見工/第一日返工備忘

2010/10/19 19:06:26 網誌分類: 職場
19 Oct

其實我唔係要見工,都唔係要返工,係去實習~

聽日會見d head~


「見工」需要帶的物品

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7007021000962

「人、身份証、 証件相、文具(原子筆/改錯水/膠紙/間尺/鉛筆/擦膠)、紙巾、小型化妝袋面試前最去去toilet執執個樣. 印下臉油、帶定把梳、鏡子、香口膠、工作証明、學歷/ 進修証明 (最好自己再make一份copy帶埋去)、記事薄、零食、水」


「第一日返工」備忘

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7007032304793

「(1)有乜唔識,唔知既一定要問,這些是你既權利,而人地教了你,你一定要寫在筆記簿,唔好再問第二、三次,這樣人地先至會覺得你用心及醒目,舊人(通常是你的同事)最怕d新人問完又問同樣既問題,兼且問完又唔寫低答案,這是辦公室大忌。

2)你第一日返工,舊人(有時會是你直屬上司)會帶你遊覽全公司及介紹同事給你識,你一定會記唔到佢地叫乜名,唔緊要,個個新人都係咁,你慢慢就會記到架啦。

3) 你所屬部門既人會講解一些工作流程及運作比你聽,你都要寫在筆記簿,咁人地就會覺得你肯用心學野。而你初初做野,做完一定要比d舊同事核對過才可以,就算佢地話唔駛對,你都要同佢地講因為驚自己會做錯,所以都係要佢地對吓好,咁人地就會覺得你做事小心及交帶架啦(會比到人好印象架)。

4)你問人野一定要講唔該,如果人地講某d野而你本身都識既,也不要話呢樣我都識;(寧願你扮無知好過),否則人地就會覺得你扮晒野認叻架啦。

5)有些不成文既規定你必需要問帶/教你那個舊人,例如︰這間公司俾唔俾食早餐,平時俾唔俾食零食,平時可唔可以穿牛仔褲返工,還是一定要穿OL套裝上班,茶水間有乜可以用等等,這些事合約不會寫,但就係每間公司獨有的文化(規定),這是你必須知道的事。

總之,作為新人的你,一有問題就要問,如果你不問,到你做錯野時人地就會怪你做甚麼當初不問清楚,你不問蝕底的一定是你。」




arm arm熨完d裇衫、裙、西褲, 可以視乎天氣揀黎着。

原來兩蚊店果d 話用黎幫助熨衫既格仔網真係好有用, 唔「痴」熨斗, 熨好多質料既野都ok, 仲唔使用水~~

不過白色衫好怕會熨黃, 以後應該真係唔會再買架la。

要記住修下d眉先, 側邊又多返d毛毛仔~~

話時話, 凍左少少。

回應 (1)
我要發表
ivina
ivina 2011/03/10 18:27:43 回覆

呢篇野又要再睇-- 又要準備實習呀!

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..