Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

KellyChu - 一哥電台情深道謝 溫情點歌贈愛妻|Executive日記

2023/01/09 03:11:54 網誌分類: 生活
09 Jan
        警務處處長蕭澤頤上任至今約一年半,佢喺電台節目罕有談及家人及太太,坦言「我唔係一個稱職嘅丈夫,唔係一個稱職嘅爸爸」,因為太醉心工作;難得太太無條件支持,佢都要點唱陳百強嘅《有了你》畀太太。Kelly都覺得好sweet。

一哥話一直熱愛警察工作,每周可工作七天,過去三十多年一直係咁工作,佢話曾有女同事講過:「如果我係你老婆,一早同你離婚!」佢感激太太非常稱職,「可以照顧家中大大小小嘅事,唔使我憂心,我可以好集中工作」。

至於兩名孩子,一哥亦坦言並冇太多溝通,到退休後希望可以有更多時間陪家人。他最後更點唱陳百強嘅《有了你》畀太太,「多謝佢多年嚟照顧兩個小朋友、照顧屋企,令到我可以無後顧之憂專心工作」。

佢亦提到中學時到英國讀書,記得到倫敦探望親戚,見到窗外樹葉便很掛念香港,更形容因為思鄉,就算喺英國時食「豉油撈飯」都覺得好味。
Kelly Chu
■一哥蕭澤頤感激太太非常稱職照顧家中大小事,令他可以集中工作。p/  
 ■一哥蕭澤頤感激太太非常稱職照顧家中大小事,令他可以集中工作。

   

回應 (0)
我要發表
user