KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

M理論

2011/01/08 00:17:12 網誌分類: 科技
08 Jan


以前科學界公認宇宙是由一嘢大爆炸開始, 然後有現在我們所在的, 一直在澎漲中的宇宙!但點解有呢嘢大爆炸, 就冇人答倒你!再問,  D 友就會反面!(因為佢地冇個知!全世界科學家都唔知!最醒果個霍金先生都唔知!個個扮失憶!冇得追問!)

 

最近有三個科學家, 提出了一新理論, M 理論, M是英文薄膜的第一個字母!此理論的重點是, 想象有两片三維又平坦又無限長的薄膜, 而此两個相隔很近的薄膜之間有一空隙, 而此两薄膜空隙之間存在一弱引力!而此弱引力越近就越增強!

 

經過一段數以億兆年計的時間, 两薄膜就會踫在一起!(因為弱引力越近就越增強之故!)一碰就產生了大爆炸的效果, 從而產生宇宙中 桓星, 原子, 元素, 萬事萬物!

 

而大爆炸後, 就出現今日我們觀察倒,一直在澎漲的宇宙!到了澎漲未期由於暗能量(一種宇宙澎漲未期忽然出現的神秘能量)故, 又形成了一又平又無限長的薄膜狀三維空間(即M理論的平衡無限長薄膜)!之後又再周而復始, 又由弱引力越近就越增強, 產生碰撞!又產生大爆炸!直到永遠!亞門!

 

這就是新的M理論, 是用來解釋宇宙的起始狀態!

 

人類最近正用太空儀器去測一種叫重力波的幅射!如果冇重力波, 則是M理論成功!(因薄膜碰撞不會產生重力波)

 

霍金就話一定有(因大爆炸理論本身果嘢就會產生重力波)!

 

三位提出M理論的科學家就深信自已啱!

 

此次重力波的探測, 這就是两個理論的决勝點!

 

一經証實, 人類理解的宇宙起始方式又行前了一步!

 

至於點解只存在两薄膜, 而不是無限咁多片的簿膜呢?相信是方便數學推算吧?有冇其他考慮咁就連黄SIR都唔地除了!

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?