KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

玩樂之唔同班

2009/01/10 19:10:37 網誌分類: 遊戲
10 Jan

 

當年黃SIR學詠春時, 剛剛在日本有西洋拳王奇利大戰柔道高手豬木o結果豬木一直瞓地, 拳王都冇佢符!

有人問黃SIR的詠春師傅, 詠春同奇利有冇得揮?師傅話冇得揮!(大家大吃一驚!以為佢話詠春唔夠人打也!)

D同學再問點解, 師傅話: 人地食牛扒, 我地食飯, 所以冇得打!食物唔同也!唔信你同我打, 大家食飯先有得打!

師傅咁講, 冇人敢駁!再駁就要同佢打!所以以後黄SIR就明白, 玩乜都要同班至有得玩, 唔同班就冇得玩!

正如黄SIRD唱口, 明明係業餘水準, 偏偏揾來曾慧, 郭鳳女, 黄偉坤, 梁漢威,阮兆輝, 同佢玩演出!

好多時, 結果就慘不忍睹!老倌都拖到冧晒!

有時係舞池見D亞太, 六七張嘢, 揾個年輕力壯小伙子, 大跳勁舞!黃SIR真係睇到跳出眼火, 一拗腰就絕對牙烟!好易腰骨都斷鬼埋也!

所以做人要貴自知, 要玩, 要揾番D同班至得!

同班同級至有得玩也!

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?