恆指/道指 (VII)

2008/10/29 23:42:28 網誌分類: 未分類
29 Oct

今日就係陸Sir講既第三日喇! 

全球股市處於一個反彈浪中,港股早前跌得好急,反彈亦應該同樣地急,反彈的第一個高位,可能在反彈開始的三日內出現,追貨的朋友要小心,若短炒就要嚴守止賺、止蝕位啦。

今浪反彈應該都有50%機會上番15000點長線投資者在高位減持部份股份,都係一個可行策略,目標係在低位揸番,希望可以低10至20%買番,拉低成本。回補時看大市跌得急唔急,如果跌唔急,慢慢跌,可以拖長半年慢慢買,但如跌得好急,插穿哂大位,例如好快穿10000萬,就要快啲回補。(轉貼~陸Sir)

信報簡卓峰﹕

恒指由(4)浪頂17141點(1014日),進入(5)浪跌市,正以小浪114554點,1017日)、2浪(15617點,1014日)、3浪跌至本周一最低10676點,共下跌4941點,出現4浪反彈。昨天最高13307點回吐,預料已完成反彈,進入5浪跌市。(噢! 簡生估錯了)

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

30/10/2008

隔晚道指尾段突由升轉跌  最後12分鐘急挫超過300點至全日最低位收市   跌 74 點

恆指高開高走   上升 1627 點   收報 14329   全日高位收

港股瘋狂急升主要係由補空倉盤帶動   並非轉勢

美國公佈議息結果   減息 0.5厘

由於拆息高企   香港並沒有跟隨減息   不利地產股

日圓回軟    各國央行減息   支持股市做好

尋日我話幾隻權重股都好大壓力, 有心人有意壓價, 唔俾佢地升, 原來係留番今日期指結算先爆上, 大鱷做市隨心所欲

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

至目前為止,標普500公司第三季度報告,平均盈利下跌17%,已是連續第五個季度下跌,是繼網股爆煲後最長的盈利下降週期。

券商摩根大通認為,減息出乎預期,認為行動是人行跟美國聯儲局統籌後的結果,以控制金融危機和對其全球經濟的影響。另外,也反映了內地經濟放緩的速度,快過中央預期,才導致中央果斷和迅速出手。

但該行相信,在放鬆貨幣政策以改善企業的財務困境外,中央將積極運用財政政策,以增加內需去刺激需求;所以擴大基礎建設投資、減稅,對樓市和資本市場招數,將陸續有來。(轉貼)

最新回應

門徒
門徒 2024/04/25

元帥你睇到乜 {#iconb_61}

soho*
soho* 2024/04/25

港股靠阿爺及大媽撐市, 上面有肥熊,貼價牛未出世,大鱷咬住高位唔放

日本央行今日開始為期兩日的貨幣政策會議

昨日韓日台股急升,今日反艇

日股收報37,628點 大跌2.16%

韓股收報2628點 大跌1.76%

台股收報19857點 大跌1.36%

門徒
門徒 2024/04/25

上面好多 {#iconb_625}

soho*
soho* 2024/04/25

今早伸多一腳上山大舉屠熊,QQ亦嚴重超買,恆指去到阻力大位17200-17300, 做夠周波幅史哥沽亦有道理