KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

末日技術

2009/06/22 00:13:07 網誌分類: 科技
22 Jun

 

最近黄sir揾番一盒粵劇基本功及一盒粵劇鑼鼓VCR帶準備送俾人o誰知用我部老爺VCR PLAY, 竟然食帶!想買部新機玩, 行充整個將軍澳各大電器鋪, 居然全部冇得賣!

可能這個技術已經收皮矣!(相信鴨寮街有二手機啩?)

今日想入番D MD, 準備上深圳操曲用o 唉!連銅鑼灣領先都冇得賣矣!

MD機仲慘, 年前仲有, 有得播冇得錄果隻, 而家又冇得賣矣!屋企三部都壞埋又收皮了!

D 科技日新月異, 玩得两玩, 居然會係市塲上消失, 真係激死人!

記得以往第一代錄像beta , 後來被而家呢隻VHS VCR機種打低, 又係賣賣吓消失晒, 買咗beta 就激鬼氣!有beta 帶冇機播仲惨!

仲有第一代蘋果二型電腦好鬼勁, 後來出了IBM小型電腦, 居然又係在市塲上消失咗!

好多科技產品, 玩得两玩就玩完咗!

有時真係想唔進步都唔得!

而家市塲上玩緊一隻什么BLUE RAY, D碟同機都貴到死!

SIR都未有!

買唔買好呢?吓?

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?