「到了哪兒去」中篇

2009/04/11 08:44:25 網誌分類: 旅遊
11 Apr

這就是我們釣魚的地方能夠看到的風景啊:

{#a.jpg}

以下的魚兒, 都給釣上來了。不過很難分清誰是誰釣的-- 大的、漂亮的魚, 卻都由朋友釣上來。反正我是第一次釣魚, 釣到3尾小魚就開心死, 再給朋友笑 XD

{#b.jpg}

(還在吃, 還在吃, 親、親、親! 好吃, 好吃的「蝦餃」……) 留意: 那顆珠仔原來要繞大概4次的, 還要實, 需要運用到綠色似海水顏色那魚絲的勒度和彈力; 上面綁上魚釣才是最難的地方啊! 這個, 當然, 我不懂 @@" 全都由朋友綁的, 包括鈎上牠們的「蝦餃」。

{#c.jpg}

(hello, nice to meet you! 係咪好「令」呢, 又「令」又靚, 眼圓圓、水汪汪。睇下, 左下角果個係買野食既膠袋, 唔係電腦整既螢光佈景呀-- 事先聲明。)

{#d.jpg}

(咁都上釣既……仲要俾人玩殘……再打橫行都唔再好玩。蟹仔我會報仇, 我會記住你地! )

{#e.jpg}

(就快冇命啦, 就快冇命啦, 氣來氣喘, 仲喘過果個影緊我既傻妹踏完長途單車之後呀~~~~~!!!!! 彈, 彈, 彈幾彈……)

{#f.jpg}

(個傻妹話我好靚喎! 我又真係幾靚架, 睇下d鰭丫……條尾又靚。係人見到都想摸下呀!)

{#G.jpg}

(我係「獨角獸」。個樣怪唔怪呢? 不過再傳奇既人物都難逃一死。而我, 作為海上面咁有神話色彩既魚, 都難逃厄運。唏噓……)

{#h.jpg}

(睇我唔到, 睇我唔到! 我係水母, 個傻妹見到不知幾開心呀, 大隻過佢既兩隻手掌, 又彈下彈下, 佢叫我浮我就沉, 佢想我走我偏唔走; 依家佢影我, 當然會影唔到啦)

{#i.jpg}

(個傻妹正如佢朋友講: short既。咁大力扯個魚鈎, 整到我花容失色, 依家……噗, 噗……依家……我, 氣絕身亡也! 噗。) 把這魚釣上來, 看見它變成這麼樣, 忽然想懺悔 =口=" 其實這樣殘忍地殺生還是第一次。所以呢, 我不會經常去釣魚啊, 放心。但願不會做了太多錯事吧 =.=

{#j.jpg}

(喂喂, 我係最靚果條魚, 粉紅色架, 個傻妹仲話我靚到著左裙咁。但係, 妳呀,做咩影到我咁樣衰? 唔得, 再影過, 再影過! 呀……唉呀, 做咩收埋部機, 妳呀, 我成世記住妳!)




待續

 

「到了哪兒去」序章
「到了哪兒去」上篇
「到了哪兒去」中篇
「到了哪兒去」結篇

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2009/04/12 07:02:41 回覆

其實水母係我呀媽派黎既密探

佢係大海裏面既母親嘛~

(老作, 呵!)

2009/04/11 22:06:53 回覆

水母都同你玩捉迷藏呀!

你真可愛呀!!

嘻嘻~~~~~`

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..