KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

懷往事之山道水澗

2009/12/17 00:37:38 網誌分類: 遊戲
17 Dec

 

 

 

現在西區山道斜路的地方, 在我細時是一條大水澗, 有潺潺流水, 可以放鴨仔o

 

可能大部份人都未試過趕鴨仔, 原來鴨仔會自動排好隊, 成隊咁出發去目的地,又天生能遊水, 跳舞反而唔係幾識o而家黄SIR周不時在跳舞場遇倒D鴨大哥, 都唔知點解會被稱為鴨?(可能女就鷄, 男就鴨吧!)

 

水澗之旁有一劏房, 據說有鬼o 一些名人自殺, 如林黛, 林鳳等名星都幫襯過,解剖驗屍也o

 

再上去就是香港大學, 由聖安東尼小學和現在潮商中學之間的石樓梯上o我們成班街童可走去香港大學乒乓球室打波, D大哥哥多數唔趕我地, 反而D校工就冇咁好人了, 讀得書小, 人都小氣D嘅o

 

沿住香港大學向東行有很多名校, 有聖保羅男校啦, 英皇書院啦, 再去到巴丙頓道就是我的母校, 培英中學了o

 

培英以往是純中文中學, 但所有數理化生都用英文課本, 老師用廣東話上課, 效果奇佳, 很易明o其後我在中文大學讀書都係全部英文書, 授課語言, D老師講, 完全冇限制, D用國語, D用英語, D用粵語, D唔知用乜語都有(鄉下話啩?)一樣掂!

 

反而我見而家政府搞母語教育, 規定中文中學一定要用中文書, 猤准用英語教o英文中學一定要用英文書, 不准用中文教o 左限限, 右限限, 結果累都D老師不可以用佢地最善長的語言教學生, 認真反智o學生又學得辛苦, 數理化生堂都用晒泥學英文, 教數理化的先生, 去教埋英文, 嘥晒D時間同精神,  真係反智!

 

就算我曾任職的理工大學, 也硬性規定一定要全部用英語授課, 有許多大陸來的教授,  D英文直程嚇死人!佢地本科就有料, 佢地教學生英文, D學生只會退步, 不會進步也!但如果准用國語教, 又完全另一境况了, 學生不止學好本科, 順便學埋普通話, 真係一舉兩得也o 猤過而冢係反智年代. 無法也!

 

一旦有官僚, 一旦有政治, 就千言萬語都無由訴矣!

 

 

回應 (6)
我要發表
萬大有商量
萬大有商量 2009/12/17 21:44:59 回覆

同是中文中學.培正,培英中英都掂.便是因校方針正確地使用双語教学,老師亦能盡展所長,理由在此.

mattock
mattock 2009/12/17 13:22:45 回覆

黃sir 午安,qq姐姐午安,各位午安,

qq姐姐鬧得好!支持您!

KC blog 主
KC blog 主 2009/12/17 13:14:46 回覆

果d官唔識教育就扮教育!

羅范椒芬就係一例!

唉!做左官先至去中大讀教育o學埋d野唔等駛!

教育亂到而家都未搞番掂!]

掂果班而家係教協同黃sir跳緊舞!(退咗休也!嘻嘻!)

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2009/12/17 12:31:27 回覆

官員點止蠢到死,仲要明知錯都唔改,死撐 ! 咁高人工,日日揸杯紅酒,坐住個腦.

 

KC blog 主
KC blog 主 2009/12/17 12:22:33 回覆

教育是出了問題!中文英文搞到天下大亂!

加上d官員蠢到死!十分官璙!

總之我都冇眼睇!冇嘢好講!

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2009/12/17 11:27:56 回覆

早晨,黃sir,您所指"劏房"我諗可能係後期o既公眾殮房,而家已經變左公園.別再提教育改革,香港學生同家長都好可憐,改來改去,我諗都冇咩人知佢地想點,又可能改果個都唔知自己想點.

qq/+1

 

user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?