KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

M理論 5

2011/01/10 00:02:58 網誌分類: 科技
10 Jan


記得黄SIR讀書時, 讀到原子, 分子, 己經好堅!當年日本正捱了两粒原子彈!而一些新事物都冠以原子為時尚, 例如有原子筆, 原子褲, 原子襪之類!人人以為原子已屬世上最細的粒子!

 

誰知黄SIR再識深D, 原子中有核子, 電子, 中子, 質子, 更有各種新發現的乜子, 物子!登時眼界大開!

 

剩係電子的應用, 己令黄SIR揾咗成世食!而崔歧先生(香港培正校友)發現電子存在二份一或四份一狀態, 居然俾佢攞左個諾貝爾獎!因為成粒去應用, 己經咁細同咁快, 二份一 四份一 咪仲細同仲快?堅得好緊要也!

 

人類科技日新月異的原因, 是往往有人能提出一些新的理論o

 

正如黄SIR老師高錕教授提出在光纖中傳遞信息, 改變的通訊技術, 從而取得了諾貝爾獎!

 

理論咁死緊要, 就因為理論是明燈!而驗証只是隨着明燈去揾証據吧了!

 

理論物理靠個腦去想, 所以大家認識, 坐在輪椅中的霍金先生, 也應付得綽綽有餘也!

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?