跟好姊妹逛銅鑼灣

2010/08/07 19:48:09 網誌分類: 嗜好
07 Aug

本來想選購一些質料耐用的衣物, 或者銀包, 但看到價錢……買不下啊!

心理上承受不了, 因為祖國內地有地方叫「東門」, 衣服差不多, 但便宜很多呢。最緊要, 就是有細碼衣服, 很合身。

難得相聚, 可以說說近況, 說說未來計劃, 包括事業和愛情的、財政的;

我們還可以到「沙d王」吃意粉 ({#icons_panda7}很久沒有「自己吃自己」了!!!!!!), 銅鑼灣這一家的主題是海盜! 掛着的、站着的、坐着的真人大小的海盜都有……光線比較暗, 氣氛營造得不錯。而好姊妹認為, 這兒桌椅擺放得很像飯堂 {#icons_cat10}

她買了很多東西啊; 銅鑼灣重要的商場我們都逛過了, 大大小小的店子也巡視過, 但我為甚麼銀包內的鈔票只於「沙d王」動過一次呢?

幸好, 於商店算是大飽眼福。「sxgo」在做大特賣, 不過價錢跟我心裏的還差很遠, 而物價比去年高漲了, 這麼就兩手空空回家去。

腳呢……由於罕有地穿了高跟短boot, 所以腳甲有些好像磨花了; 沒有爆已算大幸, 難得。

 

回應 (5)
我要發表
ivina
ivina 2010/08/13 07:03:02 回覆

好在油麻地d野仲係平平地~

淺雪
淺雪 2010/08/12 21:46:25 回覆

而家D野係貴左好多,,有時真係要忍下手.

ivina
ivina 2010/08/08 07:30:55 回覆

早晨呀~

d腳甲好似都仲係咁,

但冇咁倦冇咁痛,

腳甲應該冇爆~

2010/08/08 01:37:46 回覆

腳呢……好d味~~~ {#icons_cat2}

2010/08/07 20:56:00 回覆

{#sunday-12.gif}   

Good Evening, ~e~

妳只看,不買,妳都幾忍倒手喎~    {#icons_girl2}

{#Hi~我要推介 +1 號星.gif}

 

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..