KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

宇宙無限 3

2008/09/15 07:20:15 網誌分類: 科技
15 Sep

 

最先去計算星體運行的理論, 是牛頓三大定律, 當年就靠此三大定律, 去計算九大行星的軌跡o也就是利用了計算方法, 推算出一些當年依然未知的星, 例如冥王星之類, 這就是古典物理學了o

但古典物理學, 在解釋動態参考系統(例如飛船)中的現象就力不從心了o尤其是當参考系統速度越接近光速, 所得出來的結果是普通人難以理解的o例如時間𥅽变慢o(這就是用愛因斯坦的特殊相對論計算出來的結果!)

一個例子是, 一對孖生的兄弟, 一個在地球, 一個在飛船o在飛船的一個, 會老得慢過在地球的一個o可能在地球果個一百歲, 在飛船果個只係三四十歲而已!中國人有句話, 叫做山中方七日, 世上已近年, 雖然是跨張!但在科學是絕對是存在的!不同時空的時間觀念是不同的!如果想老得慢D, 去坐接近光速的飛船啦!

普通人理解空間的是三維(THREE DIMENSION)空間(即 , 不是三圍!)但科學家加入了時間就成了四維(FOUR DIMENSION)!所以有時你地睇倒隻杯係枱面, SIR會睇唔倒!因為黃SIR諗嘢係四維嘅(四圍諗!所以與眾不同!)因為今日係度未必代表永遠係度!天日打鬼爛咗就冇啦!

但要再深入研究物理及數學, 就要考慮N維空間至得!

N維空間又有D乜嘢奇事!

天日話俾你知!黃SIR今日去賭馬先!嘻嘻!

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?