股民愛股 ~ 匯豐銀行

2009/01/17 01:07:14 網誌分類: 未分類
17 Jan

 

匯控有買貴.冇買錯.神話破滅

 

 

 

匯控見底的前提是歐、美金融市場的穩定,無論從業績和持有資產計,匯控在兩地的資產業務共佔三分二,是一間歐美銀行,如果美國和英國銀行最後無一間頂得順,最好嗰間都要國有化,你估匯控會點?

 

睇匯控第一要渡過急跌期,即係要穩定下來,第二是何時進入回升期,穩定下來要今年第三、四季,回升最快要明年了若匯控跌到52元,要看紅色股有無大插,若無大插,股市應守得住去年個底,若全線,咁就PK啦。

 

 

匯豐現價不宜買(博反彈短炒例外,一成止蝕幾時都可以博)。匯控跌到52元,如今係急跌,可以投機性買入短炒,但若買咗唔會沽長揸者都係咪搞。點解買股一定要買匯控呢?(轉貼 ~ 陸 Sir)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

stephen 兄計到匯豐銀行呢個量度跌幅真係好驚嚇! 匯控現價 $64.2

73.1 - ( 93 - 73.1 ) = 53.2

{#2009-01-16_084640.jpg}

滙豐收$64.2跌$1.8,形成一粒陽燭陀螺。以裂口分析,1月14日開始裂口下跌三日形成三個下跌裂口,而通常經三個下跌裂口後跌勢會告一段落。

第一日下跌出現大陰燭,第二日波幅收窄並出現陰燭陀螺,而今日則出現陽燭陀螺。相信星期一會略為反彈,會有短暫光輝,長線則相信未到時候。(轉貼 ~ dai dai Sir)

{#a5160109.JPG}

最新回應

門徒
門徒 2024/04/25

元帥你睇到乜 {#iconb_61}

soho*
soho* 2024/04/25

港股靠阿爺及大媽撐市, 上面有肥熊,貼價牛未出世,大鱷咬住高位唔放

日本央行今日開始為期兩日的貨幣政策會議

昨日韓日台股急升,今日反艇

日股收報37,628點 大跌2.16%

韓股收報2628點 大跌1.76%

台股收報19857點 大跌1.36%

門徒
門徒 2024/04/25

上面好多 {#iconb_625}

soho*
soho* 2024/04/25

今早伸多一腳上山大舉屠熊,QQ亦嚴重超買,恆指去到阻力大位17200-17300, 做夠周波幅史哥沽亦有道理