KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

懷往事 之 街坊逸事

2009/12/15 19:13:59 網誌分類: 遊戲
15 Dec

 

講開往事, 細時見街坊中的大嬸鬧仔, 都好頂癮嫁o

最經典的一句就係, 衰仔, 冇鬼用嫁你, 生舊义燒好過生你o(當年小弟最鬼鍾意食义燒, 但一諗到可能係大嬸佢生, 就立即冇晒胃口矣!)

 

大嬸鬧仔, 有時都好鬼毒嫁o 衰仔, 病仔, 死仔, **仔, 就例牌有, 而有時居然咒罵, : 咁多人死, 又唔見你死? 係死就快D, 可以慳番D米飯o

 

有時仲毒, : 要死就快D死嘞, 趁地淋!呢句而家好少人識用,  以前土葬,要掘個窿, 地淋好作業也﹞可見D大嬸都幾有創意o

 

當然, 大嬸亦非有惡意, 純屬發洩情緒o 而當年D小童被鬧完, 亦鮮有自尋短見, 反而積極玩斗如故o反觀而家D靚(平声字)仔靚女, 嬌生慣養o唔駛鬧, 剩係俾面色佢地睇睇, 已經靜靜鷄入房開窗跳樓, 嚇死人!

 

大嬸其實鬧人就兇小小, 一般都是善良之輩o有時黄SIR唔小心撞親個頭, 起咗個高樓, 問佢地借D人奶駛駛, 查在患處, 用木屐力壓, 好快就會冇事, 大嬸多數冇托手踭, 爭在冇叫我自取吧了o

 

想起童年舊事, 鬧仔也成了趣事, 借人奶更充滿了温情, 唔知而家D…….又得唔得呢?吓?

 

啋!嘻嘻!

 

回應 (4)
我要發表
KC blog 主
KC blog 主 2009/12/17 00:18:39 回覆

頭上起高樓可用人奶加木屐力壓可治!此乃黃sir小時的徧方!不是变態!當年d大嬸隨街喂人奶!見怪不怪也!

 

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2009/12/16 14:56:43 回覆

{#200910230019551837.gif} 人奶都有得借?咁使唔使還 ka?

{#200911072141319431.gif}+2

mattock
mattock 2009/12/15 22:52:15 回覆

penny姐晚安,您真的風趣。 {#icono_66}

2009/12/15 22:38:52 回覆

「借人奶更充滿了温情唔知而家D…….又得唔得呢?」

當然係... {#20080601154555286.gif}

跟住一句︰「變態ga...」 {#icono_11}

user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?