要發表
user