「學excel日」

2010/10/05 18:00:14 網誌分類: 學習
05 Oct

我終於去學excel啦! 如果唔係免費, 我大概唔會去學 XD

上次都報左, 不過當時病左要取消。今次去到, 先發現新版excel同舊版好唔同, 所以學到點「舞」個新版, 唔代表識「舞」舊版。但係對我黎講, 學識用excel已經好好, 而我相信第日返工都係用新版架la~

想當年, 我怨恨excel呀! 太難用啦! 有時打d字上去, 突然變左formula, 都唔知佢發咩神經。今日其實都遇到同樣既情況, 但學到其他excel既鬼斧神功, 呢個問題已俾d好處淹沒左。做個圖表, 原來唔使半分鐘!

最緊要學到點樣排序時成行排好, 唔會只排到最頭果行; 學到點樣設定等第, 只要excel有數據就自動幫我設定d「人物」既等第。不過, 我其實都唔係好似點解excel識咁做架 =口="

學完excel, 做左陣功課先嚮學院返黎~

bb姪女又返返大陸, 聽日可以去新屋繼續做功課、做d英文練習黎俾靈感我「點樣用好靚既文字鋪好篇功課」。

最大既發現係原來printer仲有三盒墨水, 印野時唔使就住就住, 做功課更快手。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..