KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

懷往事 之 屈地街

2009/12/14 17:14:24 網誌分類: 遊戲
14 Dec

 

sir記憶中的屈地街是電車總站o

當年黄sir收集了一些巨型鉄釘就在此站開出冇遠之處去自製飛劍!當電車開出冇遠, 壓落黄sir放在路軌的釘上就成型(加個劍柄就似到十足十一把劍了)!但見壓釘時, 全車一彈!嚇到司機以為出咗意外!但劍型已成!黄sir用布包起攞走(因好死熱嫁!)

玩得幾次, d站長就出泥干涉!追趕我地班街童!

屈地街對出, 就係海旁, 天熱有d小朋友大胆到跳落水玩水!黄sir 一早知欺山莫欺水的道理, 所以從來都唔玩水!

再沿海旁向西進發, 只見好多人抬米上岸!有d人用一鉄通去刺米袋, 搞到成地米, 就掃米回家, 就有飯食!

d 人抬嘢上落船就例有支簽記數!過跳板時, 印吓印吓, 十分考功夫!多數潮州人做!成見聽見d冷佬講….. 麽!(嘻嘻!)

沿住電車路西行就可到達另一電車總站堅尼地城了!

再行遠d就係鐘聲, 金銀泳棚!黃sir正正式式集泳的地方!

當年d小朋友多數冇錢入塲, 要老遠沿水路游水入去!黄sir 就未試過!因唔識游 兼且又冇胆也!多數跟大人帶由大門入塲!

泳棚有浮台, 又有沙灘!水質未曾汚染!十分清綠!游完水多坐電車返晉成街!快樂的一天!

 

回應 (9)
我要發表
mattock
mattock 2009/12/15 22:50:08 回覆

剛剛見到萬大大英雄要講風水,這裡小弟又有得講,小弟很奇怪,同表弟基本上一模樣,真似二兄弟,更奇怪是命都接近。二人同忌火,所以做電子属火的行業就很辛苦。小弟可能三十多歲時,行正運,轉去做水的行業,所以輕鬆很多。表弟就轉無可轉,繼續辛苦啦。

不是教人迷信,有時真的唔輛到你唔信。

mattock
mattock 2009/12/15 21:28:24 回覆

黃 sir,做人有時直的,要懂得轉變。當時李超人懂得轉去做地產,才有發展。塑膠花行業一去不復返。

小弟初來港時,寄居在姨媽家中,就住在屈地街。表弟受我的影響,又投入電子行業,在外埠開電子廠,曾經風光過,之後就是唔懂轉彎,且唔肯止蝕,唔見很多錢。好彩表兄早到步,扎穩腳步,任蝕。

世界越來越難搵吃,唔是咁掛。沙士前一年,表兄來港時訴苦。當時小弟已退休,𤨓鍋鏟。無所事事,陪表兄返外埠,終於說服表弟止蝕。搞下小生意就算啦,起碼皮費輕。

KC blog 主
KC blog 主 2009/12/15 20:39:33 回覆

李超人當年在晉成街發放膠花俾人做!家父超伯識佢!長江在西環尾!

吾兄有個朋友陳紹賓也是做膠花的!好似冇發到!

mattock
mattock 2009/12/15 19:29:03 回覆

多謝萬大大英雄,對啦,您一提才醒起 ,"香港人造花廠"。

李超人那間是: 長江膠花廠,他的第一确金確是由些而來,其實最大的收益還是得大笨象的頂力支持,發展地產,收購"和記黃埔"。時也,命也,運也。

萬大有商量
萬大有商量 2009/12/14 21:35:53 回覆

mattock 兄.那間廠名叫香港人造花廠.李嘉誠派女工混入學它的技術.因而得第一桶金.遲些我講石塘咀風水會提他.

mattock
mattock 2009/12/14 18:04:28 回覆

黃sir,小弟由細就很喜歡音樂,礦石機很細已玩啦,聽到真很開心,當時極少人懂。初到步香港,就到中環華人行一間出入口行打工,老細是上海人,太太是港大的數學講師。該行當時是入口唱片機(沒音響部份),喜歡音樂的我,開正行,立刻加裝擴音機,日以繼夜測試,調效到音質靚極,後來還接到歐洲定單,進一步開廠,之後步進到原子粒新時代,不過始終都是琂機的聲靚些。後來不敵日本的新產品,老細結朿廠,轉去做假髮。小弟開展自己艱苦的歲月。

KC blog 主
KC blog 主 2009/12/14 17:47:20 回覆

穿膠花我家姐細妹都有玩過!從來冇當揾食去做!仲有黏信封添!車衣是後來的工種了!

礦石機我也裝過!收倒台時十分興奮!

看來你也是行家!

mattock
mattock 2009/12/14 17:37:22 回覆

黃 sir ,小弟以前住在屈地街康樂大廈,電車站有間膠花廠,什麼名,就唔記得。小弟初到就靠穿膠花,賺錢買收音機零件,自己安裝收音機,當時還只是琂機。

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2009/12/14 17:23:12 回覆

謝謝分享 !

+1

user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?